עבור לתוכן

סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות

Featured Replies

פורסם

אני לא חושב שתמצאו חנות מושמצת יותר מKSP בפורום הזה. לדעתי KSP היא חנות עם שירות קטסטרופלי והבעיה בישראלים היא שאין סבלנות , הכל כאן ועכשיו .

לדעתי הסיבה שהמון אנשים עוד קונים בKSP היא שKSP נמצאת במלא מקומות ומחזיקה מלאי עצום של רכיבי מחשב בכל סניף (לפי האתר שלהם לפחות) , הם כבר לא הרשת הכי זולה כמו בעבר ולכן התירוץ היחיד של הישראלי המצוי ללא לקנות מחנות אחרת הוא "חמש דקות נסיעה וישר מקבלים את המוצר" רק חבל שאחר כך מימוש האחריות נראה ככה.

נ.ב

בזמנו היה לי כרטיס Geforce 6600 של GB שנקנה בזיגזג , לאחר שנה החלק האחורי של הGPU הראה סימנים שחורים על הרכיבים האלקטרוניים והכרטיס מת.

כמובן שתוך כמה ימים קיבלתי כרטיס זהה חדש.

  • תגובות 102
  • צפיות 25.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לדעתי זה לא רק העניין של "כאן ועכשיו".

יש מוצרים שבהם הם עדיין הכי זולים, או בין הכי זולים. כמו כן, יש לפעמים מוצרים שיש רק להם. וכמובן - השילוב של המלאי הגדול. נאמר אם אתה רוצה 2-3 דברים - לפעמים תוכל למצוא כל אחד מהם גם בחנות אחרת, אבל כולם ביחד יהיו רק בKSP (או אייבורי).

חלק גדול מהלקוחות של KSP זה אנשים שלא מבינים במחשבים וצריכים לשבת שירכיבו להם מפרט. מה שאומר שהם לא ייסעו לחנות רחוקה לעשות את זה, ובטח שלא יזמינו בדואר.

יש עדיין לא מעט אנשים שבכלל לא מזמינים דברים באינטרנט.

פורסם

אין בעיה בKSP כאשר קונים מחשב שלם ולא פותחים אותו אף פעם , הם לא יעשו בעיות כאשר מחשב סגור עם המדבקות שלהם.

אבל זה יוצר בעיה אחרת , בוני המפרטים שלהם בחנויות : לא יצא לי לראות עדיין מפרט שבנה נציג מכירות שלהם שהיה מאוזן וטוב , תמיד יש הגזמה במשהו כמו בלוח או בספק הכח

פורסם

לא יודע עד כמה הייתי סומך שאם המחשב הורכב על-ידם וסגור עם מדבקות אז לא יעשו בעיות. תמיד אפשר לטעון שעשית אוברקלוקינג קיצוני, שיחקת עם מתחים וגרמת לנזק. במקרה הקיצוני אפשר גם לומר שהיה נחשול מתח ברשת החשמל ששרף רכיבים וזה לא באחריות. זה לא משנה אם זה נכון או חוקי. מי שמנסה להתחמק ימצא כבר תירוץ.

לגבי נציגים שמרכיבים מפרטים לא מאוזנים - זה נכון, אבל אתה תמיד יכול לבוא עם מפרט משלך ולא לסטות ממנו מילימטר (בהנחה שיש להם הכל במלאי).

פורסם

מחשב שאטום במדבקת אחריות כזאת מגביל אותך. אתה לא יכול לנקות אבק, לחבר דיסק קשיח פנימי (שפירקת ממחשב אחר) להעברת קבצים, או לטפל במחשב - דברים כמו איפוס ביוס, הרחבת RAM, או החלפת ספק כוח שכן נשרף בגלל מכת מתח ולא מכוסה על ידי האחריות. אם המחשב נאטם שלא בנוכחות שלך, אתה גם לא יכול לוודא שמה שהורכב בפנים הוא מה שהזמנת / אינו מחודש / הרכבה איכותית

האם היית קונה רכב שלא ניתן לפתוח את מכסה המנוע שלו חוץ ממוסך מורשה של החברה ?

פורסם

לשניה לא הגנתי על המחשבים הסגורים עם המדבקות אבל מי שקונה מחשב ולא הולך להתעסק איתו (או שייתן רק לטכנאי KSP להתעסק איתו) בכלל , המצב יותר טוב מבחינת נזקים פיזיים

פורסם

זה בכלל לא אמור להגיע למצב כזה.

לקוח בא עם כרטיס מסך תקול - מקבל חדש במקום. ופה נגמר הסיפור.

אני זוכר שקניתי מחשב מ SkyPC ז"ל, באתי שלוש פעמים בחודשיים עם כרטיס מסך 4850 של Club3D. בחודשיים. נשרף לי אותו הכרטיס שלוש פעמים.

לא עשו לי שום שמץ של בעיה, וכל אחד משלושת הביקורים בחנות לא ארך יותר מ 5 דק'.

הפעלתי כמה וכמה פעמים RMA על מוצרים דרך החברה הראשית בחו"ל ולא דרך האחריות בארץ... מעולם לא עשו לי בעיות, לא חקרו יותר מדי -

בסך הכל ביקשו קבלה והוכחת קנייה ושלחו חדש ונגמר הסיפור. חלק כמו Logitech אפילו הגדילו לעשות ושלחו חדש עם שליח UPS שהגיע תוך יומיים!!

Steelseries שלחו לי אוזניות חדשות לחלוטין כי המיקרופון באוזניות הישנות לא עבד כל כך טוב, מחוץ למסגרת האחריות.

בארץ פשוט התרגלנו לשירות חרא, אז שירות סטנדרטי פתאום נראה לנו מדהים.

פורסם
  • מחבר
זה בכלל לא אמור להגיע למצב כזה.

לקוח בא עם כרטיס מסך תקול - מקבל חדש במקום. ופה נגמר הסיפור.

אני זוכר שקניתי מחשב מ SkyPC ז"ל, באתי שלוש פעמים בחודשיים עם כרטיס מסך 4850 של Club3D. בחודשיים. נשרף לי אותו הכרטיס שלוש פעמים.

לא עשו לי שום שמץ של בעיה, וכל אחד משלושת הביקורים בחנות לא ארך יותר מ 5 דק'.

הפעלתי כמה וכמה פעמים RMA על מוצרים דרך החברה הראשית בחו"ל ולא דרך האחריות בארץ... מעולם לא עשו לי בעיות, לא חקרו יותר מדי -

בסך הכל ביקשו קבלה והוכחת קנייה ושלחו חדש ונגמר הסיפור. חלק כמו Logitech אפילו הגדילו לעשות ושלחו חדש עם שליח UPS שהגיע תוך יומיים!!

Steelseries שלחו לי אוזניות חדשות לחלוטין כי המיקרופון באוזניות הישנות לא עבד כל כך טוב, מחוץ למסגרת האחריות.

בארץ פשוט התרגלנו לשירות חרא, אז שירות סטנדרטי פתאום נראה לנו מדהים.

מסכים, במוצרים שאנחנו קונים המע''מ באחריות המוצר מתווסף למחיר המשוקלל, אז המינימום שאתה מצפה במצב כזה זה כבוד כלפי האחריות, כי אחרת כבר מה הטעם לקנות בארץ מוצרים. כבר אזמין מאמזון חלקים. במידה וקי איס פי לא יכבדו גם בפעם השנייה ששלחתי להם את המוצר באחריות, אני אישית יחרים אותם.

פורסם
זה בכלל לא אמור להגיע למצב כזה.

לקוח בא עם כרטיס מסך תקול - מקבל חדש במקום. ופה נגמר הסיפור.

אני זוכר שקניתי מחשב מ SkyPC ז"ל, באתי שלוש פעמים בחודשיים עם כרטיס מסך 4850 של Club3D. בחודשיים. נשרף לי אותו הכרטיס שלוש פעמים.

לא עשו לי שום שמץ של בעיה, וכל אחד משלושת הביקורים בחנות לא ארך יותר מ 5 דק'.

הפעלתי כמה וכמה פעמים RMA על מוצרים דרך החברה הראשית בחו"ל ולא דרך האחריות בארץ... מעולם לא עשו לי בעיות, לא חקרו יותר מדי -

בסך הכל ביקשו קבלה והוכחת קנייה ושלחו חדש ונגמר הסיפור. חלק כמו Logitech אפילו הגדילו לעשות ושלחו חדש עם שליח UPS שהגיע תוך יומיים!!

Steelseries שלחו לי אוזניות חדשות לחלוטין כי המיקרופון באוזניות הישנות לא עבד כל כך טוב, מחוץ למסגרת האחריות.

בארץ פשוט התרגלנו לשירות חרא, אז שירות סטנדרטי פתאום נראה לנו מדהים.

נחמד שהם שלחו לך עם שליח אבל לי קרה עם המחשב הנוכחי שאמנם שודרג קצת אבל כשקיבלתי את המחשב לא קיבלתי את הקופסא הנכונה של ספק הכוח למרות שביקשתי וחשבתי כבר שגם טעו בספק ושמו לי ספק של Chieftec אבל זה לא כזה עניין גדול למרות שזה מעצבן אותי כי אם הייתי מזמין בלי הרכבה אני בטוח שזה לא היה קורה.

בכל מקרה הבעיה עצמה היא שהמחשב אתחל את עצמו בצורה אקראית(לפעמים אפילו מקרים שרוב היום הוא עבד ופתאום הפעיל את עצמו מחדש) ולמרות שרק התקנתי את מערכת ההפעלה בזמנו לפני כמה ימים התקנתי שוב רק כדי לשלול שזה קשור לזה למרות שהייתי דיי בטוח בסופו של דבר שאין קשר אז לקחתי אליהם את המחשב והם השאירו אותו דלוק בלי דפדפן תוכנה או סתם תיקייה פתוחה ועזבו אותו למחרת שהם חזרו הם אמרו שהכל טוב ובהמשך היום זה קרה לי שוב ולקחתי אותו אליהם שוב בהמשך השבוע ואמרתי להם להשאיר משהו פתוח ברקע ובסופו של דבר הם אמרו לי שהם מחליפים לי את המחשב למחשב חדש למרות שהוא היה חדש והם לא ידעו בכלל מה התקלה(סה"כ לקח שבועיים כל הסיפור) ומאז אין לי בעיות עם המחשב למזלי כי בהמשך הזמן שהמחשב היה באחריות לא הייתה כבר חנות מאחר והם פשטו רגל בכל מקרה אני מרוצה אבל לא מהטרטורים שהיו נמנעים אם היו טורחים לבדוק קצת יותר טוב.

המחשב הבא שלי כנראה כבר יהיה רק מTMS שלהם יש שירות איסוף והחזרה במקרה של תקלה לאורך כל תקופת האחריות וזה כנראה יחסוך את כל הטרטורים וסביר להניח שאני אקבל גם את כל הקופסאות למרות שזה נראה עניין פעוט מיותר ולא חשוב.

פורסם
  • מחבר

טוב אז לאחר שלושה שבועות היום של עימותים עם Ksp, היום קיבלתי הודעה מקי אס פי שהכרטיס הוחלף, ובסוף קיבלתי את הכרטיס 280x gigabyte oc שחזק בטיפה ממה שמסרתי לתיקון (gigabyte 7970 oc) מפני שהוא בה עם מהירות שעון בברירת מחדל 1100/1500 לאומת ה7970 שבא עם מהירות שעון נמוכה יותר.

אז למרות השירות על הפנים שהיה לאורך הדרך, יאמר לזכותם לפחות שהם יצאו מזה בטוב עוד איך שהוא. אבל, עדיין המריחה וההתכחשות למימוש האחריות הזאת מצדם לא הייתה מוצדקת. כמו כן הייחס מצידם מזכיר לי כמו מה שהיה לפני 500 שנה בין סוחרים - לקונים שבו אתה חייב להתמקח עבור חלקיך. טוב נו, לפחות הם עוד יצאו מזה בסדר מאחר והתוצאה חשובה מאוד לא פחות.

עדיין נותר לי לאמת אם הכרטיס אכן לא בעייתי או שמתחמם יותר מדי, ומתוך הבדיקה אני תכף אמשיך לשחק בshadow of mordor שנקטע עבורי באמצע, שעוד מאז היום שבו הכרטיס התקלקל בזמן המשחק לא הספקתי לראות עוד מימנו :)

פורסם
טוב אז לאחר שלושה שבועות היום של עימותים עם Ksp, היום קיבלתי הודעה מקי אס פי שהכרטיס הוחלף, ובסוף קיבלתי את הכרטיס 280x gigabyte oc שחזק בטיפה ממה שמסרתי לתיקון (gigabyte 7970 oc) מפני שהוא בה עם מהירות שעון בברירת מחדל 1100/1500 לאומת ה7970 שבא עם מהירות שעון נמוכה יותר.

אז למרות השירות על הפנים שהיה לאורך הדרך, יאמר לזכותם לפחות שהם יצאו מזה בטוב עוד איך שהוא. אבל, עדיין המריחה וההתכחשות למימוש האחריות הזאת מצדם לא הייתה מוצדקת. כמו כן הייחס מצידם מזכיר לי כמו מה שהיה לפני 500 שנה בין סוחרים - לקונים שבו אתה חייב להתמקח עבור חלקיך. טוב נו, לפחות הם עוד יצאו מזה בסדר מאחר והתוצאה חשובה מאוד לא פחות.

עדיין נותר לי לאמת אם הכרטיס אכן לא בעייתי או שמתחמם יותר מדי, ומתוך הבדיקה אני תכף אמשיך לשחק בshadow of mordor שנקטע עבורי באמצע, שעוד מאז היום שבו הכרטיס התקלקל בזמן המשחק לא הספקתי לראות עוד מימנו :)

פה בדיוק הבעיה בארץ, שאתה אומר "טוב נו" בכניעות!

זה ממש לא "טוב נו". להחליף לך את הכרטיס אחרי חודש של מריבות + דיון בפורום חומרה הכי גדול בארץ (עם 11K צפיות!!) - זו ממש לא גבורה גדולה.

מעניין אותי לשמוע ממנהל כלשהו ב KSP - האם היה שווה, חבר ? לעשות ללקוח את המוות, בסופו של דבר כן להחליף את הכרטיס אך לאחר דיון עם מעל 11 אלף צפיות של השמצות על החנות?

פורסם

הבעיה עם חנויות כמו KSP, היא שהן לא ממש צריכות פרסומת. לא מדובר פה בחנות שמשרתת בעיקר קהל "מקצועי", שתושפע בצורה משמעותית ממה שנאמר עליה בדיונים כמו זה - אם היו משמיצים פה את TMS למשל באותה המידה, היא כבר היתה קורסת לחלוטין. KSP פשוט נמצאת בכל מקום, וכל אדיוט שצריך משהו למחשב יודע איפה למצוא אותם. יתרה מכך, הוא לא מכיר אלטרנטיבות, חוץ אולי מאייבורי שנהנית מאותו הסטטוס בדיוק. מבסיבות הללו, מעניין לKSP את הביצה השמאלית מה יגידו עליהם כאן בפורום או כמעט בכל מקום אחר.

פורסם

בשנים האחרונות, ההרגשה היא שלפחות מבחינת השירותיות אייבורי השתפרו ועומדים מעל KSP.

חוויית הקנייה שם היא עדיין טראומה עם כל התורים. אבל, להבדיל מKSP, אפשר גם להזמין באתר והם שולחים בדואר.

פורסם

+1

פורסם
  • מחבר
פה בדיוק הבעיה בארץ, שאתה אומר "טוב נו" בכניעות! זה ממש לא "טוב נו". להחליף לך את הכרטיס אחרי חודש של מריבות + דיון בפורום חומרה הכי גדול בארץ (עם 11K צפיות!!) - זו ממש לא גבורה גדולה. מעניין אותי לשמוע ממנהל כלשהו ב KSP - האם היה שווה, חבר ? לעשות ללקוח את המוות, בסופו של דבר כן להחליף את הכרטיס אך לאחר דיון עם מעל 11 אלף צפיות של השמצות על החנות?

אמרתי ''טוב נו'' רק בכוונה שלבסוף הם החליפו לי את הכרטיס וזה נחשב למשהו, בזמן שהשירות על הפנים מצידם לאורך הזמן נחשב ללא פחות בזיוני מצד שני.

ובקשר לכניעות, הייתה בכוונתי לתבוע אותם, האם הייתה קורא לזה כניעות?? נשמע לי יותר כמו האנטיתזה של כוונת כניעות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים