מה קורה אם מוצר מאמזון מגיע מקולקל? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה קורה אם מוצר מאמזון מגיע מקולקל?


Cynicoren

Recommended Posts

אני אמנם קניתי מוצר קטן יותר אך תן לי לספר לך לגבי חווית השירות באמאזון.

לפני כחודש רכשתי מברשת שיניים חשמלית oral b 5000 professional, מכיוון שהמשלוח דרך לארץ יקר יותר, שלחתי לחברת שליחויות בארה"ב SHIPITO ומשם לארץ (המשלוח עלה גם כך יקר - 22$).

לאחר שהמוצר הגיע לארץ נוכחתי לדעת שיחידת התצוגה (מגיעים בגדול 2 פריטים, אחד זה המברשת שיניים ואחד יחידת תצוגה נפרדת) לא נדלקת גם לאחר שהכנסתי סוללות.

חשבתי מה לעשות ואיזה טיפש אני שלא קניתי בארץ אחריות וכו'.. ואז אמרתי בוא ננסה לדבר עם נציג שלהם בצ'אט.

לאחר שהתחברתי לצ'אט הנציגה הסבירה לי שעליי לשלוח להם את המוצר בחזרה ולאחר מכן אקבל מוצר חלופי חדש לכתובת האמריקאית, הסברתי לה שמדובר בכתובת של חברת שליחויות ושאני גר בישראל בכלל, והמשלוח הזה יקר לי ועלה לי 22$, והאם חברת חושבת שעליי לשלם גם את עלות החזרת המוצר וגם את עלות קבלתו פעם נוספת ובנוסף גם לחכות חודשיים עד קבלתו, הנציגה ביקשה שאמתין מס' דקות ולאחר מכן אמרה שהיא מבינה ואלו הדברים שהיא עשתה:

1. הנציגה הסבירה לי שהשיגה אישור לשלוח את המוצר לישראל על חשבון .

2. המוצר יגיע במשלוח EXPRESS של כלומר לכל המאוחר לאחר כ-10 ימי עסקים.

3. הנציגה הסבירה שאני אקבל את המוצר בלי קשר לאם הם קיבלו את המוצר הפגום לפני, כלומר המשלוח יוצא מיד, היא גם הסבירה לי לאחר מכן שאם חסרה לי הקופסה של המוצר אני יכול להמתין עד קבלת המוצר החדש ולהכניס את הפגום לקופסה שלו. (כלומר חסכה לי את החודשיים זמן המתנה).

4. אם זה לא מספיק, הנציגה שאלה מה עלות החזרת המשלוח מישראל לאמאזון ולאחר ששלחתי זיכתה אותי במחיר משלוח המוצר הפגום מישראל לארה"ב.

חוויית שירות מדהימה, אין דברים כאלו - בטח לא בארצנו ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור דומה קרה לי עם מוצר יקר בהרבה (טאבלט בכמעט 300$), קיבלתי בטעות טאבלט אחר מחודש.

יצרתי קשר והסברתי שאני לא יכול להחזיר בדרך הרגילה (מארה"ב), כיוון שהמוצר מיועד לאדם שטס תוך יומיים, ובשביל זה שילמתי על משלוח מהיר.

הם החזירו לי מידית את הכסף לאשראי כדי שאזמין חדש במקום, ואשלח את הישן במקביל.

כשהגיע הטאבלט שלחתי תלונה על כך שהטאבלט הגיע ללא Micro SD 32GB כפי שצויין בעמוד המוצר, וקיבלתי מיד 30% מעלות המוצר כהחזר לאשראי...

או סיפור אחר שקרה לי עם אמאזון, קניתי MX100 להחלפה עבור נייד Flex 2 14, ואחרי שניסיתי לפחות 10 פעמים להגר מהדיסק הקיים או להתקין התקנה נקייה בכל פעם קיבלתי מסך כחול או תקלה אחרת, עד שהתברר שישנה בעיית תאימות עם המחשב הזה.

הם נתנו להחזיר את ה- בלי שום שאלות, למרות שהמוצר תקין, ופתחתי והשתמשתי וכו', וכמובן שקיבלתי החזר לאשראי.

עריכה:

כדי לקבל את השירות המלא של צריך לקנות מהם ממש או מחנויות שהם מספקים בעבורן את השירות, ולא מחנויות שרק מוכרות דרכם, אם זה אפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי גם היה מקרה דומה.

הזמנתי מאוורר שולחן יחסית גדול וחזק (ממש טורבינה).

יחד עם המאוורר קיבלתי עוד 4 חבילות, נסעתי ישירות בעצמי לסניף השליחים ולקחתי את כולן ביום שישי.

המאוורר היה היחיד שהיה באריזתו המקורית ולא בתוך קרטון נוסף של .

בבית אני פותח את קרטון המאוורר, ובין המסגרת של המאוורר עם המנוע לבסיס יש קלקר בגלל המשקל.

אני מוציא אותו ואז כל המאוורר נופל. היכן שיש ברגים - הכל שבור...הכל התנתק.

רואים שזלזלו בחבילה, בטח בארץ.

זה היה יום שישי, צילמתי , שלחתי למייל, ותוך כדי שיחה בצ'אט אני מעלה אותן לשירות חינמי כדי להראות לה.

לא הספקתי לשלוח לה כתובת לתמונות והיא פשוט יצרה לי הזמנה חלופית (לפני כן שאלה אם ארצה להחזיר את המוצר או לקבל חליפי).

המשלוח הנ"ל נשלח באמצעות DHL. אז זוכרים, ביום שישי בצהריים היא יצרה את ההזמנה.

קיבלתי את המאוורר ביום שני לקראת 13:00. הפעם המאוורר היה שלם לחלוטין.

זה שירות! זו אחריות. הם מדהימים :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאז אתה כבר מיישם אחריות עם היצרן.

אם למשל הזמנתי עכבר מלוג'יטק ואחרי חצי שנה כפתור נדפק או גלילה וכו', אני פותח אצלם כרטיס תמיכה, מצרף חשבונית מאמזון אם צריך וכו'.

לי היה מקרה דומה.

הזמנתי מאמזון סוללת גיבוי עם QI, כלומר טעינה אלחוטית יחד עם סוללת גיבוי ביחד = אמיתי.

זה אמור להיות 10K.

אחרי 3 שבועות יצרתי קשר עם החנות עצמה, במייל, ואמרתי להם על העניין שהטעינה לא באמת 10K. מרגיש כמו 7K.

אחרי קצת התכתבויות הם החזירו לי 25% משווי המוצר.

אחרי עוד 8 ימים המוצר הפסיק להטעין אלחוטית.

כלומר כדי שתהיה המוצר חייב להיות מחובר לחשמל. לא יכול להטעין מהסוללה עצמה.

הם ביקשו הוכחה בוידאו וצילמתי הכל. שלחתי להם.

הם החזירו לי את כל הכסף הנותר (75%).

עם זאת, את המשלוח ששלחתי ל-BUY2USA ומשם לארץ (כלומר $22) הפסדתי. אף אחד לא יחזיר את זה.

לכן אם משתמשים בחברת שילוח צריך לחשב גם את העניין הזה.

ואם צריך לשלוח את המוצר לחו"ל, קחו את זה בחשבון. אני העדפתי לקבל החזר ולא לשלוח את המוצר לתיקון.

הם היו מאוד נחמדים בקטע הזה. יכלו להכריח אותי לשלוח להם את המוצר לתיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הזמנתי מוצר של פרופר (קינדל - גם מיוצר על ידם), והם הביאו לי שליח UPS עד הבית בחינם, שנתן לי מכשיר אחר, ולקח את המקולקל.

על אף שהם בכלל לא מכרו את הקינדל לישראל באותה התקופה. (קניתי דרך Buy2USA)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...