עבור לתוכן

טכנולוגיית ה-DSR של NVIDIA - מעכשיו גם בכרטיסי מסך וותיקים

Featured Replies

פורסם
ממה שקראתי הם אכן עושים את זה באופן יותר מתוכחם\יעיל אבל עדין יש איבוד FPS של 10-25% ביחס לרינדור רגיל ללא DSR.

ז"א שאם ב DSR של 4K למסך 1080 אתה מקבל 30FPS

ברינדור עבור מסך 4K תקבל ~40 FPS

אפשר למדוד את זה. תריץ באנץ' בחלון ברזולוציה הטבעית (תוודא גם שאתה לא מוגבל בזכרון vram), ואז תעלה רזולוציה בשולחן העבודה. ככה אפשר בערך לבודד את עלות הפילטר מעלות הרינדור של המשחק\אפליקציה.

קח בחשבון שבהפרש כלולה עלות הרינדור של שאר שולחן העבודה הריק, אבל נניח שזניח...

בנוסף, שים לב סוג הפילטר נבחר ע"י Nvidia במסגרת הפיצ'ר "DSR" שמיועד ל - downsampling במשחקים.

זאת בניגוד לפילטר הפשוט יותר של downsampling מסורתי מהדריבר (דרך custom resolutions), שאולי עולה פחות אך גם האיכות נמוכה יותר.

  • תגובות 61
  • צפיות 9.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

http://www.geforce.com/whats-new/articles/dynamic-super-resolution-instantly-improves-your-games-with-4k-quality-graphics

היתרון של DSR על downsampling "רגיל" טמון במימוש יותר טובה ו\או יעיל של האלגוריתם לביצוע downsampling. לא רשום באתר אם זה נעשה ע"י מעגל חומרתי נפרד, או פשוט ממוממש על הליבות של GPU, דווקא היה מעניין לדעת...

זה לא משהו פורץ דרך, אבל זה פיצ'ר יעיל מאוד לשיפור איכות התמונה, ונחמד לדעת שnvidia מצאו לזה פיתרון איכותי עם ביצועים טובים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים