פורסם 2014 בנובמבר 1411 שנים שלום. , יצא פה למישהו להתנסות ,בחצי שנה אחרונה - שנה אחרונה במעבדת שירות של אסוס באיזור המרכז ויכול לחוות דעה על השירות שלהם? תודה נערך 2014 בנובמבר 1511 שנים על-ידי elishablue
פורסם 2014 בנובמבר 1411 שנים מניסיון אישי עם מעבדת השירות ServPro בחולון אני יכול לומר לך שהשירות היה על הפנים אולי במעבדות IBM השירות טוב יותר אבל לא יצא לי לבדוק.אפילו עשו כמה כתבות על כך שהשירות של אסוס בארץ פשוט גרוע:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4486984,00.htmlhttp://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000902417
פורסם 2014 בנובמבר 1411 שנים לא חסר גם אנשים שאומרים את זה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלהםhttps://he-il.facebook.com/AsusIsrael
פורסם 2014 בנובמבר 1411 שנים לי היתה בעיה במסך של לפטופ אסוס. פתחתי קריאת שירות, הגיע טכנאי לקחת את הלפטופ. תוך 3-4 ימים התקשרו לספר לי שהמסך הוחלף בחדש בחינם במסגרת האחריות (אגב, 3 שנים) ושהמחשב חזרה בדרך אליי. למחרת הוא הגיע אליי עם שליח. המסך תוקן, המחשב היה בסדר גמור, לא נגעו בתוכנות או שיט בסגנון הזה, הכל היה אחלה. אני הייתי מרוצה מאוד. השירות ניתן ע"י "אסוס ישראל", לא יודע מי עמד מאחוריהם. מצ"ב צילום מסך של האימייל שמאשר את קריאת השירות. נערך 2014 בנובמבר 1411 שנים על-ידי Milford Cubicle
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים מחבר שאלה לCHEVY. אני מאוד מאוד מעריך את הידע המקצועי שלך . ומכבד את דעתך . אפשר לומר שאני מקבל את החלטותיי בעיקר לפי המלצותיך , לי ולאחרים . המלצת כאן על המחשב הזה :הייתי לוקח את זה: http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D...H?cfm=7e05afd1וכתבת שהיית קונה אותו לעצמך .המחשב הזה הוא "מחשב החלומות " שלי. מכל הבחינות. מעבד , כרטיס מסך, אחריות, מערכת הפעלה ואפילו מקלדת מוארת שחשובה לי . וכל זה בא במחיר טוב בשביליהשאלה שלי פשוטה : לקנות למרות השירות הגרוע ?
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים יש שירות גרוע לכל החברותהיתה גם לפני חודש כתבה בynet על DELL, בפורום היה גם דיון על לנובו... זה אומר למחוק באופן גורף את החברות האלו?גם בתחום הטלפונים הסלולריים יש אלפי דיונים וכתבות על שירות לקוי (של מעבדות רשמיות ופחות רשמיות), אני לא רואה שיש פה אנשים שהולכים בלי טלפונים...
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים גם לי יש ניסיון אישי עם DELL מעולה, החליפו לי מסך למרות שלא היו חייבים.סטטיסטית תמיד יהיו יותר ביקורות שליליות מאשר חיוביות.
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים מחבר אין לי נסיון עם עם אף אחת מחברות המחשבים הגדולות בארץ ( ויש לי שני מחשב אסוס 10.1 כבר 3 שנים בלי אף תקלה ) אני ניזון ממה שאני קורא יחד עם זאת מה שאני קורא על אסוס , חריג לדעתי . מחשבים תקולים אחרי יום יומיים או כמה חודשים מהקניה ואין מושיע . לא בהתנהלות הטלפונית ויתרה מכך ,מחשב חוזר מתיקון , לא מתוקן או עם תקלה שלא היתה קודם אני חושב שאלך על המחשב הנ"ל ואתייחס לאחריות בתור בונוס . ( יש לי טכנאי מחשבים ,ליד הבית , אחד הטובים בארץ )תודה
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים מעבר לעובדה שתמיד יהיו באינטרנט יותר ביקורות שליליות מאשר חיוביות (כי מי שמרוצה פשוט מרוצה בשקט, הוא לא רץ לכל האינטרנט לספר על זה), צריך גם תמיד לזכור שישראלים זה חרא של עם.הרבה פעמים לקוחות ישראלים הם נוכלים שמנסים לעבוד על החברות, או שמנסים לסחוט דברים שלא מגיעים להם, וכשהם לא מקבלים את זה אז הם משתוללים ומשקרים ומפיצים תיאורים מוגזמים וכו'.צריך גם לזכור שכמות התלונות/תקלות היא תמיד מושפעת ביחס ישיר לכמות המכירות.אם על חברה X יש 10 תלונות אבל היא מוכרת 10,000 מחשבים, ולחברה Y יש רק 2 תלונות אבל היא מכרה בסך הכל 100 מחשבים, אז מי בעייתית יותר?זה רלוונטי גם לחנויות מחשבים אגב. יש לדוגמה הרבה תלונות על KSP/אייבורי לעומת כל מיני חנויות פרטיות קטנות. אבל כמה הם מוכרים וכמה הם?כמו שסיפרתי ממקור ראשון, היה לי ניסיון טוב מאוד גם עם אסוס השנה (לפטופ) וגם עם דל בעבר (אפילו 3 פעמים - בשני לפטופים שונים + מסך).בכל המקרים קיבלתי שירות מצויין, עד הבית, מהיר, בחינם במסגרת האחריות ובלי חוכמות או ניסיונות להתחמק ממנה.בד"כ כשאני נתקל במקרים חריגים לעומת הניסיון האישי שלי שמראה אחרת, אני מנסה לחשוב מי עומד מאחורי המקרים החריגים האלה ולמי יש אינטרס להציג אותם....במיוחד אם פתאום כמה אתרים גדולים מחליטים לפרסם על זה כתבות. צירוף מקרים? שכל אחד יחליט לעצמו.
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים גם לי יש ניסיון חיובי עם סרבפרו - החליפו לי פלסטיקה שבורה במחשב, ולמיטב ידיעתי, הפלסטיקה בכלל לא כלולה באחריות...לקח כ-10 ימים כשבאמצע היה ראש השנה ויום כיפור ואיזה סופ"ש.
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים מחבר YOAV תודה , שכנעת אותי סופית. הרגע רכשתי את המחשב ש CHAVY המליץ עליו . CHAVY תודה!
פורסם 2014 בנובמבר 1511 שנים אני רק הייתי מקווה שאני לא אקבל מחשב בעייתי.לי גם היה סיפור עם אסוס ( עם שירות של IBM ) ואחרי לא מעט טלפונים פשוט זיכו אותי על המחשב ( רק אחרי שהכנסתי לסיפור את היבואן והחנות שממה קניתי את המחשב ).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.