שבב ה-Snapdragon 810 לא עוצמתי מספיק ומתחמם? תחשבו שוב - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שבב ה-Snapdragon 810 לא עוצמתי מספיק ומתחמם? תחשבו שוב


taltarablus

Recommended Posts

לאחר מספר רב של השמצות ושמועות אשר הוציא את שבב ה-Snapdragon 810 העוצמתי בתור כישלון נחרץ, ממצאים חדשים מראים לנו שבהחלט יש למה לצפות מהשבב הבא של Qualcomm

לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a9%d7%91%d7%91-%d7%94-snapdragon-810-%d7%9c%d7%90-%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%9e%d7%aa%d7%99-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%a7-%d7%95%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%9e%d7%9d-%d7%aa%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95-%d7%a9/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו עובר על המאמרים שלכם לפני שהם מגיעים לדף הראשי ?

לדוגמא :

"מבדיקה של האתר SJTS, שלקחו את שבב ה- 810 כנגד שבב ה- 801, ניתן לראות כי אין כלל בעיית התחממות יתר על המידה של השבב העוצמתי ביותר של קואלקום."

האתר "SJTS" לא עשה שום בדיקה, הוא בסה"כ לקח את התמונות שקואלקום סיפקו לו - והם גם אומרים את זה בכתבה !!!!.

קוראים צריכים לדעת מאיפה מגיעים אליהם.

בקיצור - הם בהס"כ פירסמו נתונים שהם קיבלו.

עוד דבר :

"אך יותר מזאת, ניתן לראות כי ה-810 מתחמם פחות משבב ה-801 באותו מאמץ (המתואר בתור "Gaming"), דבר שלא רק מפריח את הטענות הקודמות של התחממות יתר של השבב, אלא גם סימן משמח המבטיח ביצועים משופרים בטמפרטורה קרירה מעט יותר."

מה אמרת פה ? הראו לנו "בדיקה" של שני השבבים שהריצו את אותו המשחק, ברור שהשבב החדש ביותר שלהם יעבוד -הרבה- יותר טוב ויעיל משבב שהוא שני דורות אחורה.

הבדיקה האמיתית היא לבדוק את הטמפרטורות כאשר שני השבבים במאמץ מרבי, ואת זה אין פה, כמובן.

לסיכום, הייתי לוקח כל מידע כזה בערבון ממש מוגבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלטפורמת האקסינוס 7 ב 14nm היא הדבר החם הבא. אני מאמין שגם החבר'ה ברמת הפיתוח של ישכילו לזנוח בקרוב את הפלטפורמות הבינוניות (מבחינתי מאז ומתמיד היו כאלה) שידענו עד כה מבית , עם throttling מזעזע שגובל אף במרמה/הטעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המעבדים של כל כך נחותים תסביר לי איך הם שולטים בכזה נתח שוק ,כאשר סמסונג בעצמה מייצרת יותר ויותר מכשירים אשר רצים על חומרה של , עד הדור הרביעי ה4412 המעבדים האלו נחשבו הטובים ביותר , אבל אז סמסונג התחילו לעשות פדיחות ,אם זה אופן הממימוש הנוראי של Little.Big שהיה במעבדים בדור החמישי , והבעיה הכי גרוע זה חוסר הרצו של סמסונג לחלוק Source codes ודוקומנטציה כלשהי בשביל קהילת הפיתוח , זה לעומת שנחשבת בין הטובות ביותר למפתחים,ככה שמפתחים לא יעברו בקרוב לפלטפורמה הנעולה של סמסונג , הם ימשיכו להעדיף את ההיצע של שמאפשר להם בין היתר גם לתכנת למשפחות שלמות של שבבים ולא לשבבים דפוקים בודדים.

בסופו של דבר ה810 זה רק ההתחלה, מן נקודת כניסה לשוק ה64 ביט שנחשב המילה האחרונה עד שהם יסיימו עם הליבה המותאמת שלהם בדומה לKrait שהם המשיכו למשוך 3 שנים בשוק , והתחרו בA9 וגם בA15 .

צריך גם לזכור שלא סתם השבבים האלו מועדפים על היצרניות , רובם מגיע עם מודם מובנה על השבב מה שמוריד את צריכת החשמל לעומת פתרון עם מודם נפרד, ולא לדבר על עניין הLTE שממש צלע על הExynos ועדיין נתמך במעט מאוד שווקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...