יממשו לי אחריות על הכרטיס? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יממשו לי אחריות על הכרטיס?


Rockstatement10

Recommended Posts

יש לי HD7850 שקניתי יד2 לא מזמן ויש עליו עדיין אחריות אצל KSP.

עכשיו אני רוצה לממש אחריות כי אני חושב שהכרטיס קצת בעייתי אז ארצה לנסות.

האם הם יממשו? כי על הקבלה כתוב שם אחר ומאחורי הקבלה כתוב שרק הבעלים יוכל לממש אחריות..

האם זה נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה אני באותה סירה כמוך.. בדיוק אותו עניין.. עכשיו יש 2 אופציות כי מצד אחד דיברתי עם השירות לקוחות שלהם והם אמרו שזה לא בעיה כל עוד יש את הקבלה (מה שהיה מאוד מפתיע) אז החלטתי לנסות שוב והתקשרתי ואמרו לי או שבעל הכרטיס יגיע יחד איתך או שהוא ייתן לך ייפוי כח שמאשר את כל הסיפור... אז נראה מה יהיה בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל, היית צריך לדאוג לזה בהתחלה..

בעיקרון הם יכולים לשלוח לך חשבונית שאיתה תגיע לסניף למימוש האחריות אך הם דורשים צילום תעודה מזהה.

ותגדיר "קצת בעייתי" אולי אפשר לעזור לך או שאין בכלל בעיה בכרטיס..

כי אם זה תקלה שקוראת באקראי אז גם ב KSP יכולים לא לראות אותה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי יכול לשלוח לי חשבונית?

אז אפשר להגיד שלא אוכל לממש אחריות? או שאולי אם אגיע לסניף עם קבלה אז יממשו בלי יותר מדי שאלות?

לפעמים אין לי תצוגה במסך, זה משגע אותי אבל בגדול המחשב עובד טוב.. לפעמים שמדליקים את המחשב אין תצוגה וצריך לשחק עם הכבל והכל..

זה אקראי ולרב לא קורה אז הייתי רוצה שיבדקו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שורה תחתונה - אתה לא יכול לממש אחריות.

מאחר ואין לך חשבונית והיא לא על שמך. הם מקפידים על כך.

מניסיון - הייתי צריך לשלוח מייל לשירות לקוחות עם צילום תעודה מזהה שישחזרו לי את החשבונית כדי שאוכל לממש אחריות על ה DOK שהתקלקל לי.

ולגבי התקלה: ניסית כבל אחר? ניסית חיבור אחר בכרטיס (HDMI,DVI וכו') ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון אישי

אתה יכול ללכת לאחד מהסניפים שלהם להגיד להם שאתה רוצה לשלוח את המוצר לבדיקה

אין בעיה שאתה לא הבעלים לא מסתכלים על זה מה שחשוב להם זה שהמדבקה עם המספר הסריאלי

שלי היצרן תהייה על המוצר באופן קרי שהם יוכלו לזהות את המוצר וזהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...