פורסם 2014 באוקטובר 2911 שנים ממה שקראתי הם אכן עושים את זה באופן יותר מתוכחם\יעיל אבל עדין יש איבוד FPS של 10-25% ביחס לרינדור רגיל ללא DSR.ז"א שאם ב DSR של 4K למסך 1080 אתה מקבל 30FPS ברינדור עבור מסך 4K תקבל ~40 FPSאפשר למדוד את זה. תריץ באנץ' בחלון ברזולוציה הטבעית (תוודא גם שאתה לא מוגבל בזכרון vram), ואז תעלה רזולוציה בשולחן העבודה. ככה אפשר בערך לבודד את עלות הפילטר מעלות הרינדור של המשחק\אפליקציה.קח בחשבון שבהפרש כלולה עלות הרינדור של שאר שולחן העבודה הריק, אבל נניח שזניח...בנוסף, שים לב סוג הפילטר נבחר ע"י Nvidia במסגרת הפיצ'ר "DSR" שמיועד ל - downsampling במשחקים.זאת בניגוד לפילטר הפשוט יותר של downsampling מסורתי מהדריבר (דרך custom resolutions), שאולי עולה פחות אך גם האיכות נמוכה יותר. נערך 2014 באוקטובר 2911 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 באוקטובר 2911 שנים http://www.geforce.com/whats-new/articles/dynamic-super-resolution-instantly-improves-your-games-with-4k-quality-graphicsהיתרון של DSR על downsampling "רגיל" טמון במימוש יותר טובה ו\או יעיל של האלגוריתם לביצוע downsampling. לא רשום באתר אם זה נעשה ע"י מעגל חומרתי נפרד, או פשוט ממוממש על הליבות של GPU, דווקא היה מעניין לדעת...זה לא משהו פורץ דרך, אבל זה פיצ'ר יעיל מאוד לשיפור איכות התמונה, ונחמד לדעת שnvidia מצאו לזה פיתרון איכותי עם ביצועים טובים. נערך 2014 באוקטובר 2911 שנים על-ידי Hellgrace
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.