מצלמה בNEXUS 5 לא עובדת - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה בNEXUS 5 לא עובדת


rotem_l

Recommended Posts

שלום לכולם:)

יש לי 5 כבר כמה חודשים ולאחרונה המצלמה התחילה לקרטע.. זה התחיל מזה שמדי פעם היתה קורסת ולפעמים היו מופיעים קווים סגולים לאורך התמונה ונעלמים. בימים האחרונים תמיד מופעים קווים סגולים שממלאים את התמונה כל שאי אפשר לראות שום דבר והמצלמה נתקעת..מדי פעם התמונה רגילה ואני מצליחה לצלם ואך מהר מאוד חוזרים הפסים והמצלמה נתקעת.

כאשר אני משקשקת את המכשיר אני יכולה לשמוע שאולי יש שם משהו רופף, וזה לפעמים מסדר מעט את התמונה (שחוזרת מהר מאוד להיות סגולה).

בנוסף לזה, כבר הרבה זמן המצלמה הקדמית לא עובדת- המצלמה היתה נתקעת כל פעם שהייתי מנסה להעביר לקדמית. הנחתי שמדובר בבעיה בתוכנה ולא התייחסתי ממש. היום אין לי אופציה להעביר למצלמה הקדמית (לא יודעת אם נורמלי או לא).

אני מניחה שיש צורך להחליף את המצלמה אבל נאמר לי שאולי יש צורך גם להחליף רכיב שיקר יותר.. אינני מבינה ככ בדברים האלה ולא רוצה הוצאות מיותרות. האם למשהו יש רעיון מה הבעיה, או איך אני יכולה לאסוף רמזים לגבי מה הבעיה ולא להגיע "קלולס" למעבדת התיקונים?

תודה רבה,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה רכיב .

צריך לבדוק האם החלפת פותרת את הבעיה אם כן סבבה, אם לא אז יש סיכוי שהלוח תקול ולרוב את זה לא ניתן לתקן אלא על ידי החלפת לוח.

בנוסף יש סיכוי קלוש שמדובר בתקלה תוכנתית, ניתן לנסות להתקין אותה מחדש ולראות אם יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...