Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

Googleness

אז איך אני משתלב בענף כHelp Desk או מתחיל

Recommended Posts

I'll Bite..... (המליצו לי לפתוח דיון).

רקע: בעבר הרחוק יותר היה לי עסק עצמאי ועבדתי בין היתר כטכנאי מחשבים לשוק הביתי ומשרדים קטנים מאוד (כלומר לא התעסקתי עם שרתים וכיו"ב).

לפני שנתיים בערך נדמה לי עבדתי בHOT בתמיכת אינטרנט\רשתות\טלפון\*הכנס כאן תחום תמיכה שאפשר להוסיף לעובד קבלן*, הייתה לי תאונת דרכים והפסקתי לעבוד שם. מאז עברתי הליך מסויים של שיקום שבסיומו שירות התעסוקה לאחר אבחון נתן לי הכשרה מקצועית על חשבונם.

שלחו אותי לג'ון ברייס עשיתי קורס טכנאי מחשבים ורשתות + MCSA וסיימתי שם את הלימודים כמצטיין של הקורס (לא יודע אם זה שווה משהו). בקיצור קיבלתי את התעודות הבאות:

טכנאי מחשבים ורשתות - ג'ון ברייס

השתלמות בתחזוקת מחשבים אישיים ורשתות - משרד הכלכלה (תמ"ת).

השתתפות בקורס MCSA: 8.1 - (המכללה היא מעין מרכז הכשרה רשמי שכזה אז עברתי את הקורס עם השרתים והספרים של {קוראים לזה MOP}).

עכשיו אני משנן קצת חומר ועובר על דברים שלא לימדו וכנראה שהחודש אני אגש לבחינות 70-687 ו70-688 כדי לקבל את התעודת הסמכה של הMCSA (המחיר של אגרת הבחינה היה כלול בקורס).

לסיכומו של דבר התחלתי לחפש עבודה בסיום הקורס מתוך נקודת הנחה שאני ממש לא! רוצה לעבוד בתמיכה טלפונית סטייל ספקי אינטרנט למיניהם או כטכנאי שמתקן\מרכיב מחשבים בחנות אלא להשתלב במחלקת IT כלשהי של איזה חברה ולהתחיל בקטן ומשם לצמוח כי בסך הכל רוב מה שלמדתי היה בהיבט של מערכות הפעלה של בסביבה ארגונית.

מחיפושים שונים שערכתי במודעות דרושים נתקלתי במודעות "Help Desk" ששם הם ביקשו מישהו עם CCNA\MCSE ידע בלינוקס וכמובן ניסיון של 10 שנים ביחידה ממוחשבת בצבא - די הזוי יש הרבה כאלה. בנוסף יש את האהובות עליי שאלו מודעות "HALP DASK" עם 'שכר נדיר' ו'ללא מכירות!' אך בדרישות מצויין 'שירותיות ומכירתיות'.

אז מוריי ורבותיי איך אני משתלב בתחום וממה לא אכפת לי להתחיל פילו בחצי\רבע משרה רק להשתלב ולצבור ניסיון בשלב זה, כמובן שאני לא מתנגד למשרה מלאה אבל באמת כנראה שיש לי נכות קשה בחיפוש עבודה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מציע לך לחפש בחברות כגון נס או מטריקס לדוגמה.

אומנם לא מפורסמים בשכר גבוה, אך יש להם המון משרות outsourcing בחברות גדולות, אשר בהם אתה יכול לקבל נסיון יקר גם בתחומים שמעבר להגדרה המקורית של הג'וב.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה כבר הבנת את זה יפה בעצמך - מדובר על מודעות דרושים שאין הגיון מאחוריהן.

תמשיך לעיין ותמצא שיש גם שנראים בסדר ואפשר אפילו לבוא לראיון עבודה כדי לבחון את המקום ומהעסיקים בעצמך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

סליחה שאני נכנס בדיון אבל תמיכה בסיסקו או בצ'ק פוינט יכולה להביא לאן שהוא?או מוצרי ניתוב אחרים למשל..?אני מדבר על החומרה ממש כמו KVMים חכמים זה יכול להביא במקצוע הזה לאן שהוא למי שרוצה להיות איש סיסטם?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כן. בדגש על איש תקשורת-אבטחת מידע.

וזה יכול להביא המון. נדיר שכיום דורשים מאיש סיסטם רק וינדוז. דורשים גם אבטחת מידע, תקשורת, וכו'.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
סליחה שאני נכנס בדיון אבל תמיכה בסיסקו או בצ'ק פוינט יכולה להביא לאן שהוא?או מוצרי ניתוב אחרים למשל..?אני מדבר על החומרה ממש כמו KVMים חכמים זה יכול להביא במקצוע הזה לאן שהוא למי שרוצה להיות איש סיסטם?

מזה על החומרה ממש ומה הקשר לסיסטם?

תמיכה בסיסקו, צ'קפוינט ודומיהם זה ברמה מסויימת סיסטם, אבל זאת לא ההגדרה של איש סיסטם.

דורשים....לא בטוח כמה. ידע בסיסי בתקשורת כן. לא חסרות חברות שאני תומך בהן ששמים איש סיסטם לעבודה השוטפת ומשלמים על תמיכה לחברה חיצונית. תקלות/שינויים מתקשרים לחברה החיצונית.

אם הכיוון שלך זה סיסטם, אין לך מה לחפש יותר מדיי עם צ'קפוינט או סיסקו. כמובן שזה יתרון, אבל אין מה להשקיע בזה יותר מדיי אנרגיה ולהכיר את המערכות לעומק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

על החומרה ממש קרי להיות תומך בנתבים מנוהלים למשל להכיר אותם על בוריים KVMים מנוהלים סויצ'ים וכ'ו

החברה החיצונית שכבתבת היא התומכת בחומרה?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תמיכה בציוד כזה (פיירוולים, סוויצים, נתבים) היא במערכת ההפעלה, לא בחומרה. זה אומר להכיר את האפשרויות שיש במערכת ההפעלה ואיך לתפעל אותן, להבין איך הפרוטוקולים עובדים כדי להגדיר ולפתור תקלות שקשורות לאותם פרוטוקולים ובכלל איך המערכת עובדת. בגלל זה אמרתי שברמה מסויימת, זה גם סיסטם.

לצ'קפוינט כן יש אפשרות להתקין את מערכת ההפעלה שלהם על חומרה משלך ואם תעשה את זה אתה תהיה אחראי על החומרה (אלא אם כן יש לך הסכם על החומרה מול אותו יצרן).

אם תקנה appliance (חומרה ייעודית), אם זה מסיסקו, ג'וניפר, צ'קפוינט, פורטינט וכו', בדרך כלל תשלם פעם בשנה על תמיכה ותלוי בהסכם של אותה תמיכה ששילמת עליה, תוכל להחליף את החומרה בחדשה במקרה של תקלה (RMA).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אז זה לא ממש סיסטם , HELP DESK פשוט זה יותר סיסטמי מזה נראה לי

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הלפדסק זה גם לא סיסטם.

זה תפקיד שבו אתה נוגע קצת במערכות שאיתן מתעסקים אנשי הסיסטם.

זה נותן לך איזשהו ניסיון ויתרון על אנשים שמגיעים עם ידע תיאורטי בלבד לתפקידים שבהם מחפשים מישהו מתחיל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אז לפי הנתונים ששמתי בהודעה הראשונה שלי איך תגדירו את התפקיד שאני צריך לחפש? :x

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להתחיל בהלפ דסק ולהתקדם תוך כדי יתנו לך לגעת בשרת וכך לאט לאט אני מניח(עדיף במקום קטן ככה האחריות נפרסת יותר ויותר)

אני כרגע בדילמה כי אני מתפקיד של סוג של פריסייל יחד עם הסיסטם כי אני צריך להכיר את המוצרים כדי לתת עליהם תמיכה וגם לדעת מה להציע ללקוח לפי דרישתו ופה ושם לראות אם יש בעיות ברשת..דילמה אם להישאר

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
אז לפי הנתונים ששמתי בהודעה הראשונה שלי איך תגדירו את התפקיד שאני צריך לחפש? :x

ההודעה המקורית שלך היתה לגבי זה שאין היגיון מאחורי ההצעות. לא התלבטת לגבי הלפדסק, וזה גם מה שאתה צריך לחפש.

אל תתן לשטויות כמו 10 שנות ניסיון להפריע לך לשלוח קו"ח, אף אחד עם 10 שנות ניסיון לא הולך לתפקידי הלפדסק (גם לא עם שנה ניסיון). בדרך כלל גם מי שרושם את זה אלה אנשים ממשאבי אנוש שאין להם מושג. הם מכניסים ניסיון אוטומטית לכל מודעה.

שלח קורות חיים לכל תפקיד שנראה לך מעניין, אם לא יחזרו אז לא, אם יחזרו תלך תתרשם ואם תתקבל תחליט בעצמך אם התנאים מתאימים לך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כנראה שאני די כישלון בחיפוש עבודה,

ניסתי לפנות לחברות כמו מטריקס וכיו"ב הם פשוט לא עונים בטלפון אז פניתי רק דרך מייל ולא קיבלתי תשובה.

ניסיתי לחפש במודעות דרושים בלוחו, ברשת, ניסיתי להיות יצירתי ולחפש חברות שונות שאולי יש בהן צורך בטכנאי מחשבים \ help desk.

בנוסף פניתי לחנויות מחשבים או חנויות שמוכרות ציוד מחשבים בהנחה שאולי זה יתאים.

עד כה היחידים שחזרו אליי היו ממוקדי תמיכה של ספקיות שזה משהו שאני ממש ממש לא מעוניין לחזור לעבוד בו :x

אז עצות למה אני כושל במציאת משרה? :please:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה צריך סבלנות, תמשיך לפנות ולחפש. צריך הרבה מזל למצוא משרה במהירות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...