פורסם 2015 בינואר 3110 שנים אני בתשתית של hot , ה- hotbox מוגדר כמודם והוא מחובר לנתב של linksys.כרגע אני משלם לשתי ספקי אינטרנט, הוטנט ובזק בינלאומי.אני גולש דרך הוטנט, אבל כשאני רוצה לעבור לבב"ל כדי לבדוק אותם, ומכניס יוזר וסיסמה בנתב זה לא מתחבר אליהם .להוטנט זה מתחבר בלי יוזר וסיסמה... אני פשוט רוצה לנסות את הספקיות לפני שאני נשאר עם אחת מהןלמה לבב"ל זה לא מתחבר ? אני חייב להתנתק מהוטנט כדי שאוכל להתחבר לבב"ל?
פורסם 2015 בינואר 3110 שנים זה המצב בחיבור ללא חייגן, חייבים להגדיר ספק אינטרנט אצל ספק התשתית ע"י שליחת קובץ עדכון.כדי להימנע מכאבי ראש וצרות צרורות, יש להם כללים מאוד נוקשים לגבי תהליך "החלפת ספק".לא יודע אם בתהליך זה אפשר לעבור בין ספקיות ללא שהם מקבלים קובץ ניתוק+חיבור.תתקשר ושאל את התמיכה של הוט.בכל מקרה התהליך לוקח זמן.ולא תוכן לעבור מאחד לשני ומהשני לראשון במהירות שוב ושוב במהלך כמה ימי בדיקה.פשוט תבקש שיעבירו אותך לחיבור עם חייגן רק לצורך הבדיקה.כשתהיה סגור על עצמך תמיד תוכל לבקש(אם תרצה) לעבור לחיבור ללא חייגן(אחרי שתבטל את הספק המיותר כמובן). נערך 2015 בינואר 3110 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים מניסיון בעניין, זה לא לוקח המון זמן, אבל זה כאב ראש וזה דורש להעלות על הקו נציג של הוט ושל הספקית כל פעם שאתה רוצה לעבור לאותה ספקית.
פורסם 2015 בפברואר 210 שנים בעיקרון הספק אינטרנט שולח קובץ חיבור להוט.ואאל"ט הוט לא יכולים לחבר מבלי שנשלח גם קובץ ניתוק מהספק אינטרנט הקודם. (היה לי פעם סיפור כזה איתם, אולי הם שינו את זה)הקובץ לא נכנס לפעולה מייד, לוקח איזה יום עד שמישהו שם עובר על כל הקבצים אחד אחד על פי הסדר שהם התקבלו.אבל יש להם ערוץ ישיר עם ספקיות האינטרנט כדי לאפשר בקשות לחיבור מיידי.לכן אפשרי להאיץ את התהליך.בכל מקרה זה לא פרקטי לצורך בדיקה כמו לבקש לעבור לחיבור חייגן לכמה ימים. נערך 2015 בפברואר 210 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2015 בפברואר 310 שנים 1) תתקשר למוקד התמיכה של הספקית האינטרנט שאתה מעוניין לגלוש דרכה.2) הנציג תמיכה יבצע בעזרת נציג של הוט שיוך אל הספק, תוכל לוודא זאת לפי כתובת האייפי שמקצה אותה הספקית.התהליך הוא 5-10 דקות, מאוד תלוי בזמני המתנה של הספקית כיוון שיש לספקיות מספר מקוצר להוט.
פורסם 2015 בפברואר 310 שנים פעם 014 אפשרו לחייג אליהם מעל חיבור ללא חייגן. אפילו מעל חיבור ללא חייגן שלהם עצמם. באמת השתמשתי בזה פעם-פעמיים למטרות בדיקה. באיזשהו שלב זה נהיה בלתי-אפשרי, ואני לא זוכר כרגע מי הצד ש"אשם" פה - 014 או הוט, ומה הייתה הסיבה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.