פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים נניח וקניתי בעבר כרטיס מסך ב-KSP ועדיין יש עליו אחריות והכרטיס נהרס ומגיע לי כרטיס אחר.האם יש לי אפשרות להוסיף כסף תמורת כרטיס טוב יותר? למשל להוסיף 100-200 ש"ח מסכום הכרטיס שלי ולקבל כרטיס חזק יותר ממנו?דבר נוסף - במידה וקניתי את הכרטיס הזה יד2 ויש ברשותי את החשבונית, מגיעה לי אחריות עליו? כי כתוב בחשבונית שהאחריות לא ניתנת להעברה.
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים לגבי שדרוג - תלוי בהם, לא בך.בכל מקרה, גם אם הם מסכימים, זה לא אומר שכרטיס שקנית לפני שנתיים ב-2,000 ש"ח, והיום מקביל לו שווה אולי 700, תוסיף 100 ש"ח ותקבל GTX970 כן?לגבי אחריות שלא ניתן להעברה סביר להניח שזה לא תופס (למרות שיש לזה בסיס חוקי כלשהו, אבל לדעתי הם לא עומדים בתנאים הבסיסיים לכך).
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים מחבר נניח וקניתי את הכרטיס מלפני שנה ב-830 שקל, אין אפשרות לקבל כרטיס שעולה 900 שקל נגיד?ולדעתך האחריות תתקבל או שלא בגלל שזה יד2? לא ממש הבנתי אותך...
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים אם הכרטיס עלה לפני שנה 830 ש"ח, נניח וכרטיס מקביל לו היום עולה 500 ש"ח. למה שיתנו לך כרטיס של 900 ש"ח? בד"כ החלפות מוצעות רק כאשר אין יותר את הכרטיס שלך או מקביל לו מאותה סדרה, אז אולי אפשר להציע.לפי חוק לדעתי האישית הם צריכים לכבד את האחריות. אני כמובן לא KSP ולא יכול להבטיח, אבל כיוון שלא היה ים של תלונות של אנשים שלא כיבדו להם אחריות כאשר היו יד-2, אני מניח שהם מכבדים.
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים אין שום חוק המחייב אותם לאפשר לך "לשדרג" בדרך הזו, בטח ובטח שלעשות זאת לפי חישוב המחיר המקורי. המצב היחיד בו המחיר המקורי משחק תפקיד הוא אם לחנות אין אפשרות או רצון לתקן או להחליף לך את הכרטיס לכרטיס דומה, ואז הם חייבים לזכותך לפי סכום הקניה המקורי.בנוגע לאחריות יד שניה, הרי שהחוק קובע חד משמעית כי האחריות "נמכרת" ביחד עם המוצר, ולחנות אין שום זכות להפקיע אחריות זו ממך בתור קונה יד שניה, גם אם התקנון שלהם טוען אחרת.
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים מחבר אבל זה מה שכתוב בחשבונית של האחריות, והם עלולים יהיה להגיד לי בסניף שזה מה שכתוב בחשבונית ולא יהיה לי מה לומר ויגידו שאני אשם..מה דעתך?
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים להגיד שהחשבונית שלהם מעניינת לך את הביצה, ושיש חוק במדינה (חוק הגנת הצרכן, פרק "אחריות ושירות לאחר מכירה").
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים כמו שנאמר שדרוג רק במקרה שאין אפשרות לתקן או להחליף כי אין במלאי.אבל גם יכולים להחליף לדגם אחר שיכול להיות יקר יותר בלי תוספת (אך לא בהכרח חזק יותר)לי למשל היה מקרה כש HD5870 1GB שלי בזמנו עשה BSOD אז הוחלף לי ל HD6950 2GB באחריות ללא תוספת תשלום.
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים לא התכוונתי בהכרח במילים האלו בדיוק, אבל שהכוונה תהיה ברורה. לבעל עסק אסור לשלול מהציבור את מה שמגיע לו על פי חוק, ועצם הנסיון לעשות כאן באמצעות "תקנון" שכזה הוא בגדר עבירה.
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים לבקש את שמו, להגיד לו יפה שלום, ולהגיד לו שזה בשביל התביעה.- - - תגובה אוחדה: - - -רצוי מול לקוחות אחרים, כמובן.
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים מחבר אני בן 16 אז לא חושב שהוא ממש יפגע ממני ואני לא רוצה להתווכח איתו שם.. אולי כדאי שאבא שלי יעשה את זה?
פורסם 2014 באוקטובר 1911 שנים מחבר ואני עוד חשבתי לחפש את זה שקניתי ממנו, ואני לא מצליח למצוא אותו...בקיצור, הכרטיס שיש ברשותי לא נמצא באתר של KSP אז אני מאמין שאין להם אותו, יש סיכוי שאני אוסיף כסף ואקבל אחד חזק יותר?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.