עבור לתוכן

lenovo חדש עם ניחוח של פעם

Featured Replies

פורסם

טוב לשמוע.

לי יש חוויה אחרת - היתה לי בעיה במסך ובמקלדת. במסך היה שבר קטן שגרם למספר פיקסלים לא לעבוד בפינה - אותו החליפו אבל את המקלדת שעולה אולי עשירית מהמסך סרבו. :P

פורסם

גם פה מדובר בDell?

מה שאני כן יכול לומר מנסיון, יש הבדל ברמת השירות בין הסדרות העסקיות לבין הביתיות שלהם.

בעסקיות לא מורחים אותך, תוך יום הטכנאי אצלך, מתקן מה שצריך והולך.

בביתיות, לצערי, צריך להיות אסרטיבי מספיק בכדי שיתייחסו אליך וגם אז זה לוקח זמן.

לחבר שלי היה Vostro 3500, שבר שם חיבורי USB, מאוורר ודיסק קשיח זייפו. הרים טלפון אליהם בקושי חודש לפני סוף האחריות, למחורת הגיע הטכנאי, שם דיסק קשיח חדש (עם ווינדוס חדש), החליף את הקירור, והחליף את כל יחידת הUSB של המחשב.

לשכן היה את האינספירון, ולצערי נאלצתי לעזור לו במימוש האחריות כי הם שיגעו אותו שיעשה דברים קודם (עשיתי את עצמי בור במחשבים מצד אחד, כזה שלא יודע איפה מדליקים את המחשב, ומצד שני תיארתי את התסמינים שלו שאופיינים לבעיות בכרטיס מסך, דיסק קשיח וקירור). רק אז הם התייאשו מה"בורות" שלי ושלחו טכנאי (ייתכן וספק השירות שונה).

פורסם

כן, דל. דרך "יעל פתרונות".

ואני פניתי אליהם בשבוע האחרון לאחריות. :D

פורסם

מעניין איך שירות הProSupport שלהם, שמגיע כסטנדרט בסדרת Precision. רק שלא נצטרך (הזמנתי M4800 מפלצתי יחסית במחיר מעולה, קצת לפני בלאק פרידיי).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים