עבור לתוכן

התייעצות: תקלה עם כרטיס מסך (עדכון: הוחלף אך יש בעיה)

Featured Replies

פורסם

שמע זה עניין של מלאי, אין להם. מה אתה מצפה שהם יעשו?

הנתנו לך מוצר 'שווה ערך' כדי לנסות ולפתור את זה על הצד הטוב ביותר...

אני לא מבין מה הבעיה אבל אתה לא מרוצה אז תנסה לפנות אליהם אני בטוח שהם ישמחו לנסות לעזור...

פורסם
  • מחבר

^ חס וחלילה אני לא מאשים את TMS בעניין. היבואן הוא זה שמחליף ומטפל בעניין. הם רק המתווך.

אנסה לשלוח להם מייל לגבי העניין אולי יוכלו לשאול את היבואן אם אפשר כזה. אין לי מושג איך בחרו את זה, אם שלפו אותו ראשון מכמה כאלה או שזה היחידי שיש ליבואן במלאי שחזר מתיקון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים