פורסם 2014 באוקטובר 2111 שנים 3 באוקטובר רכשתי מחשב לנובו . בבית גיליתי כי קיים פיקסל מת .שלחתי בקשה להחלפת המחשב , הייתה התכתבות עם השירות של לנובו והתבקשתי לתת את המחשב עם כל הציוד שקיבלתי לשליח .עברו ימים ולילות , וחג באמצע ולפני יומיים קיבלתי הודעה כי "המחשב תוקן" . התקשרתי לברר מה פשר ההודעה (SMS* ) והבנתי שהם לא עשו כלום ושולחים לי את המחשב כפי שקיבלו אותו ממני .שירות רע וטעם רע עוד יותר מחברת לנובו .אז תזהרו כשאתם רוכשים מחשב של לנובו !
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים לא מחליפים מחשב בגלל פיקסל מת. לכל חברה יש את המדיניות שלה, במקרה של לנובו מחליפים מעל 3 פיקסליםכנראה שבהתכתבות שלך לא צויין כמה פיקסלים מתים יש, ולכן אני לא רואה בעיה בשירות של לנובו, שאפילו שהמחשב לא עמד בתנאי החלפה, הוא נאסף ונבדק במעבדה.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים אכן.יש כאלה שמחליפים לפני משורת הדין (כולל לנובו עצמה לפעמים), אבל אף אחד לא חייב לך את זה.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים מחבר הכל צויין שחור על גבי לבן .גם בטלפון וגם במייל .התפקיד שלי הוא להזהיר אחרים לפני שיתפסו בקורי העכביש של לנובו .מעניין , גם כשאתם רוכשים מוצרים אחרים זה בסדר מבחינתכם לקבל פגמים במוצר ?אני חושב שלא .ההצתדקות שלכם מחליאה .
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים ראשית אין צורך להשתמש בשפה כזו - לא מכבד אותך ולא מכבד את הפורום. אמנם אינני מוד בפורום הזה אבל הערה שלי תקפה.שנית - תנאי ההחלפה של החברות מצויינים לרב - וגם אם אינם מצויינים ניתן לבררם (ואכן כדאי לעשות זאת טרם רכישה) - זה שלא עשית זאת אין לך מה להלין אלא רק לעצמך. מה שנאמר "ייזהר הרוכש"מנסיון אישי עם לנובו השירות שלהם די טוב יחסית לחברות אחרות ועומד בקנה אחד עם דל ו-HP שעד היום לא היו לי בעיות מהותיות איתן.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים מעניין , גם כשאתם רוכשים מוצרים אחרים זה בסדר מבחינתכם לקבל פגמים במוצר ?אם פיקסל מת לא נחשב מוצר פגום, אז זה מה יש.אותך מחליאה ההצטדקות, אותי אישית מחליאה התעסקות מוגזמת של אנשים בפיקסלים מתים.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים מחליאה? הגזמת.לקנות מחשב חדש באלפי שקלים ולגלות בו פיקסל שרוף זה ממש מבאס.מוצר חדש צריך להיות פיקס, בלי בעיות. וזה שהיצרנים/יבואנים הרגילו אותנו שאין אחריות עד ל-3 או 5 פיקסלים מתים, לא אומר שזה ראוי. זה רק אומר שאנחנו לקוח שבוי.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים לא הגזמתי. זה באמת מחליא אותי. את רוב הפיקסלים השרופים לא תראה בכלל אם לא תחפש אותם בכוונה. אפשר לעבוד עם תקן שאומר שעל כל פיקסל בודד מחליפים מסך. זה פשוט יגרום לזה שמחירי המסכים יעלו. היית מעדיף את המצב הזה על פני הקיים? ואל תאשים גם בזה בבקשה את היבואנים. זה מסכם מה שאני חושב על העניין: http://hijinksensue.com/comic/its-hardly-noticeable/
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים צריך להבדיל בין שני מקרים:1. פיקסל מת במחשב חדש, שמתגלה ברגע הראשון שמפעילים אותו.2. פיקסל שמת במהלך השימוש, במסגרת הזמן של האחריות.המקרה הראשון אינו מקובל מבחינתי. מוצר צריך לצאת מהחברה כשהוא תקין לגמרי. שישקיעו עוד קצת ב-QA של המסכים ויוודאו שאין בהם פיקסלים מתים. במקרה הזה ראוי שהחברה תחליף למוצר תקין.במקרה השני אני מסכים שלא צריך להחליף מסך בגלל פיקסל בודד שמת. זה יכול לקרות וזה סיכון מסוים שהרוכש לוקח על עצמו. כלומר, במקרה הזה אני מסכים עם המדיניות של היצרנים.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים לדעתי לא צריך להבדיל בין המקרים.אבל עובדתית - ברוב המקרים מבדילים, לפנים משורת הדין.גם נדיר (למרות שקורה) שפיקסל בודד מת במהלך השימוש. בד"כ זה פאק בייצור.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים מחבר זו בדיוק הבעיה , כשאני רוכש מוצר חדש אני מצפה לקבל חדש .והשוואה למוצרים אחרים דווקא במקום לדעתי .לא משנה איך יקראו לזה ,מלפני או מאחורי שורת הדין אני מצפה לקבל מוצר שאינו פגום .כן להוציא מחשב כשיש פיקסל שרוף זה פאק בייצור ולנובו אחראית על הבדיקות של המחשבים שלה , לפני הוצאתם ללקוחות .זה לא מוצר תוכנה שעוד אפשר להוציא עדכון . ברור שאני אתעסק בפיקסלים כל היום , כל אחד מתעסק בעניינים שקרובים אליו . לו היה מתקבל מחשב ללא שום פגם , גם אני לא הייתי מתעסק בפיקסלים .
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים אתה פשוט צריך להבין שלא כולם יסכימו על אותה הגדרה ל"מה זה פגום". לי אישית פלסטיק חורק מפריע יותר מפיקסל מת, למרות שמישהו אחר אולי לא היה שם לב, ואם תלך ליצרן ותבקש שיחליפו לך את המחשב על זה, יגלגלו אותך מכל המדרגות וכולם בפורום יגידו שאתה מוזר.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים מחבר בוא נסכים על זה שלא נסכים .אני לא מחפש תמיכה נפשית ושיסכימו איתי שאני צודק , אני רוצה לקבל תמורה עבור האגרה , זה הכל .הם גם לא עונים למיילים , בכלל נפלא .
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים אתה לא רוצה שיסכימו איתך שאתה צודק, אתה בסה"כ רוצה לכפות את הדעה שלך על הכלל. מה שכן, הכותרת שלך שקרית. יכולתי לפתוח ת'רד דומה ולכתוב שהשירות של לנובו חרא כי קניתי מחשב ולא הגיעה איתו סוללה ספייר.
פורסם 2014 באוקטובר 2211 שנים מה שכן, הכותרת שלך שקרית. יכולתי לפתוח ת'רד דומה ולכתוב שהשירות של לנובו חרא כי קניתי מחשב ולא הגיעה איתו סוללה ספייר.+1זה שלא מקובל עליך מדיניות של חברה מסויימת, לא אומר שהיא לא נכונה. אתה רשאי לבחור לקנות מכל חברה שתרצה, ואני בטוח שעבור תוספת מחיר תוכל לרכוש מוצר פרימיום שמבטיח לך שלא יהיו בו פיקסלים שרופים.מה שכן השירות שקיבלת מלנובו הוא שירות כמו שצריך. המוצר נאסף, נבדק במעבדה, הוחלט כי אינו פגום והוחזר לך. והכותרת שלך שיקרית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.