פורסם 2015 בפברואר 1710 שנים בסוף הגעתי איתם לעמק השווה אבל הטענה כאילו תחזיר את הכרטיס ודי לא תמיד נכונה.
פורסם 2015 בפברואר 1710 שנים נקודה נוספת שלא נראה לי שמישהו כאן התייחס אליה היא הסוגיה העקרונית של פרסום שגוי\שקרי. האם לחברה מותר לייפות את המציאות בפרסומיה אם "הלקוח לא נפגע מכך"? אין בכך כל פסול?
פורסם 2015 בפברואר 1710 שנים בוודאי שלא, ואני מוכן להמר על כך שבמוקדם או במאוחר תוגש תביעה יצוגית בעניין בארה"ב.
פורסם 2015 בפברואר 1710 שנים נקודה נוספת שלא נראה לי שמישהו כאן התייחס אליה היא הסוגיה העקרונית של פרסום שגוי\שקרי. האם לחברה מותר לייפות את המציאות בפרסומיה אם "הלקוח לא נפגע מכך"? אין בכך כל פסול?כתבתי הודעה די ארוכה בגישה דומה לשלך לפניי שהתחיל פה פוגרום.חוץ מזה אם תחשבו על זה, מכיוון שNV כנראה החליטה שאין טעם לעשות RECALL (כי אין מה לתקן בכרטיס), הדרך הפשוטה ביותר של אמאזון להעביר את העול הכספי לNV זה לתת את ההחזרים האלה, כי הם פשוט עושים סיכום ומחייבים את NV כחלופה לטביעת ענק שתעלה לשני הצדדים יותר כסף וזמן.אם הם היו מעודדים אנשים להחזיר את הכרטיס, אז הם היו צריכים למכור אותם כמשומשים ושני הצדדים היו נפגעים מזה כי לך תתחיל להתחשבן על הפסד כספי בעקבות מכירת הכרטיסים שהוחזרו כיד שנייה... לא? נערך 2015 בפברואר 1710 שנים על-ידי gtrippleg
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים מילפורד, נראה לי שגם אני צרכן מאותו סוג שלך - לא נעים לי, לא נורא לי, לא באמת כ-ז-ה משנה לי, אני לא אחזיר מנה במסעדה גם אם אני אגלה בפנים יד כרותה. אלא שדיברתי עם אנשים שלמדו כלכלה וצרכנות ומסתבר שצרכנים מהסוג שלנו הם הסוג הגרוע ביותר לבית עסק: כשאנחנו לא מרוצים אנחנו לא נעשה בעיות, אבל פשוט לא נקנה יותר בעסק הזה או את סדרת המוצרים הזו, כי נכווינו, אפילו שאנחנו מנסה לספר לעצמנו ולאחרים שאנחנו בסדר עם זה. גם אני, בדיוק כמוך, הייתי מרגיש רע לבקש חזרה כסף, בייחוד כי לא הייתי חושב שהפיאסקו עם ה-970 הוא באמת כזה משמעותי. ועדיין כנראה שהייתי מרגיש מבואס מזה קצת וחושב פעמיים אם לקנות נוידיה בעתיד, כך שבשורה התחתונה ההפסד הנקי של בית העסק, מבחינת מספרים נטו בדף הרווחים, הוא הכי גרוע מלקוחות בסגנון שלנו. במקרה הזה לא מדובר כאן בניצול פרצה מכוער בשביל להרוויח לא ביושר או בסוג של ניצול סעיף באותיות קטנות כדי לדפוק את בעל העסק. מדובר פה במדיניות מוצהרת של בית העסק, בלי התחכמויות - קנית? הרווחת. סוף סיפור. אתה לא צריך להרגיש רע בשביל אמאזון או נוידיה ובטח שלא לשלוף את קלף 'הישראלי המכוער' כאן ללא סיבה. אין כאן טובים או רעים וזו לא שאלה של יושר, יש פה בסך הכל דוגמה מצויינת לצרכנות בשוק החופשי. או במילים אחרות: תשחרר...
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים הייתי מסכים איתך בשמחה - אם זאת באמת היתה מדיניות מוצהרת של nvidia/אמזון.....אבל למיטב הבנתי - זאת לא.לפי מה שאני מבין nvidia לא הכריזה שום דבר בנושא הזה, ולפי מה שאני רואה פה בעדויות המשתמשים - הם צריכים לריב ולהתמקח עם אמזון בשביל לקבל זיכוי. אז לא ממש מדיניות מוצהרת...העיקר שכולם פה כבר קבעו (כי הם יושבים בישיבות הדריקטוריון של אמזון/nvidia כנראה) ש-nvidia מפצה את אמזון על הזיכויים האלה.
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים וואו, אתה לא מוותר, אה? אוקיי, ברגע שאמאזון מסכימה לעשות את זה שוב ושוב ושוב מדובר במדיניות מוצהרת, היא לא צריכה לרשום את זה בגדול בעמוד הראשי ולהזמין אנשים לקבל בחזרה כסף בשביל זה. אני לא רואה מריבות והתמקחויות, אני רואה שליחת מייל מהלקוח ומייל חוזר מאמזון שאומר שמדובר ב-20% ולא 30%. מעבר לזה, באמת שמה קורה מאחורי הקלעים בשרשרת האספקה של אמאזון לא רלוונטי כאן, כי זה לא ייגמר - אולי נקנה בסופר במחיר הכי יקר כי מאחורי המחיר של המוצר עומדים העובדים של הסופר, המשפחות של העובדים בסופר, החקלאים, המשפחות של החקלאים וכו' וכו' וכו'? או שנקנה רק בחנויות פרטיות ויקרות במקום להזמין מחנויות ענק שמוכרות בזול באופן משמעותי כי זה לא הוגן וצריך לדאוג לרווחת בעלי העסק הקטנים? קוראים לזה כלכלה חופשית, ולא בכדי.
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים מחבר הצהרה מפורשת מנווידה על החזרים זה הדבר האחרון שהיא רוצה לעשות זה לקחת את כל הכח של נווידיה ולבסס עמדה של כשלון היה גורם לאחוזי החזר מטורפים והד שהיה הולך קדימה שנים וגורם נזק אדיר לכל אדם שהיה חושב לקנות מוצר מהחברה הזאת (בעיקר הדיוטות) אנשים שאין להם הבנה סבירה בחומרה וסתם הולכים לקנות מחשב ביתי וראו בחדשות שנווידיה פרסמה כשלון מהדהד וזה למה היא בחיים לא תשתמש בכח שלה לבסס כשלון ותעשה בדיוק ההפך תתן לכל האחוז הגדול של הצרכנים שלא באמת מודעים לעניין בכלל או לא אכפת להם להמשיך בשלהם ולהנות מהחומרה שלהם בראש שקטותבנה על זה שאנשים שכן אכפת להם ובצורה טבעית אכפת להם כי הם באמת מבינים יותר בחומרה אוהבים ומתעסקים בתחום לדרוש את אותם פיצויים חלקיים ובשמחה תענה להם ואגב עובדה שאפילו אני ועוד אנשים פה בפורום בכלל לא היינו מודעים לעניין ואם אנחנו לא הינו מודעים אז זה רק מחזק למה נווידיה בחיים לא תצא עם הצהרה מפורשת ושם בפרופורציה כמה אנשים באמת בכלל שלחו בקשה לפיצוי כי מדובר לפי הנתונים באחוזים חד ספרתיים מכלל האנשים שבאים בדרישה של פיצוי כלשהו זה שיש מדיניות מוצהרת מתחת לשולחן זאת המציאות ואין על זה ויכוחהכל יורד לרמת הצרכן הפרטי והשיקול שלו מי שמספיק מודע לעניין אשריו ויוכל להרוויח ולהנות קצת מאותם ענקי המשק פעם בחיים גם זה מבורךמי יתן וגם אצלינו יהיו התנהלויות דומות מצד גופים גדולים נערך 2015 בפברואר 1810 שנים על-ידי 3emi
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים ^^^^^^ סוף סוף. יותר הגיון. פחות רעש. +1 לכל העמוד האחרון נ.ב. Megalodon מילפורד, נראה לי שגם אני צרכן מאותו סוג שלך - לא נעים לי, לא נורא לי, לא באמת כ-ז-ה משנה לי, אני לא אחזיר מנה במסעדה גם אם אני אגלה בפנים יד כרותה מעריך את זה מאוד, גם אני לא מהאנשים שעושים עניין מדברים כאלה, אבל אוכל זה קצת שונה... גם כי בעיה במנה תטריד אותך למשך ארוחה אחת, לעומת כרטיס מסך שישאר איתך למשך לפחות שנה-שנתיים. וגם כי כרטיס מסך ברמה הזאת עולה באמזון ~350~ דולר לעומת מנה ב50-70 שקל. אבל אם נשים את הקטנות בצד... אני מבין את הטיעון ומסכים איתו. נערך 2015 בפברואר 1810 שנים על-ידי gtrippleg
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים רק היום בבוקר נזכרתי בדיון המקסים הזה כשהבחנתי שהבורקס של הבוקר שלי היה גבינה במקום תפוח אדמה.. . לרגע קט באמת חשבתי להתלונן וללכת להחליף כי זה הדבר 'האגואיסטי' לעשות (אני בכלל לא אוהב גבינה!) אבל אמרתי 'יאללההההה'זה היה בהכרח הדבר הנכון לעשות ? האמנם ??
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים ברור שכן.צריך להפעיל שיקול דעת בחיים. לא שווה לעשות מהומה על כל שטות.זה איזון בין הכאב ראש של להיכנס לעימות, לבין החשיבות של העיקרון שעומד מאחורי העימות, לבין הנזק הראשוני שנגרם לך ואם העימות יכול להביא לתיקון/פתרון ששווה את המאמץ."אלו היו 60 שניות, על בורקס. תודה לכל המאזינים, סעו בזהירות" נערך 2015 בפברואר 1810 שנים על-ידי gtrippleg
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים חח ענק אתה.אני ברשותך עוד שנייה על הבורקס, כאן קיים מקום ל'עימות' שיביא לפתרון\תיקון באופן וודאי.כנזכר לעיל: אמזון מחלקת כסף לנפגעי השירות. ה'עימות' כאן יביא בוודאות לפתרון\תיקון המצב.נעשה קצת סדר - משלוח מייל הוא לא בדיוק עימות כפי שזה נשמע אלה רק בקשה סדירה בדרך לפתרון. כנ"ל הבורקס, אני לא הולך להתעמת עם אף אחד מאחורי הדלפק, אומר למוכרת הנחמדה שהיא טעתה ואקבל פתרון הולם לבעיה שלי.מבחינה 'אגואיסטית' (אם תרצו) ה'עימות' כאן בהחלט שווה את המאמץ כיוון שהוא יוביל בוודאות לפתרון או תיקון המצב.אך כמו בכל דבר בחיים נכנסים עוד כמה אלמנטים למשוואה ורק בגללם היום בבוקר אכלתי גבינה במקום תפוח אדמה.העוד אלמנטים הללו איך לא, נכונים גם לקייס של ה 970 3.5G שלנו:האם 'מוסרי' יהיה להגיע ל'עימות' (והעימות נמצא במרכאות בשל ההגדרה שהצגתי קודם ולא כי מדובר בעימות חזיתי חלילה) ?ושוב אני שואל: האמנם ?!
פורסם 2015 בפברואר 1810 שנים לקנות מהם ואז לדרוש 30% החזר נשמע די טוב בשבילי, זה לא להיות ישראלי מסריח, זה להיות אדם שמעריך את הכסף שלו.. ולא אכפת לו מה אחרים יגידו.הדבר האחרון שצריך לעניין אתכם זה האם זה "הדבר הנכון לעשות" מבחינה אידיאלוגית, זה לא שאתם דופקים עסק קטן של איזה מישהו שמנסה לסגור את החודש.. מדובר באמזון ונבידיה חברים.
פורסם 2015 בפברואר 2010 שנים אני קניתי לפני חודשיים את הSTRIX כרטיס מעולה אבל הפריע לי שהמפרט לא היה מדוייק כתבתי להם וזיכו אותי ב40% שזה יצא 180$וזה ההבדל בין שירות באמריקה לישראל ולכן המשיך לקנות את הציוד שלי מהם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.