עבור לתוכן

012 הפסידה ביצוגית, מחוייבת לשדרג את לקוחותיה

Featured Replies

פורסם

אם הייתם לקוחות של 012 בין 2008-2012, עשיתם שימוש בתוכנה לחלוקת קבצים ואתם עדיין לקוחות שלה, אתם זכאים לשדרוג חינמי למהירות הבאה שלהם למשך 9 חודשים (לא כולל תשלום לתשתית שתחול עליכם).

לעוד מידע: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4581559,00.html

לדעתי האישית הסכם פשרה מעפן שרק העורכי דין מרוויחים בו. :silly:

פורסם

הכותרת "012 הפסידה..." ממש לא נכונה. מי שהפסיד הם הלקוחות של 012 שסבלו משירות נחות, עזבו את החברה ולא קיבלו שום פיצוי. יתר על כן, השדרוג הזה לא שווה אפילו שקל - היום אתה מקבל איזה מהירות שאתה רוצה באותו מחיר (לדוגמא הוטנט). בשורה התחתונה - הפשרה הזו היא בדיחה.

פורסם
  • מחבר

כן (שמתי לב לזה אחרי שכבר שלחתי את האשכול, הייתי צריך לרשום "הסתיים בפשרה"), היחידים שהרוויחו היו עורכי הדין ו-012, גורם להרגיש שהאינטרס הציבורי נזרק לצד, מעניין אם אני יכול לערער על זה כלקוח עבר שלהם.

אני הייתי לקוח שלהם לא זוכר אם גם ב-2008 נראה לי שכבר עזבתי אותם אז. הפשרה הזו אכן בדיחה, גם אם הם יתנו לי שירות בחינם אני לא מתקרב אליהם, כל כך הרבה טלפונים, כל כך הרבה שקרים. מי יפצה אותי על הזמן האבוד.

פורסם

הפשרה הזו אכן בדיחה גרועה. הטראפיק שייפינג ש012 ביצעה לפרוטוקול ביטורנט בזמנו (עד לרגע שבו עזבתי אותה...) היה כל כך קיצוני, שבמשך שנים (!) לא הצלחתי להתחבר אפילו לpeer אחד. במילים אחרות, חסימה טוטאלית.

עכשיו במקום לשלם ללקוחות כסף הם משדרגים לקוחות למהירות אחרת (כשכמובן אפילו אקט השדרוג הוא בדיחה מכיוון שכמו כל ספק אינטרנט אחר בשוק הלא-עסקי הם כלל לא מחוייבים לספק את המהירות שכתובה בחוזה)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים