עבור לתוכן

האם בתמיכה הטכנית של הוט משקרים לי?

Featured Replies

פורסם

ודאי, הם לא באמת מתכוונים לעשות את מה שהם עושים.

זה קורה בלי שום מודעות.

בתמימות מוחלטת.

זה לא שהם החליטו שכך יהיה.

הם פשוט החליטו להמשיך באותה הדרך כי זה טוב לעסקים.

שורה תחתונה הוט הגזימו אלף אלפי הגזמות, ויש לקוחות שחוו עוגמת נפש גדולה מאוד בגלל הוט(ולא פעם אחת).

אדם רציונלי שמכליל ברציונל את טובת הלקוח, או מאמין בקיומה של בקרת איכות נורמלית, צריך לשנות את הרציונל שלו להסתכל רק על הרווח הסופי של אותם חברות.

כי זה מה שבאמת מנחה את הוט.

העובדות מצביעות על כך.

והוט עושים זאת בציניות סוציופטית מדהימה.

עם יכולת התעלמות וניצול ברמות של הונאה של ממש.

מזה אדם אמיתי שרואה ומפנים את המציאות המלאה, לא יכול להתעלם.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

נסו להשתמש בשירות הלקוחות של הוט בפייסבוק. מנסיוני זה הרבה יותר יעיל וחוסך כאבי ראש, וככה הכל גם מתועד בלי צורך להקליט שיחות.

פורסם

מכיר את זה.

גם דרך שם הבעתי את תסכולי.

הם סך הכל מפנים אליך מישהו מהתמיכה הטכנית או שירות לקוחות.

אתה מגיע לאותם אנשים, עם אותם התשובות, שאינם יכולים לעשות כלום אלה אם כן מדובר בתקלה "מוגדרת" אותה הם מזהים יודעים ורוצים לפתור.

לצערי זה רק חלק מהבעיות שקיימות ללקוחות הוט, וכל השאר מקבלים נוהל זובי.

אני לא אומר שלא צריך לנסות לקבל מהוט פיתרון.

ודאי שצריך.

אני בעד לתת להם צ'אנס.

אני גם בעד לתת להם עוד צ'אנס.

אבל אחרי שקיבלו צ'אנסים והחזירו דובי זובי, צריך לנסות אולי בזק נותנים פחות זובי.

אותו דבר לגבי צרות עם בזק.

צ'אנס אחד, צ'אנס שני, ביי ביי ננסה את המניאק שממול.

מה קורה אחרי שמקבלים זובי חזק משניהם?

לעבור לבאר שבע.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

לעבור לבאר שבע.

לא הייתי ממהר כל כך. כולם רוצים שהם יהיו טובים וישברו את השוק, אבל לא הייתי ממהר לקבוע שהם כבר אלטרנטיבה טובה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אני הייתי מעדיף לקרוא לזה ליצנים מדי כדי להצליח לעזור.

מה שאני עושה במקרים כאלה הוא להסביר את הבעיה בנימוס לנציג, אם אני קולט שהוא בעייתי / לא מבין / לא רוצה לעזור, אומר "לא משנה, תודה רבה" ומתקשר שוב.

מובטח שתוך שלוש פעמים אתה נופל על מישהו שמבין (קצת) עניין ויכול / רוצה לעזור.

וזה לוקח רק 3 וחצי שעות בממוצע :)

פורסם

זה ידוע שהתמיכה שלהם עובדם עם סקריפטים קבועים שמתחילים מזה שהכל בסדר, אח"כ - אתה אשם, ובסוף שניה לפני שאתה מתנתק ועובר למתחרה, הם מוצאים משהו שיפתור לך את הבעיה.

בבזק השרות טוב יותר, אבל הם מונופול בתשתית והם כל הזמן מעלים מחירים כי הם יודעים שאין אופציה אחרת. ברגע שיגיעו הסיבים אני עובר, ולו רק כדי להעיף את בזק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים