תוכנה מומלצת לעריכת וידאו ממצלמה MP4 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנה מומלצת לעריכת וידאו ממצלמה MP4


avivru

Recommended Posts

ffmpeg זו תוכנה שמריצים בשורת פקודה בלבד, ויש לה גרסה לחלונות. אין צורך להתקין, זה בא בתור קובץ exe בודד (כלומר, יש כמה, אבל אתה צריך רק אחד מהם).

למי שלא מפחד משורת פקודה, התוכנה לא מסובכת להבנה או לשימוש. אפשר להשתמש בקבצי סקריפט (כמו קבצי bat. של חלונות) כדי לעשות אוטומציה - להריץ את אותה הפעולה על כמה קבצים שרוצים, ביחד או בנפרד.

מי שכן מפחד משורת פקודה או שזה מסובך לו מדי, יש גם כלים גרפיים חינמיים (רובם מבוססים על ffmpeg) שיכולים לעשות את העבודה. אחד שזכור לי כמומלץ הוא handbrake. אבל ההיכרות שלי עם כלים כאלה (בחינם או בתשלום) היא מוגבלת, היות שכשצריך לעשות משהו כזה אני מעדיף להשתמש בffmpeg וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Ffmpeg הוא לא בדיוק תוכנת עריכה.

אני בד״כ ממליץ על וגאס, אבל הגרסה הכי בסיסית שלה עולה 50$. מדובר על תוכנת עריכה מלאה לכל דבר כשהגרסה הבסיסית מוגבלת בכמות השכבות שניתן לעבוד איתן ובפורמטים שאפשר לייצא אליהם (ואולי עוד כמה דברים קטנים?)

ניסיתי גם לבדוק עכשיו תוכנות עריכה אחרות, אבל גם שם המחיר מתחיל מסביבות ה 50-60$ ומעלה (ולגבוה מאוד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות השימוש בביטוי "תוכנת עריכה", הדרישות שלו מאותה תוכנה (שינוי רזולוציה וקיצור זמן) הם בדיוק סגנון הדברים שffmpeg מיועד בשבילם. אני לא רואה שום סיבה לשלם עשרות דולרים על תוכנות עם שכבות ושאר ירקות אם זה לא נחוץ. ffmpeg או כל אחד מהממשקים הגרפיים המבוססים עליו עשוי בהחלט להספיק. ואם לא - תמיד אפשר לבוא ולשאול שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...