Ovid פורסם 2014 בדצמבר 31 Share פורסם 2014 בדצמבר 31 יש מבצע חדש של 40 ש"ח לשני מנויים בהוט מובייל. אני כרגע משלם על שני מנויים אצלהם 100 ש"ח. התקשרתי שיעדכנו לי את התכנית (כבר עשיתי את זה בעבר בלי בעיות) , ופתאום היא אומרת לי "בגלל שאתה לא מנוי חדש אפשרי לעשות לך רק 50 ש"ח לשני מנויים, ועוד 70 שקל עמלה על מעבר תכנית כי אתה לא מצטרף חדש"זה חוקי ?? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
needacomp פורסם 2014 בדצמבר 31 Share פורסם 2014 בדצמבר 31 לא זה לא, לך תתבע אותם ! אבל אל תשכח את כל שאר החברות, כי היום כולם עושים את זה (לא רק בסלולר, בכל החברות שיש מנויים).לגבי העמלה, זה טריק חדש שנכנס לאחרונה אצל כל המפעילות הסלולריות הזולות וגם בגולן תמצא את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlomi6 פורסם 2015 בינואר 1 Share פורסם 2015 בינואר 1 א. זה חוקי.ב. תמיד אתה יכול לעבור לחברה אחרת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Roger That פורסם 2015 בינואר 1 Share פורסם 2015 בינואר 1 המבצע של הוט עלוב יחסית למבצע החדש של גולן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ovid פורסם 2015 בינואר 1 מחבר Share פורסם 2015 בינואר 1 אבל בהוט מובייל יש את השיחות לחו"ל חינם שאני משתמש בזה הרבה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aoded4 פורסם 2015 בינואר 2 Share פורסם 2015 בינואר 2 יש מבצע חדש של 40 ש"ח לשני מנויים בהוט מובייל. אני כרגע משלם על שני מנויים אצלהם 100 ש"ח. התקשרתי שיעדכנו לי את התכנית (כבר עשיתי את זה בעבר בלי בעיות) , ופתאום היא אומרת לי "בגלל שאתה לא מנוי חדש אפשרי לעשות לך רק 50 ש"ח לשני מנויים, ועוד 70 שקל עמלה על מעבר תכנית כי אתה לא מצטרף חדש"זה חוקי ??גם לי זה קרה היום , רק שנציג השירות ואח"כ המנהלת אמרו שהמעבר לתוכנית כרוך ב 39 ש"ח לכל מנוי , כך שבסה"כ ל 2 מנויים זה מסתכם לסך כולל של 80 "ח בקירוב ולא 70 ש"ח.היות ואני עוקב אחרי כל מועד סיום חבילה שמא אני יופתע מהמחירים החדשים... וידעתי שאחד משני המנויים התוכנית ההטבה עבורו מסתיימת לפני יומייים , כבר לפני שבוע יצרתי קשר אם אפשר לעדכן את ההטבה לעוד שבוע , אמרו לי שלא אלא רק במועד הסיום, לפני יומייים התקשרתי ולא ניתן להשיג את נציגי השירות במשך 4 שעות...היום התקשרתי ולתדהמתי הרבה מחיר של מנוי שהסתיים לפני יומיים המחרי החדש עודכן במקום 30 ש"ח ל 60 . שאלתי מה אפשר להוזיל ובמקביל נכנסתי לאתר שלהם והבחנתי בחבילה החדשה בסך 40 ש"ח ,מלכתחילה אמר לי שזה לא מיועד עבורי , אני לקוח וותיק , לאחר מכן בדק מה אפשר לעשות , הלך שאל וחחוזר חלילה , אמר ל 2 מנויים 50 ש"ח , אמרתי לא איך חדש משלם פחות , בדק שוב חזר ואמר שיעשה ב 40 ש"ח , אבל זה יהיייה כרוך ב 39 ש"ח לכל מנוי בגין שינוי חבילה!!!!!, פשוט הזדעזתי היות שמעולם לא שמעתי על חיוב כזה מספקי טלוויזיה ( 20 שנה ויותר ) אינטרנט וכו' . והיות ותמיד שיניתי חבילות במסגרת אותה ספק ( וחשוב לציין מעולם לא עברתי מפעיל טלווזיה) הוט נט , ואף פעם לא היה חיוב כזה, דרשתי לדבר עם מנהל , לאחר דיו ודברים עם המנהלת היא אמרה שהוראה כזאת לעמלה בגין חיוב תוכנית יצאה בחודש דצמבר 2014 בכל מפעילות הסלולאר וזה באישור משרד התקשורת? אז חיפשתי באינטרנט והגעתי לכאן...אז גם אני מבקש לדעת איך זה יכול להיות שבתקופה כזאת שמברים על צדק חברתי יכולה להיות עמלה כזאת? והאם זה חוקי שלמרות שהייתי אצלם כבר תקופה ארוכה ושינתי תוכניות שגם בוצע מטעמם אף פעם לא היה כרוך בעמלה של חיוב במעבר תוכנית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
needacomp פורסם 2015 בינואר 2 Share פורסם 2015 בינואר 2 איך כי ככה, וכפי שנאמר באמת בחודש האחרון כולם באופן מתואם התחילו לעשות את הדמי מעבר הללו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.