עבור לתוכן

אתר של פלונטר - קצת קוסמטיקה ..

Featured Replies

פורסם

הנה הסיבות והתרוצים שלנו :-)

1. באתר יש מסדי נתונים של כ 15,000 מוצרים, 50,000 לקוחות, ארכיון של כ 30,000 מוצרים שלא קיימים יותר, מאות אלפי עיסקאות החל מ 1997 ועד היום שמייצגים פעילות של 17 שנה שכולה באינטרנט.

2. המנוע הבסיסי של האתר נוצר עוד הרבה לפני ה CSS ובנוי בעזרת כלי משונה מאוד שכיום הבסיס שלו חינמי www.webdna.us

3. עלות העברת האתר לפלטפורמות חדשות מוערכת ב 50,000 עד 100,000 שח עם המרות הנתונים ומתווסף לזה צורך של מאות שעות אדם או יותר לטיוב מסדי הנתונים של המוצרים כדי להתאימם לחיפוש ע"פ קריטריונים.

4. גוגל מאוד מאוד אוהב אותנו. אנחנו מופיעים בכל חור ובכל צורה בגלל שמבנה האתר הבסיסי לא השתנה 17 שנה. כמובן שהיו אלפי שינויים בעיצובים וכו' אבל הבסיס והקישורים דומים

5. חשוב גם לומר שיש לנו המון מחמאות על האתר. בדיוק כמו שיש אנשים שלא סובלים אותו :-)

ויש עוד סיבה קצת מוזרה

אנחנו שואפים לנסות להיות הכי מקצועיים ועם זה יחד גם הכי זולים בכל מה שניתן ולא סתם נבנים פה ובפורומים אחרים כמויות אדירות של מפרטים מאיתנו.

אנחנו לא בנויים לעבוד מול לקוחות שלא מבינים. בגלל זה שמנו כולל את המילים "המקום לאנשים שאוהבים מחשבים" וזה שהאתר הוא לא הכי נוח בעולם מסנן את הלקוחות שלא מבינים ומצריכים תמיכה ברמה אחרת מזו שיש לנו את היכולת לספק.

מרבית הלקוחות שלנו יודעים לחפש דרייבר וכו' בלי צורך של שיחות טלפוניות ארוכות.

ויש בארץ המון חנויות שכונתיות ורשתות למכירת מחשבים שהעיסוק שלהם מותאם לאותם לקוחות שלא יודעים להסתדר ומגיעים עם בעיות מוזרות (פשוטות) לשירות.

את מקומן של חנויות אלה אנחנו לא מסוגלים להחליף. כבודן במקומו מונח.

והכי חשוב :-)

נשמח לקבל עיצות עיצוביות על בסיס הקיים. אם יש רעיונות מעניינים אשמח לנסות לישם (בגלל שאני (יריב)) גם המתכנת של האתר ב 17 השנים האחרונות ואני מסוגל לבצע דיי הרבה דברים לבד בשעות הפנאי :-)

המייל שלי להצעות שיפור הוא office@plonter.co.il

תודה :-)

פורסם

האתר בנוי בסדר גמור. נכון שהיעצוב נראה כמו לפני 17, אך הפונקציונליות עדיין קיימת.

אני ממש מבין את העמדה שהוא מיועד "לאנשים שאוהבים מחשבים" ולא מנסה להתאים את עצמו למשהו שהוא לא. בסופו של דבר זה גם פורום מחשבים וטכנולוגיה ומי משתתף בו צריך להיות בעל הבנה וזיקה לתחום.

פורסם

עצה לפותח הדיון: אני כל דבר מחפש ובודק (לדוגמא משווה נתונים וכו') באתרים של אייבורי ןksp ורק אחרי זה נכנס לאתרים הלא נוחים של החנויות הטובות באמת (פלונטר וולקם בעיקר) ושם מבצע הזמנה.

אבל במרבית המקרים (לדוגמא הרכבת מחשב למישהו) אני לא באמת זקוק שיכתבו לי באתר כמה תעבורת הזיכרון של 780ti..

בשביל בירורים מקיפים בכל מקרה בודקים באתר החברה ובאתרים מקצועיים שונים (ויש קישור לדף המוצר - דבר נחמד שאין בכל האתרים ה'יפים')

בקיצור פלונטר- יריב - תשארו הוגנים וזולים. זה מה שחשוב לנו!

פורסם

:jafafa:

שאפו ליריב וויטלי

פורסם

הזמנתי מהם מחשב.נראת חנות מקוצעית בינתיים.

פורסם

לי אישית הדבר היחיד שקצת מציק באתר זה שאין אפשרות למיין גם לפי יצרן וגם לפי מחיר באותו זמן.

אבל המערכת הרכבת מחשב מאוד טובה ומפצה על זה, הרבה פעמים אני פשוט ישר מחפש דרך שם....

פורסם
  • מחבר

טוב יצא ככה שנפגעתם קשות מהביקורת שלי ( שלא בדיוק כיוונתי לזה - מצטער מראש :kiss: ) אני גם אוהב את החנות המחירים שם סוף הדרך יש דברים שם שאין בשום מקום אחר

אבל יש דברים שמציקים בעיןואת מה שאמרתי ( שמיועד לאנשים "שלא מבינים במושגי המחשב" ) אני לא מהם בכל מקרה ..אבל יש ויש אנשים - אבל אסור באופן מוחלט להיתעלם מאותם אנשים - הרי אתה אף פעם לא יודע מאיפה יבואו לך לקוחות ומי ומה הם יודעים או לא יודעים . אז קצת "התחשבות מצידכם" לא יקרה שום דבר רע לאף אחד .

לגבי הכותרת - זה לא מה שזה נראה פשוט טעות בחישוב :)

פלונטר אתם אחלה חנות באמת ! עם היד על הלב אתם תותחים ! רק קצת תשנו גישה תתחשבו גם באחרים לפעמים כי זה רק לטובתכם ( פרנסה שלכם , מוניטין וכו' .. ) יש אנשים שקשה להם להבין את האתר - אני ספציפית מסתדר איתו כי רוב הזמן אני מוצא את מה שאני צריך .

יומטוב - הכל טוב

ושיהיה שבוע שקט ;)

נערך על-ידי bagetrek

פורסם

^ בהודעה הראשונה שלך בת'רד תעשה עריכה מתקדמת ותשנה את הכותרת.

פורסם

עכשיו הכותרת שפויה..

פורסם

אני רק מקווה שזה שהאתר מבוסס על טכנולוגיה ישנה (אלא אם לא הבנתי את דברי יריב) לא אומר שההגנה על פרטי הלקוחות גם כזו (פחות קריטי לי שאר הדברים). לצערנו נושא הפריצות באתרים משתכלל ומתקדם עם השנים ולא חסר מקרים של XSS ו SQLI ומה לא (אין לי מושג מה קורה ספציפית באתר הזה!!!).

פורסם

האתר מצליח לבלבל גם חובבים עם ידע מסוים במחשבים

בחלקי מחשב, דיסקים קשיחים ו-SSD יש בלגן שלם שנובע מהמון אופציות ואפשרויות בחירה.

לאחרונה רכשתי מכם וזה ממש לא קל. אני מניח שיש לא מעט אנשים שהלכו לאיבוד שם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

מסכים לגמרי - פלונטר חנות נהדרת והשירות כמה דרגות מעל המתחרים, אבל כולנו היום רגילים לסטנדרט ה-UI של זאפ והאתרים המתחרים: סינון תוצאות לפי מאפיינים נפוצים ו/או יצרנים, חיפוש מבצעים, חיפוש בתוך תוצאות וכד'. אפילו המיקום של אזורי החיפוש/סינון דומה בכולם.

אני מעריך שרוב המשתמשים מגיעים לפלונטר במקביל לגלישה בזאפ או ב-KSP/אייבורי. ברוב האתרים האלה חווית המשתמש היא דומה, ורק כשמגיעים לפלונטר התחושה היא שצריך ללמוד את האתר מחדש. בחלק מהמקרים זה יכול להוביל לנטישה של הלקוח, וחבל.

מחקרים מהתקופה האחרונה מראים שמשתמש ממוצע מאבד סבלנות אחרי 3 שניות! אם דף לא נטען מהר או משהו לא מסתדר - מיד אתה מחפש משהו אחר לעשות (מייל, אתר אחר וכו'). זה מאוד מאוד בולט במכשירי מובייל אבל גם בגלישה מ-PC.

פורסם

liork1

חבל שלא קראת את התגובה של יריב מפלונטר בעמוד השני של הדיון.

פורסם
liork1

חבל שלא קראת את התגובה של יריב מפלונטר בעמוד השני של הדיון.

צודק, יצאתי נעל!

פורסם

למה התגובה של יריב אמורה לעניין אותנו ?

האתר מבולגן ולא ידידותי למשתמש

מתי שהוא יצטרכו לעדכן אותו והביקורת בהחלט במקום

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים