עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

דיסק קשיח לא נדלק

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

היום ואתמול עשיתי כמה שינויים פיזיים במחשב ( החלפת מארז, ספק כוח וכרטיס מסך ).

לצערי בעת הדלקת המחשב קיבלתי שגיאה שלא מוצא מאיפה להעלות וינדוס.

בכל מקרה, פתחתי את המארז, שמתי יד על הכונן הקשיח ושמתי לב שהוא בכלל לא נדלק ( גם לא אם מוצאים את הכלב ומחזירים ).

הכונן השני נדלק ( אבל לא מותקן עליו וינדוס ) ומזוהה ע"י המערכת.

רק אתמול הכונן עבד כמו שצריך וסה"כ ניתקתי אותו כרגיל, שמתי בצד ומאז לא נגעתי בו ולא עבר עליו דבר \:

כונן מסוג SAMSUNG SPINPOINT F3.

מכירים בעיה כזו? יש מה לעשות בשביל להחזיר את הכונן לחיים?

בעקרון יש לי כונן מדגם זהה ( 500GB ולא 1T ), יש מה לעשות? יציל אותו לטווח רחוק או רק רגעי?

כמובן שעם ההארד דיסק השני הווינדוס עולה והכל מתפקד כראוי.

אשמח לעזרה,

יניב.

פורסם

אכן,

ניסיתי כמה כבלים מספק הכוח וגם כמה כבלים מלוח האם ( שכמובן הפעילו את הכונן מהמחשב השני עם הווינדוס ) ופשוט הכונן לא נדלק.

וגם אותי ממש הפתיע, לא שהוא היה בצד תקופה ארוכה, סה"כ אתמול השתמשתי בו כרגיל והיום כבר מת :kopfpatsch:

כמו שציינתי, יש לי דגם F3 500GB במחשב השני,

אם אני אחליף את הלוחות, יעבוד? יסכן את שניהם?

כדאי לקנות חדש וללכת לחברת שחזור מידע? ( יש לי המון דברים שהייתי רוצה להציל )

( מצטער שממשתמים שונים, לא זוכר את הסיסמא של המשתמש הזה ואיכשהו הוא כבר היה מוגדר במחשב הנייד שלא נגעתי בו תקופה ולא ניסיתי לפני כן )

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.