עבור לתוכן

יממשו לי אחריות על הכרטיס?

Featured Replies

פורסם

יש לי HD7850 שקניתי יד2 לא מזמן ויש עליו עדיין אחריות אצל KSP.

עכשיו אני רוצה לממש אחריות כי אני חושב שהכרטיס קצת בעייתי אז ארצה לנסות.

האם הם יממשו? כי על הקבלה כתוב שם אחר ומאחורי הקבלה כתוב שרק הבעלים יוכל לממש אחריות..

האם זה נכון?

פורסם

תראה אני באותה סירה כמוך.. בדיוק אותו עניין.. עכשיו יש 2 אופציות כי מצד אחד דיברתי עם השירות לקוחות שלהם והם אמרו שזה לא בעיה כל עוד יש את הקבלה (מה שהיה מאוד מפתיע) אז החלטתי לנסות שוב והתקשרתי ואמרו לי או שבעל הכרטיס יגיע יחד איתך או שהוא ייתן לך ייפוי כח שמאשר את כל הסיפור... אז נראה מה יהיה בקרוב.

פורסם
  • מחבר

אני לא מוצא את זה שרכשתי ממנו ולא זוכר את המספר שלו...

פורסם

חבל, היית צריך לדאוג לזה בהתחלה..

בעיקרון הם יכולים לשלוח לך חשבונית שאיתה תגיע לסניף למימוש האחריות אך הם דורשים צילום תעודה מזהה.

ותגדיר "קצת בעייתי" אולי אפשר לעזור לך או שאין בכלל בעיה בכרטיס..

כי אם זה תקלה שקוראת באקראי אז גם ב KSP יכולים לא לראות אותה

פורסם
  • מחבר

מי יכול לשלוח לי חשבונית?

אז אפשר להגיד שלא אוכל לממש אחריות? או שאולי אם אגיע לסניף עם קבלה אז יממשו בלי יותר מדי שאלות?

לפעמים אין לי תצוגה במסך, זה משגע אותי אבל בגדול המחשב עובד טוב.. לפעמים שמדליקים את המחשב אין תצוגה וצריך לשחק עם הכבל והכל..

זה אקראי ולרב לא קורה אז הייתי רוצה שיבדקו

פורסם

שורה תחתונה - אתה לא יכול לממש אחריות.

מאחר ואין לך חשבונית והיא לא על שמך. הם מקפידים על כך.

מניסיון - הייתי צריך לשלוח מייל לשירות לקוחות עם צילום תעודה מזהה שישחזרו לי את החשבונית כדי שאוכל לממש אחריות על ה DOK שהתקלקל לי.

ולגבי התקלה: ניסית כבל אחר? ניסית חיבור אחר בכרטיס (HDMI,DVI וכו') ?

פורסם

KSP יכולים לעשות שמיניות, החשבונית יכולה להיות שם גאנדי והם חייבים לקבל את המוצר. חוק הגנת הצרכן מגן בפירוש על אחריות מוצר וזה לא משנה כמה ידיים הוא עובר.

פורסם
  • מחבר

אני משתמש במתאם DVI ל-VGA..

אני יודע שיש חוק כזה אבל אני לא אצליח לשכנע אותם מן הסתם

פורסם
  • מחבר

תקרא מה רשמתי אבל...

פורסם

מניסיון אישי

אתה יכול ללכת לאחד מהסניפים שלהם להגיד להם שאתה רוצה לשלוח את המוצר לבדיקה

אין בעיה שאתה לא הבעלים לא מסתכלים על זה מה שחשוב להם זה שהמדבקה עם המספר הסריאלי

שלי היצרן תהייה על המוצר באופן קרי שהם יוכלו לזהות את המוצר וזהו

פורסם

בגדול זה כנראה תלוי בסניף ובמוכר שאתה נופל עליו, אבל אם אתה מראש מגיע עם גישה תבוסתנית, אכלת אותה.

נערך על-ידי needacomp

פורסם
  • מחבר

להגיד להם שקניתי את הכרטיס הזה מהם בעבר וזהו?

ולהביא קבלה?

פורסם

תגיע לחנות

תגיד שהכרטיס עשה בעיות

תראה להם קבלה

אם ישאלו למה אתה לא הבעלים תחרטט להם משהו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים