Rockstatement10 פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 יש לי HD7850 שקניתי יד2 לא מזמן ויש עליו עדיין אחריות אצל KSP.עכשיו אני רוצה לממש אחריות כי אני חושב שהכרטיס קצת בעייתי אז ארצה לנסות.האם הם יממשו? כי על הקבלה כתוב שם אחר ומאחורי הקבלה כתוב שרק הבעלים יוכל לממש אחריות..האם זה נכון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ShaharSi פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 תראה אני באותה סירה כמוך.. בדיוק אותו עניין.. עכשיו יש 2 אופציות כי מצד אחד דיברתי עם השירות לקוחות שלהם והם אמרו שזה לא בעיה כל עוד יש את הקבלה (מה שהיה מאוד מפתיע) אז החלטתי לנסות שוב והתקשרתי ואמרו לי או שבעל הכרטיס יגיע יחד איתך או שהוא ייתן לך ייפוי כח שמאשר את כל הסיפור... אז נראה מה יהיה בקרוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2014 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2014 בנובמבר 29 אני לא מוצא את זה שרכשתי ממנו ולא זוכר את המספר שלו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Teknik פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 חבל, היית צריך לדאוג לזה בהתחלה..בעיקרון הם יכולים לשלוח לך חשבונית שאיתה תגיע לסניף למימוש האחריות אך הם דורשים צילום תעודה מזהה.ותגדיר "קצת בעייתי" אולי אפשר לעזור לך או שאין בכלל בעיה בכרטיס..כי אם זה תקלה שקוראת באקראי אז גם ב KSP יכולים לא לראות אותה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2014 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2014 בנובמבר 29 מי יכול לשלוח לי חשבונית? אז אפשר להגיד שלא אוכל לממש אחריות? או שאולי אם אגיע לסניף עם קבלה אז יממשו בלי יותר מדי שאלות?לפעמים אין לי תצוגה במסך, זה משגע אותי אבל בגדול המחשב עובד טוב.. לפעמים שמדליקים את המחשב אין תצוגה וצריך לשחק עם הכבל והכל..זה אקראי ולרב לא קורה אז הייתי רוצה שיבדקו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Teknik פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 שורה תחתונה - אתה לא יכול לממש אחריות.מאחר ואין לך חשבונית והיא לא על שמך. הם מקפידים על כך.מניסיון - הייתי צריך לשלוח מייל לשירות לקוחות עם צילום תעודה מזהה שישחזרו לי את החשבונית כדי שאוכל לממש אחריות על ה DOK שהתקלקל לי.ולגבי התקלה: ניסית כבל אחר? ניסית חיבור אחר בכרטיס (HDMI,DVI וכו') ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 KSP יכולים לעשות שמיניות, החשבונית יכולה להיות שם גאנדי והם חייבים לקבל את המוצר. חוק הגנת הצרכן מגן בפירוש על אחריות מוצר וזה לא משנה כמה ידיים הוא עובר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2014 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2014 בנובמבר 29 אני משתמש במתאם DVI ל-VGA..אני יודע שיש חוק כזה אבל אני לא אצליח לשכנע אותם מן הסתם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
klayton פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 http://www.consumers.org.il קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2014 בנובמבר 29 מחבר Share פורסם 2014 בנובמבר 29 תקרא מה רשמתי אבל... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
morben פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 מניסיון אישי אתה יכול ללכת לאחד מהסניפים שלהם להגיד להם שאתה רוצה לשלוח את המוצר לבדיקהאין בעיה שאתה לא הבעלים לא מסתכלים על זה מה שחשוב להם זה שהמדבקה עם המספר הסריאלישלי היצרן תהייה על המוצר באופן קרי שהם יוכלו לזהות את המוצר וזהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
needacomp פורסם 2014 בנובמבר 29 Share פורסם 2014 בנובמבר 29 בגדול זה כנראה תלוי בסניף ובמוכר שאתה נופל עליו, אבל אם אתה מראש מגיע עם גישה תבוסתנית, אכלת אותה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Rockstatement10 פורסם 2014 בנובמבר 30 מחבר Share פורסם 2014 בנובמבר 30 להגיד להם שקניתי את הכרטיס הזה מהם בעבר וזהו?ולהביא קבלה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
giloman פורסם 2014 בנובמבר 30 Share פורסם 2014 בנובמבר 30 תגיע לחנות תגיד שהכרטיס עשה בעיותתראה להם קבלה אם ישאלו למה אתה לא הבעלים תחרטט להם משהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.