עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תקלת HOT + tp link n750

Featured Replies

פורסם

שלום

אשמח לעצה ,

לפני כשבוע HOT בצעה עבודת תשתית ונתקה את האינטרנט לכל האזור ליום שלם.

לאחר החזרה הראוטר לא מתחבר ולא מצליח למשוך כתובת .

מדובר ב TP LINK N750 ללא חיגן שעבד כמה חודשים מאז שנקנה ללא בעיה.

לאחר מספר שיחות עם הוט ובזבוז שעות על שעות בהמתנה ועבודה עם תומכים מאוד זוטרים הם התנערו מהבעיה.

ראוטרים אחרים אכן מתחברים על הקו אבל זה לא מבטל אתהעובדה שהתקלה חייבת להיות בצד שלהם.

לא יתכן שהתקלקל הראוטר החדש בדיוק בזמן שהם בצעו עבודת תשתית.

משהו תקוע אצלם לדעתי.

איפוס להגדרות מחדל לא שינה את המצב. CLONE k MAC לא עזר.

זה ברור לי שהבעיה תהיה מה שתהיה נמצאת אצלם אבל הדבר היחיד שהם מסוגלים לעשות זה לנסות לחבר את המחשב במקום,אין שם פעולה של דיבגינג או חס וחלילה בדיקה אצלם בלוגים מה הבעיה.

הניסיון שלי בתחום לא מועט אבל אין לי כל שליטה או ידע בנוגע לרשת שלהם או איך להתנהל איתם.

כל הצעה תתקבל בכיף.

תודה.

פורסם

איזה מודם של הוט יש לך? החיבור שלך הוא עם חייגן או ללא חייגן?

פורסם
  • מחבר

ללא חייגן.

מודם sagemcom hotbox

התקלה אצל שכן שלי וניסיתי לקחת את הנתב אלי וכמובן גם אצלי זה לא מתחבר.

פורסם

מה קורה כאשר אתה מחבר את המחשב ישירות אל המודם? יש אינטרנט במחשב?

פורסם
  • מחבר

כן, בהתחלה גם המחשב לא התחבר , הם בצעו איזושיהיא פעולה בצד שלהם ואחריה הוא מתחבר וגם נתבים אחרים מתחברים.

לא היו מוכנים לבצע את ה"איפוס" הזה שוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.