פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים יש לי HD7850 שקניתי יד2 לא מזמן ויש עליו עדיין אחריות אצל KSP.עכשיו אני רוצה לממש אחריות כי אני חושב שהכרטיס קצת בעייתי אז ארצה לנסות.האם הם יממשו? כי על הקבלה כתוב שם אחר ומאחורי הקבלה כתוב שרק הבעלים יוכל לממש אחריות..האם זה נכון?
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים תראה אני באותה סירה כמוך.. בדיוק אותו עניין.. עכשיו יש 2 אופציות כי מצד אחד דיברתי עם השירות לקוחות שלהם והם אמרו שזה לא בעיה כל עוד יש את הקבלה (מה שהיה מאוד מפתיע) אז החלטתי לנסות שוב והתקשרתי ואמרו לי או שבעל הכרטיס יגיע יחד איתך או שהוא ייתן לך ייפוי כח שמאשר את כל הסיפור... אז נראה מה יהיה בקרוב.
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים חבל, היית צריך לדאוג לזה בהתחלה..בעיקרון הם יכולים לשלוח לך חשבונית שאיתה תגיע לסניף למימוש האחריות אך הם דורשים צילום תעודה מזהה.ותגדיר "קצת בעייתי" אולי אפשר לעזור לך או שאין בכלל בעיה בכרטיס..כי אם זה תקלה שקוראת באקראי אז גם ב KSP יכולים לא לראות אותה
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים מחבר מי יכול לשלוח לי חשבונית? אז אפשר להגיד שלא אוכל לממש אחריות? או שאולי אם אגיע לסניף עם קבלה אז יממשו בלי יותר מדי שאלות?לפעמים אין לי תצוגה במסך, זה משגע אותי אבל בגדול המחשב עובד טוב.. לפעמים שמדליקים את המחשב אין תצוגה וצריך לשחק עם הכבל והכל..זה אקראי ולרב לא קורה אז הייתי רוצה שיבדקו
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים שורה תחתונה - אתה לא יכול לממש אחריות.מאחר ואין לך חשבונית והיא לא על שמך. הם מקפידים על כך.מניסיון - הייתי צריך לשלוח מייל לשירות לקוחות עם צילום תעודה מזהה שישחזרו לי את החשבונית כדי שאוכל לממש אחריות על ה DOK שהתקלקל לי.ולגבי התקלה: ניסית כבל אחר? ניסית חיבור אחר בכרטיס (HDMI,DVI וכו') ?
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים KSP יכולים לעשות שמיניות, החשבונית יכולה להיות שם גאנדי והם חייבים לקבל את המוצר. חוק הגנת הצרכן מגן בפירוש על אחריות מוצר וזה לא משנה כמה ידיים הוא עובר.
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים מחבר אני משתמש במתאם DVI ל-VGA..אני יודע שיש חוק כזה אבל אני לא אצליח לשכנע אותם מן הסתם
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים מניסיון אישי אתה יכול ללכת לאחד מהסניפים שלהם להגיד להם שאתה רוצה לשלוח את המוצר לבדיקהאין בעיה שאתה לא הבעלים לא מסתכלים על זה מה שחשוב להם זה שהמדבקה עם המספר הסריאלישלי היצרן תהייה על המוצר באופן קרי שהם יוכלו לזהות את המוצר וזהו
פורסם 2014 בנובמבר 2910 שנים בגדול זה כנראה תלוי בסניף ובמוכר שאתה נופל עליו, אבל אם אתה מראש מגיע עם גישה תבוסתנית, אכלת אותה. נערך 2014 בנובמבר 3010 שנים על-ידי needacomp
פורסם 2014 בנובמבר 3010 שנים תגיע לחנות תגיד שהכרטיס עשה בעיותתראה להם קבלה אם ישאלו למה אתה לא הבעלים תחרטט להם משהו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.