חוות דעת : לומיה 1020 ? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת : לומיה 1020 ?


bagetrek

Recommended Posts

שבוע טוב אנשים

אני מעוניין לשמוע ממי שיש לו ניסיון עם לומיה ( באופן כללי ) מע"ה , אפליקציות ( אני יודע שאין הרבה ..אני סה"כ צריך , ווצאפ ופייסבוק ) , יציבות מע"ה , באגים , קריסות וכו'

כל מה שקשור למע"ה איך היא רצה באופן כללי ואיך היא ב 1020 אם למישהו יש ניסיון עם זה ..

אני מאוד התרשמתי לטובה מהמצלמה של המכשיר הזה - ( יש לי גלאקסי 4 ואני מבואס פצצות ממנו מבחינת צילום זה מה ש 90% אני עושה במכשיר ) ואחת הבעיות הקשות שיש לי באנדרואיד זה "מקלדת" - לא משנה איך מתי וכמה אני כותב ובאיזה מהירות - תמיד אבל תמיד יצאו שגיאות ! נסיתי 1001 סוגי מקלדת - די חאלס המע"ה הזאת מטומטמת מידי !!

בזמנו היה לי 4 - ואלה ההקלדה המהירה שם עבדה פיקס ומאוד מדוייקת ( אני לא יודע איך זה היום ) אבל היה תענוג , איך שעברתי לאנדרואיד שנים אני סובל .. אה כן וה S4 הזה איטי לפעמים שבא לי למעוך אותו ..

השימושים שלי זה לרוב : הרבה גלישה ,והרבה צילום ( לא ..אני לא ילך לקנות מצלמה DSLR וכאלה בנפרד כי זה לא מה ששאלתי פה .. )

אז בקיצור למי שיש ניסיון עם המכשיר הנ"ל וגם באופן כללי עם פון 8 8.1 אני אשמח לשמוע

תודה רבה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי מכשיר WP8 שנשבר לפני כחודש (לצערי).

לדעתי מדובר במערכת מעולה (החל מ 8.1). היא קלילה, זריזה, מעברים מאוד מהירים ממקום למקום. המערכת סופר יציבה - אני מעריך שכך גם על ה 1020. למיטב הבנתי, מיקרוסופט הבטיחה שגירסה 10 תצא גם לטלפונים הקיימים.

המקלדת של WP מדהימה (כן, יותר מ SwitfKey). אך אין SWYPE בעברית, רק באנגלית. לא ממש קריטי, אבל חבל. אולי יעדכנו בעתיד. עכשיו עברתי למקלדות אנדרואיד ב SGS1 וכמו שאתה אומר- בא לי לשבור את המכשיר.

מבחינת אפליקציות, כידוע, ישנו חוסר כלשהו. יש אך למיטב הבנתי לא בטוח שהוא ימשיך להתעדכן. זה לא כזה נורא כי גם Drive (או איך שקוראים לזה עכשיו) עושה עבודה לא רעה בכלל לדעתי. ווטסאפ עובד טוב (כאמור, החל מ 8.1). האפליקציה של טיפה לוקה בחסר. היא הספיקה לי לרוב הדברים (סתם להכנס לפייסבוק מתוך שעמום) - אך עבור פעולות "מתקדמות" לפעמים לא טובה. מה שכן, היא מתוחזקת ומעודכנת כל חודש-חודשיים.

גלישה: כרגע הדפדפן היחידה שקיים הוא IE. כנראה שכך זה גם ישאר. הדפדפן מעולה. נוח, זריז, ישנו "מצב קריאה" מצוין. לעיתים נדירות ישנן בעיות תאימות.

אם יש עוד שאלות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...