עבור לתוכן

DirectX 12: מבט ראשון על הביצועים, והם מרשימים

Featured Replies

פורסם

מצד אחד סוף סוף יהיה שיטת תכנות נורמלית למחשב כמו שהיה לקונסולות עוד מהדור הקודם.

מצד שני עדיין נידפק כי בגלל כל ההגנות ששמים על משחקי PC (שתכלס מריצים אותה חומרה כמו קונסולה) עדיין הביצועים יהיו על הפנים.

מצד אחד באמת מרענן לראות את מיקרוסופט מזזים את התחת ומנסים להיכנס לתחום הזה.

מצד שני התחום כבר רבוי כמו שכתוב עם mantle, metal, console, openng ולא יודע מה, איך יתרגמו את זה ללינוקס (בשביל steam box ושות) ומתי נראה את זה באנדרויד...

פורסם

אתה יודע שלקונסולות מפתחים (אאל"ט לרוב אפילו) ב-DirectX, נכון?

ה-ONE וה-PS4 יותר דומות ל-PC ממה שאנשים יכולים לדמיין

פורסם

DirectX היא טכנולוגיה קניינית של מיקרוסופט שרק מערכות הפעלה שלה יכולות להשתמש בזה, ככה שכל שאר הקונסולות לא משתמשות בזה. ב PS3 למשל היה להם libCGM בשביל גישת low level להאצה התלת מימדית ו PSGL בשביל משהו יותר גבוהה. ב PS4 (שמבוסס מערכת הפעלה של freeBSD) יש דריברים דומים בשם GNM ו GNMX.

נערך על-ידי needacomp

פורסם

מתי זה אמור לצאת? ועל איזה סדרת כרטיסים תהיה השפעה גדולה יותר?

פורסם

djelectric עם לא יהיה שיפור אז מה יהיה?

פורסם

אי אפשר להגיד "בקיצור כל הכרטיסים עוד 10-40FPS", זה משפט חסר הגיון לחלוטין.

הרי ידוע לך (אולי לא?) שלכרטיסי מסך שונים עם מעבדים שונים יהיו ביצועים שונים בתרחישים שונים. אין פה שום מדע מדוייק.

קונפיגורציה אחת שתביא 30FPS ב-DX11 ותביא 36FPS ב-DX12 לא תביא לא 10 ולא 40 יותר, אבל זה לא אומר שהשיפור הוא קטן, הרי שבמקרה הזה הוא 20% שלמים.

במקרים אחרים יתכן שקונפיגורציה מסויימת תפיק 150FPS גם ב-DX11 וגם ב-DX12 בשל הגבלות כאלה ואחרות. זה מאוד מאוד ספציפי וכל מקרה לגופו. צריך להמתין בסבלנות ולראות האם יהיה שיפור, איפה יהיה שיפור, כמה שיפור יהיה ובאילו נסיבות.

באופן כללי, ניתן להגיד שהחדשות הטובות הן בעיקר לשוק הכניסה. מעבדים דוגמת פנטיום G, דוגמת Core i3, דוגמת Athlon II לתושבת FM2 ו-FX4000 למיניהם לתושבת AM3+ צפויים להפיק שיפור משמעותי, לכאורה, בשל היותה של יכולת עיבוד מאפייני DX12 מתפשטת על פני יותר מליבת עיבוד אחת, בשונה מ-DX11

נערך על-ידי djelectric

פורסם

אנחנו גם רגילים לחשוב על ביצועים גרפיים בקטע של "כרטיס X עושה 30FPS לעומ כרטיס Y שעושה 40FPS" זה בגלל כח עיבוד של הכרטיסים.

פה מדובר על קיצור זמנים ע"י יעול של הקוד עצמו. אי אפשר להשוות את השיפור בביצועים לאותו מקרה מקודם...

זה כמו שנשווה מעבד I7 שרץ ב3GHZ או פנטיום 4 שרץ ב3GHZ... זה ארכיטקטורה שונה לגמרי. הI7 בנוי על "קוד" הרבה יותר יעיל

פורסם

אם כבר אנלוגיות, נראה לי שהאנלוגיה שלך די רחוקה מהמציאות. אם אני מבין נכון את השיפור הנ"ל ניתן לקבל תחת הארכיטקטורה הקיימת של החומרה ולכן זה לא קשור לדור אחר של מעבדים. אם כבר זה כמו לעבור מקומפיילר אחד לקומפיילר שני ששניהם מדברים עם אותה חומרה, רק הקומפיילר השני מצליח לנצל אותה הרבה יותר טוב.

פורסם

זה לא בדיוק נכון. זה יותר דומה לSSE שקיים אצל מעבדים בכמה איטרציות

יש תכונה שעובדת עם חומרה אבל גם יש דרישות מהחומרה בשביל התמיכה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים