פורסם 2014 באוקטובר 2911 שנים שלום לכולם!אני מאוד מתחבר לעולם המחשבים והתוכנה, ולכן אני שוקל לימודי מדעי המחשב.העניין הוא שהבנתי שמדובר בתואר שבערך 40 אחוזים ממנו הם מתמטיקה, (אפילו נלמדים יחד עם אלו שבחרו בתואר למתמטיקה) וזה לא שיש לי בעיה עם התחום הזה, אני פשוט רואה בו כפחות מושך ומעניין בעיני, בתור תחום שהייתי הולך ללמוד אותו באוניברסיטה למען תואר. השאלה כמה זה קריטי העניין הזה, כשהולכים ללמוד מדעי המחשב.שאר הקורסים האחרים התיאוריטים והפרקטים, שעוסקים יותר בעולם המחשב, כמו תכנות, הכרת יישומים ותוכנות אחרות, מהווים בעיקר את הסיבה שאני חושב על התואר הזה כאפשרות. אני יודע שקיימות גם אפשרויות אחרות לתארים המאפשרים התמקצעות בעולם המחשב והתוכנה כמו הנדסת תוכנה, או הנדסת מחשבים. שגם אותם אני שוקל, שגם לפי מה שהבנתי, כוללים בתוכם יותר דברים פרקטיים למחשב ולתוכנה, ולא מתמטיקה ברמה גבוהה.אך עדיין לא ברור מה ההבדל המשמעותי בבחירת הנדסת תוכנה למשל, במקום מדעי המחשב. כלומר,אילו אפשריות התמקצעות יש במדעי המחשב, ואילו אפשרויות בהנדסת תוכנה. וגם אילו הבדלים בכלים שאתה מקבל מכל תואר.מאוד אשמח להכוונות ותשובות שיעזרו לי.תודה רבה ויום מקסים! נערך 2014 באוקטובר 2911 שנים על-ידי skippy22
פורסם 2014 באוקטובר 2911 שנים מדעי המחשב הוא תחום שעוסק בעיקר בתיאוריה של מדעי המחשב. מעט ממנו הוא באמת לימודי תכנות (פחות משליש מהקורסים).
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים מחבר היי, תודה.והאם יש הבדל ברמת המתמטיקה הנלמדת בין מדעי המחשב להנדסת תוכנה?
פורסם 2014 בנובמבר 211 שנים זה משתנה מאוניברסיטה לאוניברסיטה, אבל בדרך כלל בתואר בהנדסה הקורסים המתמטיים נוטים להתעסק יותר בפרקטיקה ופחות בתיאוריה.
פורסם 2014 בנובמבר 2311 שנים יש עוד משהו. בגדול עולם הפיתוח חי על ספריות. מה שאומר ניקח לדוגמה תמונות. מי שמתעסק בזה ברמה הגבוהה חייב לדעת מתימטיקה ברמה גבוהה. אין איך להתחמק מזה. אבל רוב המוחלט של המפתחים פשוט ישתמש בספריה שיכתבו הצוות שאחראי לזה ואז כבר יש ויכוח כמה מתימטיקה תעזור להם. בעיקרון הם יכולים להשתמש גם עם ידע מועט במתימטיקה אבל ברור לכולם שאם יש לך ידע במתימטיקה אתה תבין יותר טוב מה קורה מה שיכול ליצור את המצב שהשימוש שלך בספריה יהיה יותר מושכל ו"נכון". אם אתה רוצה לעשות הקבלה, קח את עולם הרכב, מהנדס שמתכנן רכב לומד פיזיקה ברמה מסוימת, לא כמו פיזיקאי אבל ברמה טובה. בכל זאת כנראה יבחרו במהנדסים הטובים ביותר בפיזיקה כדי לתכנן את פנים תא הבעירה כשי שזה לא רק יעבוד אלא גם סילוק החום יהיה היעיל ביותר, האמינות הגבוהה ביותר והמשקל הנמוך ביותר. עדיין, יהיו הרבה מהנדסים בחברה שיפתחו דברים אחרים ברכב וגם את אלה שינסו לחבר את הכל ביחד. זה אומר שלכולם יש מקום, רק שניהול יעיל יגרום לכך שאם יש משהו שאתה מבין יותר טוב אתה תתעסק בזה. כמובן יש חיסרון גדול במה שאמרתי, זה מותנה בניהול יעיל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.