עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיית ניתוקים בהוט

Featured Replies

פורסם

הרבה פעמים יש לי ניתוקים שבהם האינטרנט נופל לשניה ואז חוזר ושאני מתקשר להוט זה לא בהכרח "מתועד" במערכת והם טוענים שזה לא מהתשתית שלהם,הם אומרים שהבעיה יכולה לנבוע מכרטיס רשת תקול,כבל רשת,מחשב/מערכת הפעלה,

אני שנים בהוט ולא היה לי בעיות כאלה וזה משהו שכבר קורה לסירוגין במשך חודשים ואני מתייאש מזה כבר

הניתוקים יכולים להיות כמה פעמים ביום ולמחרת כלום...

איך אני יכול לוודא שהבעיות לא באמת נגרמות ממני ?

יש לי Hotbox עם מהירות 100Mb

פורסם

התופעה שאתה מתאר נקראת FLAPING - ניתוקים קצרצרים שלא מתועדים במערכת. זה יכול לנבוע ממגוון סיבות אבל בדרך כלל הבעיה היא במודם - כלומר ב-HOTBOX. תדרוש החלפה.

פורסם
  • מחבר
התופעה שאתה מתאר נקראת FLAPING - ניתוקים קצרצרים שלא מתועדים במערכת. זה יכול לנבוע ממגוון סיבות אבל בדרך כלל הבעיה היא במודם - כלומר ב-HOTBOX. תדרוש החלפה.

תיארתי לעצמי שזה אולי המודם אבל איך אני אדרוש החלפה אם הם טוענים שאין בעיה בציוד?

פורסם

קודם כל תוודא עם מחשב אחר + כבל רשת אחר + כניסת חשמל אחרת.

אם זה עדיין קורה אתה יכול לומר זאת לתמיכה הטכנית, כשאתה סמוך ובטוח שהבעיה לא בציוד שלך.

פורסם
תיארתי לעצמי שזה אולי המודם אבל איך אני אדרוש החלפה אם הם טוענים שאין בעיה בציוד?

יש לך מידע מסויים על הבעיה כאן - http://en.wikipedia.org/wiki/Cable_modem#Cable_modem_flap.

פורסם
  • מחבר

אוקיי זה מתאר בעיה של כבל של המודם כבר החלפתי אחד מה הסיכוי שגם השני דפוק

פורסם

זאת יכול להיות בעיה גם של מודם. תבקש שיחליפו לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.