עבודה במחשבים. מה הסדר? - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עבודה במחשבים. מה הסדר?


Scumpo

Recommended Posts

אהלן,

לאחרונה החלטתי לעשות סוויצ' בכיוון החיים שלי, וללכת על מחשבים.

הסיבה לכך היא מפני שאני רוצה עבודה מסודרת ומכניסה +- [אני בונה על 6,000 ברוטו בתור התחלה] על מנת שאוכל לחסוך כמה שיותר מהר למען מטרה מסוימת.

תמיד הייתה לי חיבה למחשבים אך בצורה חובבנית בלבד, מעולם לא התעסקתי בזה באמת.

עד היום עבדתי באבטחה ומכירות, אפילו ניסיתי לתקופה של שנתיים קריירה בתחום הספורט אבל פציעה קטעה לי את החלום. מאבטחה ומכירות הגעתי למסקנה שאני מעדיף כמה שפחות להתעסק עם אנשים מבחינת משא ומתן ושכנוע, אני האמא של ההפך מזה ובכלל נמאס לי לשרוף את הזמן על עבודות שטחיות וזמניות כביכול [דווקא במכירות בניתי גם על קריירה אבל אני פשוט סובל שם, גם כשאני מצליח ומקבל את הבונוסים].

עכשיו אני יודע שתכנות אני לא רוצה, ובכלל אין לי לא זמן ולא משאבים לעשות עכשיו תואר במדעי המחשב - וממה שקראתי ברשת הקורסים לתכנות הם פשוט תרגיל שיווקי והבוגרים שם מלבד לרכישת ידע לא באמת מוצאים מה לעשות עם עצמם בתחום.

מנהלי רשת לעומת זאת, הבנתי שקורסים זה הדבר היחיד שהמקצוע הזה מחייב ומבדיקה ברשת ההתעסקות בתחום נשמעת לי לא רע בכלל בכל תחומיה - אבטחת מידע, תפעול מערכות ווינדוס ומייקרוסופט, טכנאי , תחזוקת גם בהיבט הפיזי וגם התוכנתי.. הכל פשוט נשמע לי סבבה, שוב זו לא אהבת חיי או משהו כזה אבל זה פשוט נשמע כמו תחום שאני בכיף אתעסק בו וארצה להתקדם בו - כזה אני, אחד שאוהב כל הזמן ללמוד עוד ולדעת יותר ובניגוד ללתפור למשהו מכירה - לפתור למשהו תקלה מורכבת שעבדתי עליה קשה באמת יהיה בשבילי תענוג.

כרגע אני לומד בקורס כזה ומובטל [התפטרתי כדי לתת את כל כולי ללמידה], וכאן אני צריך אתכם חברה -

לפני שהמציאות תירק לי בפנים כי שום דבר לא בא בקלות אשמח אם תכינו אותי למה סביר שעומד לקרות לי, כבוגר קורס ניהול [עם מבחני הסמכה של מייקרוסופט כמובן], ולאן כדאי לי לפנות מבחינת מקומות עבודה [למרות שהקורס מתחייב לעבודה בסיומו, אני לא בונה על זה] והאם כדאי לי להרחיב אופקים ולהמשיך לקורס אחר שיועיל לי מבחינת מציאת עבודה ותנאי שכר, כמו למשל קורס לינוקס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נפלת חזק.

קורס מנהל רשתות עולה בין 17 ל20 אלף שקל. להקים מעבדה בבית עם שרת עליו ירוצו מכונות וירטואליות בhyper-V (כאילו יש לך מעבדת מחשבים בשפה פשוטה) היה עולה לך הרבה הרבה הרבה פחות מזה.

למעשה מיקרוסופט בריש גלי אומרים לך שהקורסים האלה מיועדים לאנשים שעובדים בתחום ואין להם את הפנאי ללמוד לבד.

עכשיו זה שאתה תיהיה בוגר קורס מנהל רשתות זה יופי ואמרת מיקרוסופט אז אני מניח שזה MCSE שזה אומר שאחרי הקורס תצטרך לעבור 5 מבחני הסמכה של מיקרוסופט כדי לקבל את ההסמכה עצמה. בלי זה תיהיה לך רק תעודה שלמדת בקורס.

עכשיו אני אשאל אותך ככה,

מבחינת ידע בסיסי מתחת למנהל רשתות שזה יופי.. ברמת עמדה של משתמש מה אתה יודע? מבחינת רכיבים פיזיים אם אני אתן לך חלקים רנדומליים תדע מה כל אחד, אם הם מתאימים או איך להרכיב מהם מחשב?

מתחילים קודם מהבסיס ואז מתקדמים הלאה, את כל ההסמכות אתה יכול לעשות לבד מלימוד עצמי בבית ולחסוך הרבה מאוד כסף וזמן על השטויות של המכללות האלה, אנשי המכירות במכללות הם שקרנים לא קטנים ואין בהם אמונה.

מבחינת עבודה בתור בוגר קורס טכנאי ורשתות בעצמי אני יכול להגיד לך שמחפשים או דברים מתקדמים מאוד כמו 3-4 הסמכות של חברות ממוקדות (סיסקו וכיו"ב ) לתפקידים ספציפיים או מחפשים מישהו עם ניסיון רב שנים בתפקיד. זה לא קל ואתה אמור מבחינת שרשרת המזון להתחיל למטה בHelpDesk \ תמיכה ומשם לצמוח. ממה שהסברת בהודעה שלך דילגת ישר מ"חובב" לקורס עמוס מידע ומתקדם ככה שחבל שלא התייעצת לפני שנרמת אליו. בכל מקרה אם כבר אתה בתהליך לא לוותר עכשיו אתה צריך לעשות מאמץ ולהשלים את הפערים בין מה שבקורס למה שחסר לך.

הסבר פרט ונמק על מה שאתה מכיר ואני אתן לך חומרים ברשת שתוכל ללמוד מהם ויש הרבה.

אני בעצמי נכוויתי ממכללה שדחפו לי בה MCSA 8.1 במחיר ובפועל לא לימדו את הנושא בכלל ככה שעכשיו אני לומד את זה לבד אז אני חש סימפטיה למקרה שלך ואני מתנדב לעזור לך במה שאפשר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, תודה :)

את הקורס רק התחלתי כך שאפילו ידע ממשי בניהול אין לי. מעולם גם לא נגעתי בתחום לפני ההגעה לקורס כך שלמשל מושגים כמו workgroup, domain, AT ואפילו כבל cat 5 או קונקטור rj45, הכרתי רק עתה.

לגבי ידע בסיסי על המחשב - בדיוק הגשתי עבודה בקורס שהנושא שלה הוא חומרה, כך שאני יכול להגיד שהדבר העיקרי שאני באמת 'יודע' על חומרה, הוא להשתמש בגוגל ולקרוא ביקורות, ולבדוק ברשת התאמה בין חלקים והמלצות לחלקים כאלה או אחרים. מעבר לכך יש לי גם ידע בסיסי בנוגע למיפרט, אני כן יודע ממה הוא מורכב ומה תפקידו של כל חלק במיפרט ולאן פחות או יותר הוא הולך במארז, ומה המשמעות של יציאות שונות מהמארז [מה הולך למדפסת, מסך, ..] כילד תמיד דאגתי להיות מעודכן בחומרה ומיפרטים ומה הכי כדאי, משתלם, ומה הולך עם מה, אבל זה מסתכם בזה פחות או יותר, מעולם לא הרכבתי מחשב באופן פיזי לצערי.

לגבי המערכת הפעלה - גם פה אין לי שום ידע ממשי מעבר לתפעול בסיסי ויומיומי של הווינדוס, וכשיש תקלה - לפרמט או לסרוק לווירוסים ורוגלות/ להסיר ולהתקין מחדש תוכנה/ או שוב, להכנס לגוגל ולבדוק את מהות התקלה ומה ניתן לעשות בנידון.

אם לסכם את זה במשפט אחד, אפשר להגיד שהידע שלי במחשבים עד כה הוא ברמת תפעול של משתמש פורום חומרה פעיל מן השורה.

זה אגב הקורס שאני עושה:

http://www.hackeru.co.il/course_10_%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1_%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C_%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2_%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1_MCITP_2008.html

ובנוסף, משלם גם על הקורס הביתי הזה שהוא נטו בשביל הידע האישי, אין איזה הסמכה רשמית לבינתיים שאני מתכוון לרכוש דרכו:

http://www.practicu.com/

אשמח לקבל עוד המון חומר למידה, אני הרי מובטל, בחצי השנה הקרובה אני חי בשביל ללמוד :)

לגבי עבודות, הרצתי בדיקה באולגובס לתחום המחשבים וחסרי הניסיון, ואני אתן פה דוגמא לעבודה רק כדי להבין אם זה סוג העבודה אליו עליי לפנות:

דרוש /ה נציג /ת תמיכה טכנית במוקד IP סנטרקס ללקוחות עיסקיים.

במסגרת התפקיד: מתן מענה ותמיכה בתקלות, התקנות וייעוץ ללקוחות העסקיים של בתחום ה IP סנטרקס. תמיכה בטכנאי החברה. ביצוע מכירה והרחבת שירותים בעת תהליך התמיכה.דרישות: הכרת נתבים ופרוטוקולים בעולם ה - IP.

היכרות עם פתרונות VOIP - יתרון.

היכרות עם פתרון קד אסטריקס.

תעודות סיסקו CCNA – יתרון.

נסיון בעבודה במוקד שירות – יתרון.

ידע במחשבים, , מערכות הפעלה, יתרון לידע ברשתות.

תודעת שירות גבוהה, ומכוונות לאנשים.

עברית ברמה טובה מאוד - דיבור, קריאה וכתיבה.

אנגלית טכנית – רמה טובה.

רק פניות מתאימות תיעננה.

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

לא נראה שנדרש כאן ניסיון, השאלה מה השכר+-? ועד כמה זה רלוונטי על מנת להתפתח כמנהל בשאיפה להגיע לחברות גדולות ושכר גבוה? והאם התחום תמיד כולל בתוכו פן מכירתי? ראיתי גם הצעות עבודה לחסרי ניסיון שלא נדרש בהם לבצע מכירות בתהליך התמיכה, רק שאת אחת העבודות האלה אני מכיר כאחת שכן דורשת את זה רק שלא מציינת את זה, ומכאן שאני מתחיל להרהר אם החלפתי צרה אחת בשניה ואני חוזר בסופו של דבר לעולם המכירות?

אין לי בעיה האמת להציע מכר, בטח לא כשזה בה ממקום של ידע ולא ממקום של משחקי מילים, ראש קטן ויצירת לחץ על הלקוח - בקיצור איך שעולם המכירות עובד.. השאלה האם בתפקיד מהסוג הזה יש לחץ מהמנהלים למכור ברמה כזו ששוב דוחפת אותי למשחקי מילים וליצירת לחצים בצד השני? או שההתעסקות העיקרית היא הפן המקצועי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קורא את התיאור של הקורס, אני שומע ממך את מה שאתה מספר וזה פשוט פשע פשע פשע לתת לך להירשם לקורס כזה.

אני לא פונה מכיוון של להעליב חלילה רק כדי לעזור.

דבר ראשון CCNA לבד, אחותי עשתה את ההסמכה בזמנו והיא למדה לזה לבד 5 פעמים בשבוע במשך כמה חודשים טובים אז באמת זה נשמע לי חרטא לחלוטין כל ההסמכות האלו שהם כותבים שם, זה נראה לי פלופ והונאה.

דבר שני כדי שתירשם בכלל לקורס מנהל רשתות אתה צריך להתחיל מהבסיס.

נשאל אותך ככה,

לדוגמא: אתה יודע להמיר בסיסים? אתה יודע מה זה בינארי\הקסדצימאלי? אתה יודע להמיר מאחד לשני?

וכדי לדעת לעבוד עם שרת אתה צריך גם הבנה של מערכת ההפעלה עצמה... תשמע אני מציע לך לבדוק עם המכללה נושא של החזר כספי או לכל הפחות אם הם לא מוכנים להחזיר לך את הכסף שימירו לך את הקורס ממנהלי רשתות לקורס בסיסי יותר למשל טכנאי \ טכנאי רשתות או משהו כזה כדי שתתפוס את הבסיס.

בקשר למודע שציטטת,

אתה יודע לעבוד עם ציוד VOIP? יש לך מושג בלי לחפש בגוגל מה זה המונח ומהי הטכנולוגיה? אתה יודע מה זה אסטריקס שהם מציינים שם?

אם אני אתן לך נתב תדע לקנפג אותו בשלוף בלי לבדוק באינטנרט באתר היצרן? תוכל להבין ישר מהי כל הגדרה?

ממש חוצפה של מכללה מישהו צריך להיכנס במכללות האלו זה פשוט בדיחה...

גם MCSE \ גם (מה בדיוק בלינוקס?), גם סיסקו, גם אבטחת מידע? מה עוד? זה מגוחך ואין סיכוי בחיים שילמדו אותך את כל הנושאים האלו ברמה תעבור את שלל בחינות ההסמכה.

ואגב המלצה שלי תעשה בדיקה,

תבקש את מספרי הבחינות שאתה הולך להביחן בהם בסיום הקורס שנרשמת אליו, תבדוק באתר האינטרנט של כל בוחן מהו המבחן ומה הוא מייצג ואז תעשה חשבון בראש האם זה הגיוני הקורס הזה.

עריכה:

בקשר לקורס השני הזה שאתה משלם,

למה? יש לך כסף חינם לזרוק?

תגיד מה אתה רוצה לדעת ויש שפע של מידע מקצועי זמין בחינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק אחזק מה שGoogleness כתב

בלי קשר למכללה הספיציפית הזאת, כל המכללות מהסוג הזה עושות בדיוק את אותו הדבר, זה שוק ירקות, זה מזמן הפך למסחרה, הם פשוט רוצים את הכסף שלך.

שיעור האנשים שבסוף יוצאים עם הסמכה מקורסי MCSE\CCNA כאלה עם הסמכות הם כ10 אנשים מתוך 20, שלהסמכות הם חורשים על דאמפים כמו שתמיד זה היה נהוג,

ומתוך אותם 20 אנשים רק 1-2 באמת יודעים את החומר כי כבר עובדים בזה או שלמדו לבד מתוך רצון שלהם ללמוד ולדעת (וכמובן מתחילים מהבסיס....).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם בשביל לסבר לך את האוזן לגבי ההסמכה,

במסגרת הקורס שאני עשיתי (קיבלתי חינם אחרת לא הייתי הולך לזה),

קיבלתי במחיר הקורס גם את האגרה לקורס MCSA: Windows 8.1

רק נדגיש שבעבר במשך כמה שנים עבדתי כטכנאי PC בעסק עצמאי משלי עם מעבדה משלי.

אחרי שבקורס יענו לימדו ובתכלס סתם שמו אותנו 8 שיעורים בכיתת מעבדה בלי מדריך ולמדתי לבד את כל ה15 פרקים של הMOC מהספר של מיקרוסופט ישבתי לצפות בשעות של מדריכי וידאו מCBT Nuggets שנוצרו במיוחד לבחינות האלו וברגעים אלו אני עובר על קורס מזורז מהאתר של Virtual Academy.

שים לב.. עשיתי מעבדות על ציוד, למדתי מספר, ראיתי מדריכי ועכשיו אני עושה חזרה מקורס משולב בוידאו וטקסט וכל זה לפני שבכלל הגעתי לדאמפים הידועים לשמצה.

למה? כי אני אישית ומקצועית לא מוכן להחזיק בתעודה בנושא שאני לא מבין ואני לא אלך לעשות את ההסמכה עד שלדעתי אני בקיא בחומר בצורה מספקת... במכללות האלה סתם זורקים אותך ללמוד לבד וממש חבל על הכסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת לא יודע לענות על אף שאלה, אני מניח שזה גם ברור ולא מפתיע כי שוב, אין לי באמת שום רקע מקצועי עם מחשבים.

אני חושב אבל שכן אשאר בקורס, כבר חתמתי על חוזה ונאמר לי מראש שאין החזר כספי.. נכון, אפשר להלחם בהם אבל אני ממש לא רוצה את זה כרגע, אני צריך אנרגיות חיוביות כדי לעשות את הסוויצ' המיוחל הזה בחיים.

מה גם שלאחר 2 פסיכומטרי, בגרות פיסיקה ובגרות מתמתיקה אני יודע על עצמי שאמנם אני אוטודידקט ברמה מסוימת, אבל אני חייב להיות מחובר לקבוצה שעובדת עם מדריך בקצב ידוע מראש ועם 'דד-ליין', להספיק הכל עד תאריך X. מה גם שלקבל תשובה ישירה ממדריך לכל שאלה ספציפית שיש לי כפרט, מפצה על זמן רב בחיפושים ואולי אפילו וויתורים פה ושם של סגירת פינות.

לגבי הקורס השני, כמובן שאין לי כסף לזרוק לחינם :) אבל אני מוכן להשקיע כדי להניב תוצאות, ומה שאהבתי בקורס הביתי הוא היכולת לקבל את כל המידע בסרטונים ובסילבוס מסודר של כל החומר. חומר קריאה וסיכומים אישיים יהיה לי בשפע מהמכללה אני מניח, ובכל זאת אשמח אם תיתן לי לינקים לכל חומר מידע רלוונטי לניהול רשתות או טכנאי מ-0. כרגע אין איזו הסמכה ספציפית שאני מכוון אליה כי אני עוד לא מכיר את העולם. חשבתי בתמימותי שני הולך כאן בעצם על כל 5 ההסמכות שאתר המכללה מציג אבל אני מבין ממך שזה לא סביר שיקרה.

לגבי המודעה של העבודה - שוב, אני כמובן לא יודע מה זה כל אחד מהדברים אבל הנחתי שאלו דברים שאוכל ללמוד לבד או אפילו לקבל מהקורס [מאחד מהם או משניהם].. כי שורה תחתונה העבודה לא דורשת ניסיון ואפילו לא קבלות מלבד CCNA שמוצג כיתרון בלבד ולא דבר מחייב. בכל אופן זה לא שהעבודה הזו באופן ספציפי קוסמת לי ואני ממש רוצה אותה, רק רציתי לדעת אם זה פחות או יותר התחום שאני ניגש אליו כבוגר קורס/ בעל הסמכה רשמית.

אגב ממש אשמח אם תוכל/תוכלו לענות על הפסקה הזו:

מה השכר+-? ועד כמה זה רלוונטי על מנת להתפתח כמנהל בשאיפה להגיע לחברות גדולות ושכר גבוה? והאם התחום תמיד כולל בתוכו פן מכירתי? ראיתי גם הצעות עבודה לחסרי ניסיון שלא נדרש בהם לבצע מכירות בתהליך התמיכה, רק שאת אחת העבודות האלה אני מכיר כאחת שכן דורשת את זה רק שלא מציינת את זה, ומכאן שאני מתחיל להרהר אם החלפתי צרה אחת בשניה ואני חוזר בסופו של דבר לעולם המכירות?

אין לי בעיה האמת להציע מכר, בטח לא כשזה בה ממקום של ידע ולא ממקום של משחקי מילים, ראש קטן ויצירת לחץ על הלקוח - בקיצור איך שעולם המכירות עובד.. השאלה האם בתפקיד מהסוג הזה יש לחץ מהמנהלים למכור ברמה כזו ששוב דוחפת אותי למשחקי מילים וליצירת לחצים בצד השני? או שההתעסקות העיקרית היא הפן המקצועי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתחום הזה אין מכירות זה פן מקצועי בלבד, ואני מציע לך לבדוק אם אתה יכול להמיר את הקורס בקורס אחר אני בטוח שהם יסכימו לך זה לא אמור להיות בעיה אם רק התחלת תסביר להם כמו שהסברת לנו שאין לך רקע מקצועי בכלל והיועצים שלהם לא היו ברורים מספיק בקשר לדרישות המינימליות של הקורס ואם כבר אכלת אותה בהוצאה כספית לפחות לך על משהו בסיסי.

עכשיו מדריכים,

בתור מישהו בלי רקע אני ממליץ שתקרא קודם כל את שני המדריכים הבאים:

1. מה זה בסיס בינארי ושימושים בבסיס זה בתחום המחשוב: http://www.wordsmuggler.com/Learn/Binary

2. המרה בין בסיסים נפוצים בשימוש בתחום המחשוב (2/8/10/16): http://www.robotroom.com/NumberSystems.html

מאוד חשוב שתבין את הקונספט זה הבסיס לכל החומר. אם אתה מתכנן לאמר לי בשלב זה שאתה רוצה מדריך בעברית תפרוש כאן כי בעבודה עם מחשבים צריך לדעת אנגלית.

השלב הבא זה הבסיס של טכנאי PC, אחת ההסמכות הכלליות ביותר שקיימות נקראת A+ והיא מכסה הרבה נושאים מחומרה ותוכנה דרך רשתות ואפילו איך להתנהל עם לקוח. כאן יש לך מדריכי וידאו של פרופסור מסר.. פשוט קל ומתעדכן בקביעות: http://www.professormesser.com/free-a-plus-training/free-a-plus/

באותו אתר יש לבחור גם מדריכים מפורטים להסמכות בתחומים של לינוקס, רשתות ואבטחה: http://www.professormesser.com/

אחרי שלמדת את הבסיס ותרגלת ואתה קצת יותר בעניינים אני אמליץ לך לקחת מחשב קצת חזק (עם לפחות 16 גיגה זכרון), להתקין עליו Server 2012 R2 ועליו את Hyper-V שבאמצעותו תוכל להתקין מכונות וירטואליות ולתרגל את כל מה שאתה לומד.

כמובן שזמין לך מרכז ה-הערכה של מיקרוסופט ממנו תוכל להוריד גרסאות ניסיון של תוכנות שונות ומערכות הפעלה: http://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/

אתר מומלץ נוסף הוא Virtual Academy - > מכיל המון המון המון מדריכים שמתעדכנים בקביעות במגוון נושאים.

http://www.microsoftvirtualacademy.com/

עכשיו מעבר לגוגל שבעזרתו אתה יכול למצוא המון חומר ומכיוון שאתה מתמקד בהסמכה של אותה אתה לומד יש לך גם את:

Technet - ספריית ענק מפוצצת בחומרי הדרכה המסבירים על כלים שונים של מיקרוסופט - http://technet.microsoft.com/en-us/

יש את Technet Virtual Labs - מאפשר לעשות מעבדות דרך הדפדפן במגוון נושאים - http://technet.microsoft.com/en-us/virtuallabs/bb467605.aspx

בנוסף יש את הבלוג של Springboard מבית מיקרוסופט אשר מעדכן בנוגע לכלים החדישים שיוצאים בכל פעם: http://technet.microsoft.com/en-us/windows/hh319876.aspx

עכשיו יש כמה ערוצים טובים בYouTube:

Daniel Sullivan - הערוץ מכיל הרצאות בנוגע לחשמל, ממליץ בעקבות המדריך הפשוט לחוק אוהם :)

https://www.youtube.com/user/bivideo7/videos

CBT Nuggets - החברה יוצרת מדריכי מקצועיים להסמכות וכלים שונים ובערוץ היוטיוב שלהם הם מעלים "מיני נאגטס" שהם מדריכים מקוצרים וממוקדים בחינם.

https://www.youtube.com/user/cbtnuggets/videos

הערוץ של אלי איש המחשבים :) אחל'ה מדריכים

https://www.youtube.com/user/elithecomputerguy/videos

עכשיו להסמכות ,

אתה מתעתד (מקווה שהמילה קיימת חח) לעבור את MCSE אולם קודם כל קח צעד אחורה כנס לאתר הבא ותלמד על ההסמכות השונות שקיימות למיקרוסופט ותראה שלפני שאתה עושה את MCSE יש בסולם 2 הסמכות אחרות שכביכול הייתה אמור לעשות לפני. לכל הסמכה שמופיעה שם יש סילבוס עם נושאים ללימוד וקישורים לחומרי למידה.

https://www.microsoft.com/learning/en-us/default.aspx

לינוקס:

כמה אתרים נחמדים שאני מכיר כדי ללמוד קצת על אם אתה מתעניין.

1. בבלוג הבא יש לך מדריך מקוצר ומעמיק על הטרמינל: http://ryanstutorials.net/linuxtutorial/

2. קהילות מישראל:

http://linmagazine.co.il/

http://whatsup.org.il/

3. מגזין לינוקס ג'ורנל - > http://www.linuxjournal.com/

4. בלוג שעושה ביקורות להפצות לינוקס לשולחן העבודה > http://desktoplinuxreviews.com/

5. בריגדת הלינוקסאים! מדריכים שונים ללינוקס > http://www.linuxbrigade.com/

6. אתר מדריכים ומידע נוסף בתחום > http://www.linux.org/

7. רוצה לדעת איך לבנות הפצת לינוקס משלך? זה המדריך המלא ובדרך תלמד על לינוקס בצורה מגוכחת מכל הכיוונים > http://www.linuxfromscratch.org/

8. ערוץ היוטיוב של ניקסי פיקסל עם מדריכי קוד פתוח ולינוקס > https://www.youtube.com/user/nixiedoeslinux/videos

עד עכשיו כמו שראית נתתי לך בצורה ממוקדת אבל יש אלפי אלפים של אתרים ומדריכים כאלו חינם ברשת וזאת רק בגזרה החוקית לפיראטים יש יותר אופציות אבל מפאת כבוד המקום והחוק אנו ממליצים על דברים חוקיים בלבד.

אחרי שאתה לומד להסמכה זאת או אחרת אתה יכול להירשם לבחינה ולשלם אגרת בחינה בלבד באחד מהאתרים הבאים:

1. https://www.prometric.com/en-us/Pages/home.aspx

2. http://home.pearsonvue.com/Home.aspx

בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוקר טוב :) אתה טוב מידי, אין לך מושג כמה אני מודה לך!!!

רק קמתי ועדיין לא עברתי על כל הלינקים אבל את הדבר החשוב ביותר קיבלתי - סדר, של מה צריך לדעת קודם ולאן להתקדם - וזה בדיוק מה שחיפשתי האמת! ראיתי את ההסמכות שעליי לעשות לפני MCSE, השלב השני, MCSA כלול בשני הקורסים והשלב הראשון מוגדר כלא מחייב אבל אני הולך לעשות אותו ובענק! מאמין שהסמכת A+ בעצם די מכסה את כל עניין ה-MTA לא?

אגב בהאקריו אין קורס טכנאי שאני יכול לעבור אליו.. אני אלמד את זה לבד.

ואני כל כך שמח לשמוע שזה פן מקצועי. נראה לי שמצאתי את הבית, וזו תחילתה של קריירה.

שוב תודה ענקית!! לקחת בחור תמים והרבצת בו תורה! :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא חייב לעשות את ההסמכות ברמה של להיבחן ולקבל תעודה אלא ברמה של ללמוד ולדעת את החומר. בכלל אל תיבחן לשאר הדברים אם אתה לא צריך את התעודה מספיק שתדע את החומר.

שים לב שהסמכות של Comptia וחלק מההסמכות של מיקרוסופט דורשות חידוש כל כמה שנים אז תבדוק מראש אם זה משהו שאתה צריך ומעניין אותך בכלל.

בקשר לקורס שלקחת אני מצטער אבל כל פעם שאני קורא על הקורס הזה הוא נראה כמו הונאה עם מילים מפוצצות לחלוטין זה פשוט פשע וביזיון שנתנו לך להירשם לזה. ובכל מקרה זה קורס בדיוני כי אין מצב בחיים שיכניסו את כל התחומים האלו לקורס אחד, קיבלת מהם סילבוס מפורט של כל שיעור ומה יילמד בו? קיבלת איזה ברושור מעמיק יותר עם רשימת נושאים יותר מפורטת?

מעניין אותי לראות מה הם כתבו שם ואשמח אם תוכל לסרוק את הדפים ולשתף איתנו, בנוסף בדקתי בקצרה ויש כאן תקדים משפטי שנפסק שעל מכללה להחזיר את שכר הלימוד לסטודנט (שים לב מכללה) עקב "אי התאמה למקצוע" - בפירוש אני אומר לך שאם אין לך הבנה בסיסית במחשבים וניסיון של כמה שנים בתחום אתה לא מתאים לתפקיד של מנהל רשת.

http://www.andjusticeforall.co.il/%D7%94%D7%97%D7%96%D7%A8-%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%9B%D7%A8-%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%93/

תקרא קצת תחפש בגוגל ותוציא מהם את הכסף בחזרה כי זה כבר לא רמה של אי התאמה מה שהם עשו לך זאת הונאה ופשע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"סיליבוס קורס"

אוי ואבוי....

רק משם החברה/מוסד (או איך שברוסית אומרים помойка) ושגיאות כפי שציינתי בעמוד ה-"מידע" זה כבר אמור היה להרחיק אותך (אגב, הם מפרסמים את עצמם אצלינו באשדוד במכוניות מונית, הגדולות עם שמונה מקומות.. אז זה כבר אומר לאיזו אוכלוסיה הם מכוונים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא קיבלתי ברושור, אני מתחיל רק מחר את הקורס עצמו [עד עכשיו היה תהליך המיון].. למען האמת אני לא יודע גם אם אקבל, אבל במידה וכן אעלה אותו לכאן בשמחה :)

בכל אופו לבינתיים זה מה שמצאתי אצלהם באתר:

http://www.hackeru.co.il/minisite/networks/ReshatotNew.pdf

זה הסילבוס בגדול אבל אין פה באמת פירוט ממה מורכבות השעות האקדמאיות [תתי נושאים לכל יום לימודים למשל].

לגבי הקורס, אני לא רוצה להפסיק אותו.. אם היה להם קורס טכנאי הייתי הולך על הסבה אבל לחתוך לחלוטין ולהרשם למכללה חדשה לקורס טכנאי זה תהליך שאני מפחד לאבד בו את המוטיבציה בכלל להניע משהו ובאמת ללכת על השינוי שאני עושה עם עצמי.. כי אני יכול להתחייב ולהשבע עד מחר שזה בידיים שלי ואני אלחם בהם ואקח את הכסף חזרה וארשם לקורס חדש.. אבל אנחנו בני אדם ואנשים נופלים בדברים האלה, אני ממש לא מחפש מלחמות כרגע.

אבל הנה, יש אנשים טובים כמוך googlness, שבעזרתכם אני כנראה כן אפיק תועלת מהקורס הזה :)

נכון, יש את עניין השנות עבודה שחסר לי, אבל הקורס בסופו של דבר מתחייב [חוזה חתום] למצוא לי עבודה [ומשיחות עם אנשים וגם כאן זה כנראה באמת הולך להיות HD] ששם אוכל להתחיל לצבור את הניסיון המדובר, וההסמכות - יחכו להן אצלי בחדר שנתיים כנראה עד שאעבור באמת לעבוד כטכנאי , ולחדש אותן אני מניח יהיה קל הרבה יותר מאשר ללמוד אליהן לחלוטין מחדש.

מה גם שבקורס אני ממש מחבב את המורה, בן אדם שכיף להקשיב לו ואפילו יותר כיף לקבל ממנו תשובות. יש לו סבלנות ויכולת הקשבה מדהימים, אני בטוח שאם אחפור לו גם מעבר לנושאי הקורס עצמו [על נושאים של טכנאי למשל] הוא יותר מישמח לעזור לי, והוא כבר עושה זאת האמת עם תלמיד אחר שדי חופר לו בהפסקות או בסוף היום :)

שוב, אני ממש מודה לך googlness אין לך מושג עד כמה! אנשים כמוך מהווים לי דוגמא ונותנים לי את הכוח לרצות לעזור לאחרים.

בזכות הת'רד הזה והעזרה שלך, החלטתי שאני מוציא בטווח זמן של הקורס גם תעודת טכנאי [ה A+], ומי יודע, אם זה יהיה לגיטימי אני מקווה שגם אוכל להשכיר שטח קטן בעיר ברגע שאתחיל לעבוד ולחסוך מחדש, להקים שם מעבדה פרטית שם אתנסה ברשתות כמה שאוכל, ואפילו אהיה פרילנסר כטכנאי PC באזור [ואקבל 2 לקוחות בחודש :silly:]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא טוב הם מתחייבים לתת עבודה לקורסים ספציפיים כמו תכנות ומנהל זה לא חלק מהם.

ואנחנו באמת מנסים להניא אותך מהקורס הזה מכיוון ש.. בו נעשה אלגוריה למשהו אחר...

אתה ילד בן 10 שרק קיבל מהוריו אופניים ומישהו מכר לך קורס לימוד נהיגה במשאית של מעל 15 טון... יש הרבה בדרך שצריך ללמוד ובלי זה אתה לא תפיק את המיטב.

בנוסף ההרכב נושאים של הקורס לא הגיוני, בדקתי עם אחותי שוב... היא עשתה ccna עם מדריך של סיסקו ולא מרצה מכללה והיא למדה 8 חודשים כל השבוע רק לccna אצלך בקורס דחפו גם mcsa שאני למדתי אליו ארבעה חודשים... המספרים לא הגיוניים בכלל... אפילו אם זה באמת קורס רציני איך הם יתנו לך את כל החומר במסגרת זמן כזאת קצרה?

בנוסף מי המרצים? הם מוסמכים להוראה בכלל? יש להם את כל ההסמכות האלו שהם דחפו שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש את אביעד דדון שהניסיון והתארים שלו מפורסמים גם באתר בדף של הניהול , ויש איתו מרצים נוספים שלמען האמת לא מפורט עליהם שום דבר מלבד אחד שמתועד עליו שהוא בעל הסמכות.

אגב לגבי אחותך, יכול להיות שהיא עבדה במקביל ולמדה שעה - שעתיים בערב?

כי אח של חבר שלי, עובד בבזק, הוציא גם הסמכה של של מייקרוסופט [אני לא יודע איזו בדיוק] לאחר שנה +- שבה הוא למד לבד בבית לאחר יום עבודה..

בכל אופן גם אם לא אקבל ברושור, במידה ותרצה, אני יותר מאשמח לסכם לך בתתי נושאים כל יום לימודים במכללה בהודעה פרטית.. גם אני אפיק מכך תועלת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...