פורסם 2014 בדצמבר 1310 שנים להיכן ממשיכים אחרי שיצרת את אחד ממשחקי האינדי המצליחים והפופולריים ביותר מאז ומעולם, כזה שזיכה אתכם בעסקת רכישה בשווי של 2.5 מיליארד דולר ממיקרוסופט בכבודה ובעצמה? למשחק קלפים טקטי שמתחרה ראש בראש בבליזארד, כמובן לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-minecraft-%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%a7-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%aa/
פורסם 2014 בדצמבר 1310 שנים המשחק הזה הוא הוכחה שהיה לו מזל חד פעמי ושהוא לא באמת מעצב משחקים מדופלם. די עלוב לעומת HEARTHSTONE. בכל המובנים.
פורסם 2014 בדצמבר 1310 שנים וזה שלא היה לו *כמעט* אף קשר למשחק הזה (או לאולפן בכלל בשנים האחרונות) לא מפריע לך להוציא שטויות מהפה.
פורסם 2014 בדצמבר 1310 שנים גם המשחק הקודם שלו שנכשל oxc080 או איך שלא קוראים לו היה סופר משעמם.וMOJANG עובדים על SCROLLS כבר הרבה שנים. חוץ מזה שדיברתי על העיצוב של המשחק לא התיכנות, וסביר להניח שהוא אחראי על העיצוב של המשחקיות שהיא די גרועה.חוץ מזה שאם הוא בכלל לא עובד על משחקים יותר סביר להניח שהוא לא מעצב משחקים מוצלח כי בשביל לעצב משחקים צריך ניסיון ביצירת משחקים.זה דבר שלומדים אותו כמו כל דבר ובזמן שהוא התעצל ליצור עוד משחקים הוא לא התקדם ביכולות העיצוב שלו. נערך 2014 בדצמבר 1310 שנים על-ידי Sargon
פורסם 2014 בדצמבר 1310 שנים ואוו, כנראה שלדיבורים מהתחת באמת אין עלות. מכיוון שאין לי רצון להאכיל טרולים רק אציין שוב שאין לו קשר למשחק (לא לעיצוב, לא לתכנות ולא לכלום). הנסיון הקודם שלו ש"נכשל" הצליח לעשות קהילה של אלפי אנשים שעשו אמולטורים מדהימים ל DCU-16 בכל מני שפות ובכלל כל מני דברים מגניבים ולראיה חלק מהם ניתן לראות פה:http://www.reddit.com/r/0x10cאפסיק להגיב לאפסים, ביי.
פורסם 2014 בדצמבר 1310 שנים זה שיש מעריצים למשחק לא הופך אותו למשחק לא משעמם.בתור צעצוע שאפשר לתכנת אליו הוא אוליי מעניין, בתור משחק הוא משעמם.מישהו ממוצע שרוצה לשחק ישתעמם מהר מאוד מה"משחק" הזה."אפסים"? אפס מי שמעריץ מישהו כמו NOTCH כאילו הוא אלוהים ולא יכול לחשוב מעבר ללהיות מסונוור מכמה מילארדים הוא הרוויח.מאז מיינקרפט נוצ לא הוציע שום משחק גמור שיותר מעניין ממשחק ממוצע.והריי האנשים שעבדו על SCROLLS הם האנשים שנוצ בחר שימשיכו לעבוד על מיינקרפט לא? אז אם הוא בחר אנשים שאין להם יכולת לעצב משחקים אוליי זה גם מעיד על עצמו.- - - תגובה אוחדה: - - -אגב, לעומת NOTCH המפתח של INFINIMTER שממנו NOTCH העתיק את MINECRAFT, פיתח עוד משחק אלגנטי ומתוחכם שזה להצלחה קטנה בפני עצמו. אם אני לא טועה קוראים למשחק הזה SPACECHEM.הוא באמת מפתח מוכשר, NOTCH לא הוכיח את עצמו מספיק.
פורסם 2014 בדצמבר 1410 שנים הטרילר נראה יותר מעניין מהמשחק עצמו חח, ניסוי והעתקה לא מוצא של Heroes בתור אחד שהיה מכור למשחק, יש לי אותו בכל הגירסאות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.