הייתכן: אחריות רק על תוכנה ולא על חומרה? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הייתכן: אחריות רק על תוכנה ולא על חומרה?


Animor

Recommended Posts

רק אציין שבסוף לא קנינו מהחנות הזו. למרות שהמחיר מפתה, אני חושב שלחנויות שמתנהלות כך מבחינת שירות לאחר קנייה, לא מגיע שנקנה מהן.

החנות הנורמלית הראשונה באזור תל אביב שמצאתי, שבאמת מחזיקה במלאי D802 מייבוא מקביל היא Eline. המכשיר עלה אצלם 1870 ש"ח.

מכיוון שב-1990 ש"ח כבר אפשר לקנות מכשיר של רונלייט עם אחריות יבואן רשמי של שנתיים, זה מה שקנינו בסוף.

אגב, הרבה מהחנויות בזאפ קצת משקרות: או שאין להם במלאי או שיש להם דגם אחר, ולא את ה-D802. מבחינת חוות הדעת - אני לא מסתכל כלל על הציון הסופי, משום שהוא מטעה. אני קורא ממש את התגובות ומחפש במיוחד תגובות של לקוחות שהיו צריכים החלפה/תיקון בגלל פגם כלשהו. תגובות משבחות של לקוחות שפשוט נכנסו, קיבלו חיוך וקנו מוצר הן חסרות ערך בעיניי, משום שהן לא מעידות דבר על היחס והתנהלות החנות במקרה של בעיה או תקלה לאחר הקנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחדש!

ההתלבטות שלי היא שלפי הביקורות בפורומים האחריות של רונליט לא נשמעת מציאה גדולה, מצד שני בחלק מהחנויות האחריות אפילו גרועה יותר, וכשקונים ערכה סגורה של רונלייט עם הדגם הנכון לפחות אפשר להניח שהמכשיר חדש, כולל אביזרים מקוריים, ובלי תוכנות מוזרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מבחינתי ארבעה יתרונות לקנייה ברונלייט:

1. מקבלים מטען מקורי.

2. עברית בחייגן T9 מבלי שצריך לצרוב את הרום שלהם.

3. תמיכה ב- בלי כל הקומבינות שצריך לעשות עם רומים ממדינות אחרות, לפעמים מחייבים root.

4. האחריות והשירות אמנם איטיים ולא משהו, אבל עדיין טובים בהרבה מהאחריות של חברה כמו vip mobile, עליה פתחתי את הדיון הזה.

במקרה שלנו, לא היה במלאי גם ככה ייבוא מקביל ב-1700₪, אז החלטנו שכדאי להוסיף 120₪ בשביל היתרונות האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...