שאלה לגבי טיטרינג - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי טיטרינג


סעדה

Recommended Posts

יש אפשרות להתחבר מהפלאפון לwifi ולפתוח בפלאפון הוטספוט דהיינו טיטרינג שיאפשר לי להתחבר דרך הפלאפון לwifi? נקלעתי למצב בו אין לי אנטנה לwifi מהלוח אם אז אני חשבתי שזה יכול להוות פתרון לסופש. זה אפשרי או שזה יהיה מהאינטרנט של הפלאפון ההוטספוט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER GRAMMER

ללמוד לכתוב ולבטא זה מאוד רלוונטי, שלא תיצור רושם של עילג כל החיים שלך, ואז כל מיני שמוקים ציניים בפורומים, במקום לענות על השאלה, ייטפלו לדברים האלה.

התשובה, ככל שידוע לי, היא שזה לא אפשרי. לפלאפון יש ממשק Wifi אחד. או שהוא בתפקיד לקוח Wifi (ואז לקוחות אחרים לא יכולים להתחבר דרכו) או שהוא שרת Wifi, ואז הוא עצמו צריך לגשת לאינטרנט דרך ממשק אחר, כלומר ה3G/4G שלו.

עם זאת, אולי יש אפשרות אחרת שלא חשבתי עליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה זה כזה רלוונטי ללמוד לכתוב ולבטא אם הכתב הוא מובן,ורק איזו אות לא במקום שמציקה לך כי לא כל האנשים בעולם מתעסקים בדברים באנגלית כל היום לכן עלולים להתבלבל מידי פעם?

ואם אני דיסלקט?

מאוכזב מהגישה הזו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני מאוכזב מחוסר ידיעת האנגלית שלך. :nixweiss:

אין שום קשר בין "דיסלקט" ל"מתבלבל מידי פעם" לבין לא לדעת איך מבטאים את המילה "tether". זה חוסר ידע פשוט ושום דבר אחר. לא קטלתי אותך, לא צחקתי עליך, רק קישרתי אותך למילון.

בכל מקרה את דעתי על השאלה נתתי לך, אך כמו שאמרתי, אני לא בטוח ב100%. נראה שלחלק מהטלפונים דווקא אפשר לעשות משהו כמו מה שאתה רוצה, דרך USB:

https://www.google.com/search?q=use+phone+as+wifi+adapter

רק שצריך להתעסק קצת עם וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...