עבור לתוכן

החזר כספי מאמזון למי שקנה 970

Featured Replies

פורסם
מי אמר לך שאני לא משחק ב1440p ? זה אמור להיות אינטרס של החנות לחסוך לעצמה את ההליך של לשלם על המשלוח חזרה,לחכות עד שהם מקבלים אותו ו למכור אותו כמשומש.

אם המוכר מצהיר בתפריט שלו שלפלאפל יש 80% חומוס ומתגאה בזה אז כן,אני אלך ואגיד לו.

אם אתה משחק ב-1440 וזה מפריע לך, קח את הכרטיס ותחזיר אותו, תקנה GTX980.

אל תהיה תמים. 30% זה כ-110-120 דולר. משלוח חזרה עולה 10 דולר.

יש גם הבדל בין לאמר למוכר הפלאפל שיש לו טעות של 2% בכמות החומוס לבין לבקש החזר של 30%..

  • תגובות 90
  • צפיות 10.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

משלוח חזרה ממש לא עולה 10 דולר.

אל תשכח גם את ההפסד שיהיה להם על מכירה של אותו כרטיס כמשומש.

אתה זה שטעית פה בחשבון.

0.5/4 זה 12.5% ולא 2%.

ואם הם נתנו לאנשים אחרים 30 ו40 % למה שאני לא אקבל גם?

אולי את הכעס שלך על זה שאתה שילמת מחיר הרבה יותר גבוה על הכרטיס שלך תוציא על משהו או מישהו אחר ולא עליי.

זה שקשה לך לפרגן רק יהרוס לך.

פורסם
  • מחבר

http://www.fudzilla.com/news/graphics/37006-nvidia-announced-record-year-and-q4-revenue

http://youtu.be/0J6BQDKiYyM

http://www.bit-tech.net/news/hardware/2015/02/12/nvidia-record-revenue-2015/1

While customer indignation was high and retailers have near-universally begun accepting returns of cards purchased before Nvidia publicly corrected its specifications, feedback from retailers suggests that returns are in the single-digit percentages and will not affect Nvidia's revenue overmuch for the coming quarter.

http://nvidianews.nvidia.com/news/nvidia-announces-financial-results-for-fourth-quarter-and-fiscal-2015

פורסם
הדוגמה השיקרית הזאת חזרה על עצמה כמה פעמים, אז אני אקח רק אותה בתור דוגמה מייצגת - אתה או ממש טיפש או שקרן.

הדוגמה שלך פשוט לא נכונה.

שתי המכוניות מגיעות בדיוק לאותה מהירות!

הדבר היחיד ששונה זה איך הן מגיעות למהירות הזאת "מאחורי הקלעים" - ואותך זה לא אמור לעניין בשום שלב.

מעבר לכך הכל כבר נאמר.

פשוט תודו שאתם שמחים לקבל כסף בחזרה, אפילו שאין לזה שום הצדקה לגיטימית.

אני לא אטרח להגיב לקללות.

זה מעיד יותר עליך מאשר עליי.

הבעיה עם הgtx970 היא כזאת:

נתחיל בעובדות...

1. בכל כרטיס מסך רגיל יש כמות מידע מקסימלית שהכרטיס מסוגל לאגור ב"הישג יד" בזיכרון המהיר שלו (DDR5 לדוגמה), כדי שיוכל להשתמש במידע הזה ב"שלוף" בשנייה שהוא צריך אותו.

2. יש מהירות סופית (רוחב פס) שבה המידע יכול לזרום מהזכרון המהיר אל הליבות שמעבדות את המידע הזה לכדי פריימים.

כלומר, כרטיס מוגבל לא רק בכמות הפריימים שהליבות שלו מסוגלות לעבד בשנייה, אלא גם במהירות שבה זורם אליהם המידע מהזיכרון ובכמות המידע שניתן לאגור בזיכרון הזה, שהוא מקור המידע היחיד של הליבות.

בנוסף, הזיכרון מהווה גם מאגר של פריימים מוכנים לקראת תצוגתם במסך.

ברוב הכרטיסים, המהירות של הזכרון היא זהה לכל מערך הזיכרון של הכרטיס, וכשאתה קונה כרטיס עם 3GB זכרון, ברגע שייתמלא לחלוטין הזכרון הכרטיס לא יהיה מסוגל לייצר עוד פריימים וזה יגביל אותו בFPS.

אבל אז אתה יודע שקנית כרטיס עם 3GB זכרון שכולו באותה מהירות, אבל - זה מה שיש.

בgtx970 יש 3.5GB במהירות X ו-0.5GB במהירות 1/5 X.

לכן, כשאתה עובר את ה-3.5GB (ב4K וגם ב-1440P זה יכול לקרות, במיוחד עם AA גבוה וטקסטורות באיכות גבוהה) אתה לא רק מוגבל מבחינת כמות הפריימים - אתה עובר מיידית לשימוש בזכרון שהוא פי חמש יותר איטי, וזה יוצר תקיעות בלתי נסבלת.

גם לאנשים שמשחקים ב-1080p זאת יכולה להיות בעיה כשהם משתמשים בsuper sampling של 4K, למרות שאצלם הם יכולים לוותר על זה.

כלומר, הכרטיס מתנהג כמו כרטיס high end מכל הבחינות.....

חוץ מזה שהוא יוצר בעיות ברזולוציות גבוהות מ-FHD (!)

ולכן השוותי את זה למכונית ספורט שלא יכולה לעשות משהו טריוויאלי כמו לעבור את ה-140.

ואגב...לי אין gtx970 אז אין לי שום אינטרס "לקבל כסף בחזרה, אפילו שאין לזה שום הצדקה לגיטימית",

אבל אם הייתי קונה אותו לפניי שזה נודע, הייתי מבקש החזר פשוט כי ככה צריך להתמודד עם חברות שפועלות בחוסר הגינות כלפי הלקוחות שלהם.

זה ממש לא רלוונטי אם הרגשתי בעיה או לו.

אם שילמתי כסף על מוצר שפורסם כ-X, ומתברר שהמוצר הוא X-1, מן הראוי שאני אקבל החזר בהתאם.

אני לגמרי נגד אנשים שקונים את הכרטיס אחריי שנודע על הבעיה ומבקשים החזר! זה רקוב לגמרי!

אבל אני לא מבין את ההתחסדות הזאת, כשמדובר באנשים שבאמת קנו את הכרטיס בתמימות.

פורסם

אני לא קיללתי אותך, אני ציינתי עובדה.

אתה שכחת עובדה אחת מאוד חשובה:

3. אתה היית מודע בדיוק לביצועים של הכרטיס לפני ובזמן שקנית אותו. ממה הביצועים האלה מורכבים, איך הם מושגים, זה לא רלוונטי. יש לכרטיס ביצועים X מוגדרים, שאתה הכרת אותם ועל בסיסם החלטת לקנות את הכרטיס.

הכרטיס שקיבלת - עומד בביצועים המובטחים. לא ב-99% אלא ב-100%. שוב, איך הביצועים האלה הושגו ברמה הטכנית - זה לא רלוונטי. אתה קיבלת בדיוק את הביצועים שהובטחו לך.

אז אתה בא ואומר "רגע, אם הם היו עושים A במקום B אז הביצועים היו יכולים להיות טובים יותר במצבים מסויימים" - סבבה, זה נכון כמעט בכל סיטואציה ובכל תחום (ויש לזה השפעות אחרות, בעיקר על המחיר.. לפעמים גם על דברים אחרים כמו חום וכאלה) - אבל זה פשוט לא רלוונטי. אתה קיבלת בדיוק את הביצועים שהובטחו לך ולא אפילו חלקיק אחוז פחות מזה.

פורסם

כמה פעמים צריך לומר שהבאג הזה התגלה אחרי שהכרטיס נקנה?

פורסם
משלוח חזרה ממש לא עולה 10 דולר.

אל תשכח גם את ההפסד שיהיה להם על מכירה של אותו כרטיס כמשומש.

אתה זה שטעית פה בחשבון.

0.5/4 זה 12.5% ולא 2%.

ואם הם נתנו לאנשים אחרים 30 ו40 % למה שאני לא אקבל גם?

אולי את הכעס שלך על זה שאתה שילמת מחיר הרבה יותר גבוה על הכרטיס שלך תוציא על משהו או מישהו אחר ולא עליי.

זה שקשה לך לפרגן רק יהרוס לך.

משלוח חזרה עלה לא מזמן משהו כמו 10-12 דולר, ובעקבות העלייה המסיבית במחירי השילוח היום יעלה משהו כמו 50-72 ש"ח, תלוי במשקל הכרטיס. משהו כמו 19 דולר. ההפסד שלהם על מכירה של כרטיס משומש לא כזה גדול. אתה מוזמן לראות בכמה מוכרים GTX970 משומש. לא הרבה פחות, מעבר לעובדה שהם יכולים לתקוע את הכרטיס פשוט בחזרה ליצרן.

בנוסף, זה לא שגזלו לך חצי ג'יגה זכרון, הוא עדיין שם, אך עובד לאט יותר. בנוסף, יש מנגנון Caching שעובד לא רע, כך שבשימוש רגיל בכרטיס ברוב המקרים לא ירגישו בהבדל הביצועים.

אתה גם לא קנית את הכרטיס על פי הנתונים הטכניים נכון? קנית אותו על בסיס מבחני ביצועים שערכו אתרים מכובדים והראו שיש לו ביצועים מצויינים למחירו, ולא בגלל שיש לו X שיידרים ו-Y ROP.

הביצועים לא השתנו בגלל שגילו את הטעות או התרגיל של nVidia, הם נשארו אותו דבר.

אז כן, יש מקרים קיצוניים מסויימים בהם הכרטיס מבצע פחות טוב ממה שהיית מצפה. נתקלת במקרה כזה? מפריע לך? ארוז אותו יפה ושלח אותו לדרכו בחזרה.

זה לחלוטין שונה למשל ממה שעשו חברות SSD מסויימות, שאחרי ששלחו כוננים לביקורות וקיבלו תוצאות יפות, בכוננים שאחר כך נשלחו ללקוחות תקעו פלאש אחר ואיטי יותר, כך שהביצועים אצל הלקוח שונים מהותית באותן בדיקות ביצועים שנערכו באתרים. התקבל מוצר אחר לחלוטין לעומת מה שהוצג בביקורות, ועל פי זה אנשים קנו אותם. במקרה כזה, שיקחו את הכוננים שלהם ויתקעו אותם היכן שהשמש לא זורחת.

ואם הם נתנו לאנשים אחרים 30 ו40 % למה שאני לא אקבל גם?

יצא המרצע מן השק. אם יש כמה אנשים שקיבלו החזר אחרי שצעקו, למה שתצא פראייר ולא תקבל גם?

כל סיפור הביצועים זה סתם תירוץ.

אולי את הכעס שלך על זה שאתה שילמת מחיר הרבה יותר גבוה על הכרטיס שלך תוציא על משהו או מישהו אחר ולא עליי.

זה שקשה לך לפרגן רק יהרוס לך.

אני לא קניתי בכלל GTX 970 וגם אין לי מניות ב- Amazon, אז המשפט שלך לא קשור לכלום.

אז כן, קיבלת פיצוי לא פרופורציונלי בכלל למשהו יחסית זניח שסביר להניח שלא תרגיש אותו כלל. ואם כן, אתה מוזמן להחזיר. לבריאות.

אבל לפרגן? לא רואה סיבה, ולא חשוב אם אתה אמריקאי או ישראלי.

באותה מידה אנשים מזמינים מאיביי דברים שקורה שהם מגיעים אחרי 45 באדיבות דואר ישראל, ואילו הקונה כבר מזמן קיבל את הכסף שלו בחזרה בגלל שהמוצר לא הגיע.

יש כאלה שלא טורחים ליצור קשר עם המוכר ולשלם לו, או לתאם את ההחזרה של המוצר אם הוא לא צריך אותו, אלא שומרים את המוצר, הכסף ויושבים בשקט. הרוויחו? לבריאות. לפרגן? לא רואה סיבה.

הרווח שלהם זה בפוטנצאיל ההפסד של כולנו.

פורסם

הדבר היחיד שיכול לגרום לי לשנות את דעתי, זה אם תגיד (ותוכיח כמובן) שמבחני הביצועים שמוצגים all over the internet בוצעו על גבי כרטיסים עם 4GB זיכרון מלא, ולא 3.5GB או 3.5+0.5 או כל קומבינה אחרת.

כלומר - רק אם תראה ותוכיח לי שהביצועים שהתקבלו אצל הלקוחות בפועל, שונים מהביצועים שהוצגו להם טרם הקניה.

כל עוד זה לא המצב - לא יעזור לך בית דין ואני אעמוד על דעתי שמדובר בבכיינות וחמדנות. בסך הכל אנשים תאבי צבע שרוצים לנצל הזדמנות כדי לקבל קצת כסף במתנה.

אם הם כלכך לא מרוצים מהכרטיס שהם קנו ולדעתם הטעו אותם - שיחזירו אותם בתמורה לזיכוי מלא.

אה, פתאום הם לא רוצים? פתאום הם בסדר עם הקניה שלהם? הם רק רוצים קצת כסף במתנה?

תאבי בצע מגעילים.

וחמור מכך - צבועים ושקרנים.

פשוט תודו שבסך הכל ראיתם הזדמנות להרוויח קצת כסף קל על חשבון חברה גדולה.

אל תזיינו את השכל בתירוצים מצוצים מהתחת.

אתה גם לא קנית את הכרטיס על פי הנתונים הטכניים נכון? קנית אותו על בסיס מבחני ביצועים שערכו אתרים מכובדים והראו שיש לו ביצועים מצויינים למחירו, ולא בגלל שיש לו X שיידרים ו-Y ROP.

הביצועים לא השתנו בגלל שגילו את הטעות או התרגיל של nVidia, הם נשארו אותו דבר.

אז כן, יש מקרים קיצוניים מסויימים בהם הכרטיס מבצע פחות טוב ממה שהיית מצפה. נתקלת במקרה כזה? מפריע לך? ארוז אותו יפה ושלח אותו לדרכו בחזרה.

זה לחלוטין שונה למשל ממה שעשו חברות SSD מסויימות, שאחרי ששלחו כוננים לביקורות וקיבלו תוצאות יפות, בכוננים שאחר כך נשלחו ללקוחות תקעו פלאש אחר ואיטי יותר, כך שהביצועים אצל הלקוח שונים מהותית באותן בדיקות ביצועים שנערכו באתרים. התקבל מוצר אחר לחלוטין לעומת מה שהוצג בביקורות, ועל פי זה אנשים קנו אותם. במקרה כזה, שיקחו את הכוננים שלהם ויתקעו אותם היכן שהשמש לא זורחת.

+1

פורסם
משלוח חזרה עלה לא מזמן משהו כמו 10-12 דולר, ובעקבות העלייה המסיבית במחירי השילוח היום יעלה משהו כמו 50-72 ש"ח, תלוי במשקל הכרטיס. משהו כמו 19 דולר. ההפסד שלהם על מכירה של כרטיס משומש לא כזה גדול. אתה מוזמן לראות בכמה מוכרים GTX970 משומש. לא הרבה פחות, מעבר לעובדה שהם יכולים לתקוע את הכרטיס פשוט בחזרה ליצרן.

בנוסף, זה לא שגזלו לך חצי ג'יגה זכרון, הוא עדיין שם, אך עובד לאט יותר. בנוסף, יש מנגנון Caching שעובד לא רע, כך שבשימוש רגיל בכרטיס ברוב המקרים לא ירגישו בהבדל הביצועים.

אתה גם לא קנית את הכרטיס על פי הנתונים הטכניים נכון? קנית אותו על בסיס מבחני ביצועים שערכו אתרים מכובדים והראו שיש לו ביצועים מצויינים למחירו, ולא בגלל שיש לו X שיידרים ו-Y ROP.

הביצועים לא השתנו בגלל שגילו את הטעות או התרגיל של nVidia, הם נשארו אותו דבר.

אז כן, יש מקרים קיצוניים מסויימים בהם הכרטיס מבצע פחות טוב ממה שהיית מצפה. נתקלת במקרה כזה? מפריע לך? ארוז אותו יפה ושלח אותו לדרכו בחזרה.

זה לחלוטין שונה למשל ממה שעשו חברות SSD מסויימות, שאחרי ששלחו כוננים לביקורות וקיבלו תוצאות יפות, בכוננים שאחר כך נשלחו ללקוחות תקעו פלאש אחר ואיטי יותר, כך שהביצועים אצל הלקוח שונים מהותית באותן בדיקות ביצועים שנערכו באתרים. התקבל מוצר אחר לחלוטין לעומת מה שהוצג בביקורות, ועל פי זה אנשים קנו אותם. במקרה כזה, שיקחו את הכוננים שלהם ויתקעו אותם היכן שהשמש לא זורחת.

יצא המרצע מן השק. אם יש כמה אנשים שקיבלו החזר אחרי שצעקו, למה שתצא פראייר ולא תקבל גם?

כל סיפור הביצועים זה סתם תירוץ.

אני לא קניתי בכלל GTX 970 וגם אין לי מניות ב- Amazon, אז המשפט שלך לא קשור לכלום.

אז כן, קיבלת פיצוי לא פרופורציונלי בכלל למשהו יחסית זניח שסביר להניח שלא תרגיש אותו כלל. ואם כן, אתה מוזמן להחזיר. לבריאות.

אבל לפרגן? לא רואה סיבה, ולא חשוב אם אתה אמריקאי או ישראלי.

באותה מידה אנשים מזמינים מאיביי דברים שקורה שהם מגיעים אחרי 45 באדיבות דואר ישראל, ואילו הקונה כבר מזמן קיבל את הכסף שלו בחזרה בגלל שהמוצר לא הגיע.

יש כאלה שלא טורחים ליצור קשר עם המוכר ולשלם לו, או לתאם את ההחזרה של המוצר אם הוא לא צריך אותו, אלא שומרים את המוצר, הכסף ויושבים בשקט. הרוויחו? לבריאות. לפרגן? לא רואה סיבה.

הרווח שלהם זה בפוטנצאיל ההפסד של כולנו.

הדבר היחיד שיכול לגרום לי לשנות את דעתי, זה אם תגיד (ותוכיח כמובן) שמבחני הביצועים שמוצגים all over the internet בוצעו על גבי כרטיסים עם 4GB זיכרון מלא, ולא 3.5GB או 3.5+0.5 או כל קומבינה אחרת.

כלומר - רק אם תראה ותוכיח לי שהביצועים שהתקבלו אצל הלקוחות בפועל, שונים מהביצועים שהוצגו להם טרם הקניה.

כל עוד זה לא המצב - לא יעזור לך בית דין ואני אעמוד על דעתי שמדובר בבכיינות וחמדנות. בסך הכל אנשים תאבי צבע שרוצים לנצל הזדמנות כדי לקבל קצת כסף במתנה.

אם הם כלכך לא מרוצים מהכרטיס שהם קנו ולדעתם הטעו אותם - שיחזירו אותם בתמורה לזיכוי מלא.

אה, פתאום הם לא רוצים? פתאום הם בסדר עם הקניה שלהם? הם רק רוצים קצת כסף במתנה?

תאבי בצע מגעילים.

וחמור מכך - צבועים ושקרנים.

פשוט תודו שבסך הכל ראיתם הזדמנות להרוויח קצת כסף קל על חשבון חברה גדולה.

אל תזיינו את השכל בתירוצים מצוצים מהתחת.

הישראלי האמיתי.

קשה לו שאחרים קיבלו משהו יותר בזול והרוויחו ואז הוא מנסה בכל כוחו להקניט את השני ולהאשים אותו בהאשמות שווא.

תמשיכו לקלל וריב אחד עם השני.

העובדות כאן ברורות.

היה כאן פרסום מוטעה של החברה שעבדה על הצרכנים. זה לא משנה אם זה חצי ג'יגה,מגה אחד או 3 וחצי ג'יגה , זה פרסום מוטעה, ולנו כצרכנים מותר לדרוש פיצוי חלקי או בכלל להחזיר את המוצר.

ראו חוקים באירופה ובאוסטרליה.

ואם כבר החזר,אז שייהיה שווה לכולם ולא שייתנו לאחד 40% ולאחד אחר 5%.

רוצים להמשיך לריב? שיבושם לכם. כנראה זאת ההנאה שלכם כי זה ממש לא הוויכוח הראשון שאני רואה אתכם בו.

אני לא הולך להמשיך בריב הזה אתכם ואני ממליץ לעשות ככה גם לשאר האנשים בצד שלי,שמנסים לדבר איתכם ברציונאליות ולהסביר לכם. חבל שאתם הולכים עם ראש בקיר.

פורסם

הישראלי האמיתי? באמת?

אני מצטט אותך:

"

ואם הם נתנו לאנשים אחרים 30 ו40 % למה שאני לא אקבל גם? "

הודית בכך בפה מלא שעשית את זה כדי לא לצאת פרייר, ואתה קורא לי הישראלי האמיתי? התגלגלתי מצחוק.

אתה מאיים בהחזרת המוצר, בבקשה - תחזיר. נראה אותך. אתה לא מחזיר כי המוצר מתאים לך גם במחירו המקורי, ואם תחזיר אותו רק תפסיד.

העובדות כאן אכן ברורות. יש פרסום מוטעה של היצרן (שבכלל לא קשור לכמות הזכרון שהיא מדוייקת אלא לרוחב הפס אליו).

העובדה היא שזה אכן יכול לפגוע בביצועים, אפילו בצורה מורגשת, באחוז קטן מאוד מאוד מהמקרים. אבל מכאן ועד החזר של 30 אחוז? באמת.

לא קשה לי בכלל ש"קנית" בזול יותר ממני (וכאמור בפעם השנייה אני כותב שלא קניתי בכלל), וגם לא מעניין אותי בכלל גם אם היו משלמים לך 500 דולר בשביל שתשתמש בכרטיס.

מה שמפריע לי זה שאם אמאזון יחליטו לסגור את הבאסטה כאן בגלל שלא רק שזה שוק קטן, גם המכס עושה חיים קשים וממציא דברים הזויים, הדואר כל הזמן מאבד דברים ובסוף גם הלקוחות באים בדרישה לפיצוי לא פרופוציונלי בגלל דבר שהוא בכלל לא בשליטתם, אנחנו כולנו נסבול.

נראה אותך בא בדרישה כזו לחנות בארץ, 30% פיצוי מערך הכרטיס. מה שתקבל זה 90% סיכוי שיגלגלו אותך מ-30 מדרגות. ב-10% הצדיקים יגידו לך להחזיר את הכרטיס וקבל את הכסף חזרה.

נ.ב.

יש לפחות אחד שקיבל 50% זיכוי על הכרטיס כפיצוי, אל תשכח לבקש את ההפרש.

פורסם

אמרתי שאני לא הולך להגיב יותר בריב הזה ואני לא הולך לשבור את זה, אבל לאנשים פה שבאמת באו למטרת האשכול, מסתבר שnewegg גם הם מציעים עכשיו 25-30 % החזר על הכרטיסים או לשלוח אליהם ולקבל החזר מלא.

פורסם

לא מבין אתכם..

אמרו לכם רכב מנוע 1.6 שסוגר 0 ל100 ב8 שניות ומהירות מקסימלית 200קמש

בפועל קיבלתם רכב מנוע 1.0 שסוגר 0 ל100 ב8שניות ומהירות מקסימלית 200קמש

לאחר ששילמת ממיטב כספך התבאסת על החיים שך לנוכח העובדות.

רצית רכב 1.6 ונתנו לך 1.0 עכשיו אתה מרגיש מרומה עקב מכירה תחת פרסום שיקרי,

האם צודק יהיה לשלול ממך את הזכות להזדכות על הרכב (ולרכוש אחד אחר)?

לעניות דעתי היו צריכים לבצע ריקאל לכל 970, מי שהכרטיס מתאים לו כמו שהוא והוא חיי טוב עם 1.0 במקום 1.6,

ממש לא חייב לנצל את הריקאל הזה אבל אני חושב שזה היה הדבר ההוגן לעשות.

עד לכאן סבבה ועכשיו בואו נעשה סדר:

אף אחד לא יזם ריקאל, אוקיי זה ל תקין. אבל כן התפשטה שמועה על החזר 'יחסי' באמזון.

תהיו בטוחים שהחזר יחסי עדיף להם *בהרבה* בהשוואה להחזר מוצר, מבחינת כלכלית.

ולמי שחושב אחרת אפרט כמה אלמנטים: האינטרס של אנווידיה זה למכור כמה שיותר *חדשים*.

כאשר מתחיל סחר בחלקים משומשים הם לא מרווחים כלום על המכירה, אלה להפך הם מפסידים לקוח פוטנציאלי שגם אם אין לו כסף לרכוש 970, היה עשוי לרכוש 760.

חכן סביר שניוודיה 'סופגת' את ההפרשים שברווחים וככה הרווחים מהמכירה נשארים בכיס של אמזון במקום לבזבז להם את הזמן.

להוסיף לזה את ה10$ הפסד למשלוח? לא חושב שצריך . . .

כנראה שזו הסיבה שעובדים בהחזר יחסי ולא בזיכוי מלא. דווקא כי זה מה שהם רוצים ולא משהו אחר.

אני באופן אישי, אילו הייתי נופל קורבן הייתי מעדיף לקבל החזר חלקי כדי לחסוך התעסקות עם משלוח מוצר חזרה.

באשר לגובה הפיצוי 30%? כן, אני מאשר שזה חסר פרופורציה אבל לא אנחנו המצאנו את המספר הזה . . .

פורסם

במבחני הביצועים שעליהם הסתכלתי לא באה לגבי ביטוי העובדה שכשהכרטיס משתמש ביותר מ3.5 גיגה יש פגיעה קשה בביצועים. נכון שNVIDIA הוציאה דרייברים שפשוט לא מאפשרים למצב הזה לקרות אבל לטעון שהמבחנים הראו את כל האמת זה פשוט לא נכון.

אגב, לי אמזון הציעו שאחזיר את הכרטיס תמורת 80% זיכוי..

פורסם

היו נתוני ביצועים גם ברזולוציות גבוהות בהן צריכת הזכרון עולה על 3.5 ג'יגה.

הדרייברים שומרים על הנתונים ב-3.5 המהירים עד כמה שניתן, ואם צריך לחרוג, הם מבצעים Caching לא רע שדי מסתיר את התופעה.

ההצעה להחזיר 80% לא הוגנת לדעתי, כאן הייתי בהחלט מתעקש.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים