עבור לתוכן

שיטת הגנה חדשה למשחקים מאתגרת את הפיראטים

Featured Replies

פורסם
הוא מדבר על BATMAN:AA, היה כמה טריגרים במהלך המשחק שהפורצים לא יכלו לדעת עליהם עד שהגיעו אליהם. מה שהיה קורה זה שהכל היה עובד בסדר עד שהייתה מגיע לאיזה חלון שצריך להיכנס אליו אבל לא הייתה לך האפשרות, אנשים היו הולכים פורום של המשחק ומתלוננים על הבאג ואז היו עונים להם שזה מערכת הגנה ושהם צריכים לקנות את המשחק. היו נראה לי 3 כאלה במהלך המשחק והייתה רק קבוצה אחת שלא התיאשה ופרצה אותו אחרי הרבה מאוד זמן (וניראה לי הכניסה רוגלות בקראק).

עוד דוגמה למערכת הגנה מצויינת זה game dev tycoon, אם הורדת עותק פיראטי החברה שלך הייתה פושטת את הרגל בגלל אחוזי פיראטיות גבוהים של המשחקים שפיתחת. הם אפילו הלכו צעד קדימה והעלו בעצמם את המשחק לאתרי טורנטים ככה שהם היו שם לפני קבוצות הפריצה. המהלך הזה נתן למשחק הרבה מאוד פירסום.

לא זה דווקא לא היה באטמן (שגם אותו יש לו - משחק מעולה דרך אגב).

זה היה דאוס אקס.

פורסם

אם מישהו זוכר אז גם את HAWX 2 פרצו רק לאחר יותר משנתיים _ (הוא נפרץ אולי לפני כשנה)

פורסם
לא זה דווקא לא היה באטמן (שגם אותו יש לו - משחק מעולה דרך אגב).

זה היה דאוס אקס.

אוקיי אותה מערכת לא אותו משחק...לדעתי זו המערכת הגנה הכי טובה, היא לא פוגעת בכלל באנשים שקנו ואנשים שהורידו מגלים אותה מאוחר מידי ואם הם אהבו את המשחק הם כנראה יקנו אותו בשלב הזה. החיסרון שלה זה שהיא יקרה יחסית ודורשת הרבה עבודה.

פורסם
אוקיי אותה מערכת לא אותו משחק...לדעתי זו המערכת הגנה הכי טובה, היא לא פוגעת בכלל באנשים שקנו ואנשים שהורידו מגלים אותה מאוחר מידי ואם הם אהבו את המשחק הם כנראה יקנו אותו בשלב הזה. החיסרון שלה זה שהיא יקרה יחסית ודורשת הרבה עבודה.

באמת?? זה נשמע לא הכי מסובך להכניס כמה נקודות כאלה בתכנות של המשחק לא?

פורסם

קל ותכנות זה לא דברים שהולכים יד ביד בדרך כלל, צריך לדאוג שהבאג יקרה רק במקרה שהמשחק לא חוקי, כלומר צריך לזהות שבוצעו שינויים בקבצים מסויימים אבל מצד שני צריך לדאוג שמערכת ההגנה לא תופעל על ידי עדכונים רישמיים. בנוסף לזה צריך לבחור את הנקודות הנכונות להכניס מערכת כזו כי מיקום נכון יכול להביא לגידול במספר האנשים שקונים את המשחק. כמו כן צריך לדאוג שלא יהיה קל לגלות את הנקודות האלה, אם מציאה של הנקודה הראשונה מקלה על המציאה של השאר ואפשר לנתרל את כולן בפעם אחת אז המערכת לא שווה את הזמן שהיו צריכים בשביל להכניס אותה (ואם הנקודה הראשונה מפיעה מוקדם מידי יכול להיות שהפורצים ימצאו אותה לפני שהם משחררים גירסה פגומה).

מצד שני השיטה הזו יחסית בטוחה, ראינו מה קרה עם ההצפנות של GFWL או מערכות ה DRM הקודמות של UBISOFT, הן גרמו כל כך הרבה נזק לאנשים שקנו את המשחקים והביאו למצב שאנשים העדיפו לשבת בצד עד שתהיה גירסה פרוצה ולא היו מוכנים לשלם בכלל.

פורסם
קל ותכנות זה לא דברים שהולכים יד ביד בדרך כלל, צריך לדאוג שהבאג יקרה רק במקרה שהמשחק לא חוקי, כלומר צריך לזהות שבוצעו שינויים בקבצים מסויימים אבל מצד שני צריך לדאוג שמערכת ההגנה לא תופעל על ידי עדכונים רישמיים. בנוסף לזה צריך לבחור את הנקודות הנכונות להכניס מערכת כזו כי מיקום נכון יכול להביא לגידול במספר האנשים שקונים את המשחק. כמו כן צריך לדאוג שלא יהיה קל לגלות את הנקודות האלה, אם מציאה של הנקודה הראשונה מקלה על המציאה של השאר ואפשר לנתרל את כולן בפעם אחת אז המערכת לא שווה את הזמן שהיו צריכים בשביל להכניס אותה (ואם הנקודה הראשונה מפיעה מוקדם מידי יכול להיות שהפורצים ימצאו אותה לפני שהם משחררים גירסה פגומה).

מצד שני השיטה הזו יחסית בטוחה, ראינו מה קרה עם ההצפנות של GFWL או מערכות ה DRM הקודמות של UBISOFT, הן גרמו כל כך הרבה נזק לאנשים שקנו את המשחקים והביאו למצב שאנשים העדיפו לשבת בצד עד שתהיה גירסה פרוצה ולא היו מוכנים לשלם בכלל.

כן צודק...

פורסם

עצוב שבעולם דיגיטלי של סטים וכו', חברות עדיין מתעסקות עם פיראטיות (בטח החברות הגדולות) ודרך זה דופקות אותנו, אלו שרוצים להנות ממשק בלי rootkit, בלי תקיעות ובאגים של הגנה. בלי online play כשלא צריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים