עבור לתוכן

חווית קניה מ TMS

Featured Replies

פורסם

אני רוצה להגיד שחנות TMS בנתניה מאוד איכזבה אותי משהו לא טוב קורה שם בכל מה שקשור לשירות ללקוחות.

הזמנתי מהם מוצר כלשהוא כרגע לא חשוב מהו. זמן האספקה שהובטח הוא 5 ימי עסקים עבר שבוע וחצי החבילה לא הגיעה וכנראה הלכה לאיבוד בדואר ישראל.

אחרי 5 ימי עסקים הרמתי טלפון לברר מה קורה אמרו לי אין בעיה אנחנו בודקים תיכף חוזרים אליך. כמובן שאף אחד לא חזר אליי.

טוב עברו 10 ימי עסקים מרים טלפון עוד פעם אנחנו תיכף חוזרים אליך עם תשובה ושוב פעם לא חזרו אליי.

ביום שני יעברו כבר שבועיים שלחתי מייל כי בטלפון זה לא הולך והתשובה שקיבלתי אתה צריך לחכות לגמר הבירור עם דואר ישראל שזה לוקח מניסיון שלי בין חודש לחודש וחצי.

איפה השירות המעולה שהם טוענים שיש להם הם היו צריכים מיד לשלוח חבילה חדשה מה מעניין אותי דואר ישראל אתם התחייבתם לזמן אספקה תעמדו בו.

אני רוצה לציין שאני לקוח מאוד טוב שלהם אני משדרג כל הזמן את המחשב שלי ועד היום קניתי מהם באלפי שקלים המוצר שקניתי מהם עולה בסך הכל 250 שקל ועל זה הם משחקים איתי.

אף פעם לא הייתי צריך משלוח תמיד הלכתי לחנות לקחת באיסוף עצמי.

כל הטלפונים והזמן שביזבזתי גם איתם וגם עם דואר ישראל לא שווים לי את כל זה.

אני כבר יחפש לי חנות אחרת לשידרוגים הבאים שלי.

חבל הם הפסידו לקוח ממש טוב שלהם.

  • תגובות 62
  • צפיות 14.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

היי אורן,שניה נעשה סדר בתאריכים

ב-29.12 הזמנת מוצר עם משלוח בדואר רשום

ב-31.12 משלוח נמסר לדואר

ב-06.01 יצרת קשר עם TMS ודיווחת שמשלוח כנרא נאבד. באותו יום פנינו לחברת דואר ישראל שאמורה להחזיר לנו תשובה תוך 48 שעות. כלומר נקבל מהם תשובה ביום ראשון

סליחה על אי הנעימות שנגרמה לך, אך לצערי לא ניתן לשלוח חבילה חשדה מראש בלי לקבל מדואר ישראל תשובה שמוצר אכן הלך לאיבוד.

פורסם
  • מחבר
היי אורן,שניה נעשה סדר בתאריכים

ב-29.12 הזמנת מוצר עם משלוח בדואר רשום

ב-31.12 משלוח נמסר לדואר

ב-06.01 יצרת קשר עם TMS ודיווחת שמשלוח כנרא נאבד. באותו יום פנינו לחברת דואר ישראל שאמורה להחזיר לנו תשובה תוך 48 שעות. כלומר נקבל מהם תשובה ביום ראשון

סליחה על אי הנעימות שנגרמה לך, אך לצערי לא ניתן לשלוח חבילה חשדה מראש בלי לקבל מדואר ישראל תשובה שמוצר אכן הלך לאיבוד.

עם כל הכבוד היית צריך לשלוח את החבילה שוב. מניסיון דואר ישראל לא יחזירו לך תשובה תוך 48 שעות הם לא כל כך יעילים תאמין לי.

גם אם החבילה לא הלכה לאיבוד וימצאו אותה בסוף את הלקוח זה לא צריך לעניין זה המהות של שירות טוב. ותאמין לי גם אם היית שולח שוב ובסוף נגיד ששניהם היו מגיעות אני הייתי שולח לך בחזרה חבילה אחת.

זה הכל עניין של אמון בלקוחות שלכם.

אם הייתי יודע מלכתחילה שזמן האספקה יהיה ארוך כל כך ברור שלא הייתי מזמין בדואר אלא בוחר באיסוף עצמי.

אלא שאתם רושמים 5 ימי עסקים וזה מה שאתם מתחייבים וזה מה שאתם צריכים לתת.

אני ייתן לך דוגמה אני מזמין גם מוצרים באיביי נגיד וחבילה מסוימת לא הגיעה אחרי פרק זמן סביר אני פונה למוכר והוא ישר שולח לי שוב בלי להתווכח בלי להגיד אני יבדוק פשוט מאמין בך ושולח שוב. קרה הרבה פעמים שאחרי שהוא שלח שוב

גם החבילה הראשונה הגיעה ואני מיד שלחתי לו בחזרה את החבילה הראשונה ככה זה צריך להיות וזה שירות.

הלקוח לא צריך לחכות שאתה תברר למה לא הגיעה החבילה אתה תשלח מיד שוב ואחרי זה יש לך את כל הזמן שבעולם לבדוק עם דואר ישראל מה קרה בייחוד שמדובר במוצר שהוא זול ולא באיזה כרטיס מסך שעולה 3000 שקל.

בכל מקרה אני מאוד התאכזבתי מהשירות שלכם.

פורסם

10 ימי עסקים עוד לא עברו מיום ההזמנה שלך.

אתה משקר ומכפיש את שם החנות. (או סתם מתקשה בחשבון פשוט)

בכל אופן, נראה לי שההתנהלות של החנות סבירה ביותר ואתה עושה מעכבר הר משום מה...

פורסם

פותח הדיון: לא ברור איך אתה כותב שעברו שבועיים/10 ימי עסקים כשלמעשה עבר רק שבוע וחצי מרגע המשלוח, ורק לפני יומיים התלוננת לחנות?

האם נתפסת בשקר גס?

פורסם

אני די בטוח שדואר ישראל יצא ל"חופשה" בגלל ה"סערה" (לפחות כל מה שקשור למשלוחי דואר רשום).

פורסם

אולי תשנה את הכותרת?

מה המוצר שרכשת?

פורסם

אי אפשר לסמוך על פוסטים של אנשים...

הזמין מוצר ב29, טוען שלא קיבל תשובה אחרי 10 ימי עסקים, וכבר עברו שבועיים...

תמתין לתום ה48 שעות ואז תבוא בתלונות, לא צריך למהר להכפיש שם של חנות, כי לשקם את השם הרבה יותר קשה מלהרוס...

פורסם

אחד הדברים הטובים :)

אני מתכנן להזמין אותו

פורסם
  • מחבר

אל תגיד לי שקר גס זמן המשלוח שהובטח הוא 5 ימי עסקים תעשה את החשבון לבד.

עצם העובדה שאתה משאיר הודעה לקיריל והוא לא חוזר אליך גם להגיד לך שהעניין מתעכב או לא יודע מה זה בשבילי סיבה מספיק טובה להדיר את רגליי משם זה חלק משירות ללקוח.

אני לא בא להכפיש שום חנות ושום דבר אני פשוט משתף את מה שקרה לי.

אני פשוט חושב שההתנהלות שלהם הייתה צריכה להיות אחרת במיוחד שהלקוח לא אשם במה שקרה וזאת דעתי כל אחד רשאי לחשוב מה שהוא רוצה.

זה לא המוצר הראשון שאני מזמין ברשת קרו לי מקרים דומים בעבר וההתנהלות של החנות הייתה ממש אחרת. פה לא מתייחסים אליך ואתה צריך כל הזמן להתקשר ולבדוק כאילו שאתה לא בסדר וזה באשמתך.

אני הלקוח לא המוכר אתה מכרת לי מוצר התחייבת על 5 ימי עסקים אתה לא עומד בזה המינימום זה תתקשר ללקוח תסביר לו שיש בעיה ואתה מצטער על העיכוב.

וביום שני זה יהיה כבר שבועיים אתה צודק על זה אני לא מתווכח.

פורסם

אורן שרצית לדבר איתי ספציפית פנית במייל,קיבלת כל פעם תשובה פחות מחצי שעה.

ברגע שאמתר שמשלוח הלך לאיבוד כבר אז ביקשנו סליחה על העיכוב.

פורסם

אורן, אני לא מבין את הגישה שלך.

ע"פ הנאמר מפיך, נראה שהחנות פעלה באופן תקין ואת המוצר שלך היית אמור לקבל תוך חמישה ימי עסקים. במידה וקורה משהו שהוא לא באחריות החנות או שהחנות לא יכולה לשלוט עליו, כמו איבוד חבילה בדואר, סביר מאוד שייתכן עיכוב בזמני המשלוח משום שהחנות צריכה לברר מה עלה בגורל החבילה ובמידת הצורך לשלוח את החבילה שנית.

אתה לא מצפה מהחנות לשלוח עוד פעם את המוצר על חשבונה טרם בירור המצב של החבילה הראשונה, נכון? הרי ייתכן מצב בו המוצר שלך מתעכב אצל השליח ובנתיים תקבל עוד משלוח מ TMS.

כמו שאתה לא אשם במה שקרה כך גם החנות. בסופו שךל דבר החנות היא עסק שמטרתו להרוויח, ואם החנות תפסיד גם אתה תפסיד, הרי זאת החנות שאתה אוהב והיא עלולה להסגר אם מקרים כאלו יחזרו בעתיד.

עצה לי אליך, המתן עוד כמה ימים. תהיה רגוע. אני בטוח ש TMS תפעל במהרה כדי שתקבל את המוצר לשביעות רצונך גם אם זה בעיכוב של כמה ימים, שוב, שלא באשמתה.

פורסם
  • מחבר
אורן, אני לא מבין את הגישה שלך.

ע"פ הנאמר מפיך, נראה שהחנות פעלה באופן תקין ואת המוצר שלך היית אמור לקבל תוך חמישה ימי עסקים. במידה וקורה משהו שהוא לא באחריות החנות או שהחנות לא יכולה לשלוט עליו, כמו איבוד חבילה בדואר, סביר מאוד שייתכן עיכוב בזמני המשלוח משום שהחנות צריכה לברר מה עלה בגורל החבילה ובמידת הצורך לשלוח את החבילה שנית.

אתה לא מצפה מהחנות לשלוח עוד פעם את המוצר על חשבונה טרם בירור המצב של החבילה הראשונה, נכון? הרי ייתכן מצב בו המוצר שלך מתעכב אצל השליח ובנתיים תקבל עוד משלוח מ TMS.

כמו שאתה לא אשם במה שקרה כך גם החנות. בסופו שךל דבר החנות היא עסק שמטרתו להרוויח, ואם החנות תפסיד גם אתה תפסיד, הרי זאת החנות שאתה אוהב והיא עלולה להסגר אם מקרים כאלו יחזרו בעתיד.

עצה לי אליך, המתן עוד כמה ימים. תהיה רגוע. אני בטוח ש TMS תפעל במהרה כדי שתקבל את המוצר לשביעות רצונך גם אם זה בעיכוב של כמה ימים, שוב, שלא באשמתה.

אביב קיבלתי את עצתך למרות שאני לא מסכים עם ההתנהלות.

שיהיה לנו שבת שלום.

פורסם

אורן אני בד"כ צופה אך לא מגיב אבל הפעם נראה לי שקצת הגזמת אז בוא שניה נלך ע"פ הצורת חשיבה שלך.... הרי שלחו לך חבילה ולא ידוע מה עלה בגורלה ואתה מצפה שישלחו לך חדשה טרם בירור מצב הקודמת

נניח והיא הגיעה אליך והשניה תגיע אליך בעוד כשבוע- עכשיו יש לחנות גם בעיה- שתי חבילות שנמצאות אצלך כרגע ושילמת על אחת- הרי שלא תיהיה מוכן לשלם על השניה- נכון? בנוסף אני לא חושב שתסכים לשלוח חזרה לחנות את החבילה על חשבונך- הרי שילמת על מוצר ואתה אמור לקבל אותו בלי עליות נוספות (דבר שאני מסכים איתו בד"כ במיליון אחוז).

עכשיו לאן ממשיכים מכאן? תדרוש מעובד של החנות להגיע אליך ? לפי דעתי הדבר אינו צודק כלפי החנות.

בנוסף אישית לטעמי כרגע החנות בזמני טיפול סבירים- אומנם לא מה שהיא התחייבה אך עם זאת גם לא כזה מעבר, אישית אני לא חושב שאתה צריך להקצין כ"כ ה"חווית שירות גרועה"- אומנם לא הייתי מתאר אותה כמצויינת או טובה, בכל זאת יש לזכור גם שהדבר אינו בשליטתם.

בסופו של דבר אני חושב שהצעדים שהם נקטו הגיוניים ותקינים - עם זאת הייתי מצפה לפיצוי קל מצידם על עוגמת הנפש- בכל זאת- לא מדובר בחודש המתנה אך גם לא ה 5 ימי עסקים שהובטחו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים