פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים זה יכול להיות עבודה, יכול להיות גם שיחה פרטית (כמו הוט שציינו כאן) או סתם שיחה עם חבר שאפשר להרים לו טלפון שניה אחרי. בכל מקרה לא מובן ולא מקובל.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים קורה לי לא מעט פעמים. אני פשוט עושה עם חבר קורס בקורסרה וככה אנחנו מתקשרים בערב. מנתק שיחות אחרי 60 דקות על השניה. לי אישית לא מפריע. בכל מקרה, אם זה כן היה מפריע לי לא יודע מה הייתי עושה, כי אני חושב שזה יותר חצוף מה שעשו חברות הסלולר הוותיקות כשיכלו, הם לקחו לי כסף מהכיס ואני גם זוכר את כל המקרים שפירסמו על קשישים בני תשעים ומעלה שבקושי יודעים לקבל שיחה שלקחו להם יותר משישים שקל בחודש על אינטרנט ועוד שטויות כאלו. אני מבין שזה לא מצב מושלם אבל אני ממליץ לכל מי שרוצה להיזכר בעובדות, להסתכל בחיובי אשראי לפני חמש שנים ולהשוות לעכשיו. אני אישית בשביל חיסכון של יותר מ 250 ₪ בחודש ובדרך כלל יותר מ 300 ₪ מוכן לספוג את זה.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים לכל הטוענים ששעה זה מספיק לשיחה-תארו לעצמכם שהמתנתם שעה על הקו לנציג של הוט והשיחה מתנתקת לפני שעונים או לפני שהשיחה הסתיימה..שכנעת אותי.למרות שאצל הוט אפשר ללחוץ כוכבית או משהו והם חוזרים אליך.אין צורך לחכות על הקו.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים קורה לי לא מעט פעמים. אני פשוט עושה עם חבר קורס בקורסרה וככה אנחנו מתקשרים בערב. מנתק שיחות אחרי 60 דקות על השניה. לי אישית לא מפריע. בכל מקרה, אם זה כן היה מפריע לי לא יודע מה הייתי עושה, כי אני חושב שזה יותר חצוף מה שעשו חברות הסלולר הוותיקות כשיכלו, הם לקחו לי כסף מהכיס ואני גם זוכר את כל המקרים שפירסמו על קשישים בני תשעים ומעלה שבקושי יודעים לקבל שיחה שלקחו להם יותר משישים שקל בחודש על אינטרנט ועוד שטויות כאלו. אני מבין שזה לא מצב מושלם אבל אני ממליץ לכל מי שרוצה להיזכר בעובדות, להסתכל בחיובי אשראי לפני חמש שנים ולהשוות לעכשיו. אני אישית בשביל חיסכון של יותר מ 250 ₪ בחודש ובדרך כלל יותר מ 300 ₪ מוכן לספוג את זה.פרט שולי - אתה יכול גם לחסוך את הסכומים שציינת וגם ליהנות משיחה בלי ניתוקים...
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים אני מקווה שאין כאן אנשים שלא ביטלו את כל השירותי תוכן / מספרים בתשלום נוסף, והפתח לחיובים הנוספים.לא יודע איך זה אצל ספקים אחרים, אצל גולן אפשר בקלות ובנוחות להגדיר הכל באתר האינטרנט שלהם.זה אחד הדברים שאני אוהב אצלם.אצל פלאפון הנבלות הייתי צריך להגיע לסניף בעבר הרחוק ולחכות לנציג כדי לבטל סעיפים מסויימים, ומדי פעם הנבלות הפעילו את זה כי משרד התקשורת איפשר להם לעשות זאת בכל פעם שיש שינוי קטן בכללים מולם.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים אני מניח שחברות אחרות(לפחות חלקן) גם אימצו את השיטה.בכל מקרה זה לא משנה באיזה ספק אתם, כדאי לנטרל כל אפשרות לגניבה ממכם.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים פרט שולי - אתה יכול גם לחסוך את הסכומים שציינת וגם ליהנות משיחה בלי ניתוקים...אז חוזרים לטענה שאם לא תתמוך בגולן, מתישהו בעתיד תחזור לשלם מאות שקלים לחברות החזיריות.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים שאני לא חושב שיש לה אחיזה במציאות, השוק היום סופר תחרותי ואין חסמי כניסה למתחרים נוספים במידת הצורך
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים יכול להיות אבל איזה מן צרכנים אנחנו אם לא נעודד חברות שמתנהגות בהגינות, ונמשיך לעודד חברות שמתנהגות בחוסר הגינות?
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים גם אני הייתי בגולן (פעמיים)(אבל עברתי בשלב כלשהו.מוכן לתמוך אבל לא מוכן להתפשר על איכות השירות/מוצר.
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים לי היו בעיות עם הנדידה, המכשיר(ים) התעקשו להתביית על הרשת של גולן ולא על הנדידה, גם כאשר כמעט לא היתה קליטה ברשת העצמאית של גולן.לא שינה אם בחרתי רשת ידנית או לא. בשלב כלשהו הפסקתי להילחם ועברתי ל012, במחיר דומה (ו אפילו נמוך יותר) קיבלתי רשת מתקדמת יותר (LTE וhd voice) עם אינטרנט מהיר יותר ופריסה רחבה יותר...
פורסם 2014 באוקטובר 3011 שנים עכשיו הנדידה שקופה לחלוטין, אי אפשר אפילו לבחור ידנית ברשת של סלקום (רשת הנדידה). נכון להיום זה לא מפריע לי, אבל בעבר כן הייתי צריך לבחור ברשת סלקום כדי לקבל קליטה חזקה ורצופה בכל האזורים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.