Seagate לא אמינים? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Seagate לא אמינים?


Rockstatement10

Recommended Posts

אני יודע שבדר"כ הקשיחים שלהם מאוד מהירים והרבה ממליצים אותם במפרטי מחשב חדשים וכאלה...

אבל בתכלס אני רואה שהמון קשיחים שלהם פשוט הולכים לעולמם, במיוחד סדרת הברקודה 7200.14.

מה דעתכם? האם עדיף קשיח של טושיבה או משהו כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אם זה משקף משהו או לא, אבל אני כן יכול לומר שבמקרה לחבר שלי התפגר שלשום קשיח של barracuda בן כשנה שאני המלצתי לו לקנות בכבודי ובעצמי והוא נאלץ לחזור זמנית לקשיח קשיש של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אז התפגר. ולדוד של ההוא התפגר, ולשכנה של ההיא התפגר.

התשובה הכי טובה שאני יכול לתת לשאלה שלך היא - כל עוד לא ידועה בעיה ספציפית גורפת בסדרה של כוננים, הם יהיו מומלצים בהתאם לביצועים ולמחיר שלהם.

בין אם זה , או או או וואטאבר.

הסטטיסטיקות שונות בכל מקום וזה משהו שאני רואה טוב. מי שחושש ורוצה לקנות משהו אחר לשקט הנפשי - אדרבה. אין צורך לעצור אותו.

ולא, לפחות בארץ ל-7200.14 אין בעיות חזרות גבוהה, ואפילו להיפך. הכונן בנפח 1TB נותן מספרים טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, הם לא אמינים.

עם זאת, טענות מסוג זה בעייתיות תמיד:

1) קשה לאסוף נתונים סטיטיסטיים בעלי משמעות.

2) כשכבר אוספים נתונים סטטיסטיים בעלי משמעות (כמו בדוח"ות של Backblaze) אפשר תמיד לומר שהנתונים לא מייצגים, כי מדובר באופן שימוש שונה וכו' וכו'

3) גם נתונים סטיטסטיים בעלי משמעות לאו דווקא יהיה משמעותיים עבורך. אי-אפשר לצפות בשום רמת דיוק אורך חיים של דיסק קשיח בודד.

4) גם נתונים סטיטסטיים בעלי משמעות מבוססים על תוצאות עבר, ואין העבר בהכרח מעיד על העתיד. כשבכל שנה כל יצרן מוציא מספר דגמים חדשים בכל קטגוריה, הכוננים שהיו זמינים בעבר כבר לא תמיד זמינים, והדגמים החדשים לא בהכרח מתנהגים כמו הישנים.

אפשר בסופו של דבר לקבל החלטה גורפת לא להמליץ על כוננים של סיגייט כשיש נתונים (כמו של BackBlaze) שמראים אחוזים הרבה יותר גבוהים של מוות בטרם עת ביחס למתחרים. לא בטוח שזו החלטה נכונה. לפעמים בטווח מחירים מסוים אין אלטרנטיבה טובה, ולא בטוח שלשלם 50% יותר על דיסק בשבית אמינות יותר גבוהה (אולי) זה יותר משתלם כלכלית בטווח הארוך.

זה נכון שמידע על דיסק קשיח הוא חשוב לרובנו, אבל מי שדואג לגיבויים שוטפים ומעקב תדיר אחרי הדיסק - כנראה לא יגיע למצב של אובדן מידע חשוב, מה שהופך את עניין החלפת הדיסק לעניין טכני של עלות (כסף+זמן) מול תועלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כונן של סיגייט סדרת ברקודה LP מהסדרה הקודמת LP קניתי אותו ב2009 והוא התקלקל פעם אחת ב2010 שלחתי אותו למעבדות של סיגייט בחו"ל החליפו פלטה ועד היום הוא לא עשה לי בעיות עובד כמו חדש

אני מניח שגם החדש שלהם אמין היא יצרנית פחות אמינה מבחינתי שמעתי על הרבה מקרים שהכוננים שלהם עשו בעיות בעיקר סדרת הבלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום בעיה עם שום יצרן.

נכון שמדי כמה שנים מתגלות בעיות בסדרות שונות, אבל זה המצב מאז שהתחילו לשוור דיסקים קשיחים למחשבים אישיים לפני שלושים שנים...

מילת המפתח פה היא גיבוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...