סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות


phinexwrath71

Recommended Posts

1. במקרה גרתי בלונדון כמה שנים, יצא לי להחזיר כמה מוצרי מחשוב בסניפים של מחשבים גדולה. הם בדקו להם את הצורה ורק אחרי שהצליחו לשחזר את התקלה שציינתי הם החליטו אם האחריות מכסה או לא מכסה, בשני מקרים הם החליטו שהאחריות לא מכסה והנזק נגרם על ידי המשתמש. הם לא לקחו את המוצר ולא החזירו כסף. כנראה שבכל העולם יש אנשים שמנסים לדפוק אחד את השני.

2. אני חולק עליך בנושא התבוסתנות לכאורה. אם היה פלוני פותח ת'רד בו הוא מספר איך נדפק לו הכרטיס לפתע, או שהוא חווה ירידה בבביצועים או משהו בסגנון, היה מקבל תגובה שמתאימה לבעיה שלו.

במקרה שלנו הסיפור כולל עוד מספר פרטים. הראשון: כבר נוצר קשר עם החנות, הם בדקו(!) והאשימו את הלקוח. השני: הכרטיס היה בעייתי המון זמן, לא נעשה שום דבר בנידון ואז כשהכל התפוצץ פתאום זה נהפך להיות עניין מכריע. השלישי: פותח השרשור בטוח באלף אחוז שהצדק עימו. אני לא מאמין שאפשר להציע יותר מלנסות אצל היבואן, היצרן או בית משפט.

בסופו של דבר, אני מקווה שלפותח הדיון תהיה הצלחה עם KSP או כל גורם אחר שיסכים לקחת אחריות על הכרטיס ולתת אחד חדש ותקין במקומו.

1)לך תכנס לפורומים כמו .net,techpowerup וכו' ותקרא שם בקשר לrma,תראה באילו תנאים אנשים קבלו מוצר חליפין,כמו כן בתנאים טובים משלי וחמורים כאחת

2)תרשה לי פשוט לחזור על תגובה קודמת שלי,כי הדיון הזה נהפף לתקליט שבור.אולי כבר ננהל את הדיון רק בצטטות קודמות :rolleyes:

''חולק על דעתכם,כול זה שלא פניתי אליהם מוקדם רק הקטין לי את הסיכויים להזדכות בכרטיס,ואתם ממעיטים יותר מדי בערך של האי בהירות של הבעייה שהייתה לי עם הכרטיס,כי אותה הבעייה שהכרטיס ננעל בזמן שהמחשב פתוח נגרמת ע''י דרייבירים לרוב,אז מצד שני אי אפשר להאשים אותי שלא פניתי אליהם מוקדם מדיי,אני מבין שאם הם היו רואיים בעיינים שהכרטיס ננעל זה היה עוזר מאוד,אבל עדיין אי אפשר להאשים אותי.כרטיס פגום זה כרטיס פגום ולא משנה אם לפניכן אם היה פגום עם בעייה פחותה או אם לאחר מכן עם בעייה חמורה,רק איפה שזה משנה יותר זה השימוש בתור עזר בהוכחה בבית משפט שהכרטיס פגום,אבל בשני המקרים אני מקווה שאתם מבינים שבבעייה פחותה/חמורה כך או כך אמורים להיות זכאים.כי אחרת צדק לא נעשה :smiley1:''

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
1. במקרה גרתי בלונדון כמה שנים, יצא לי להחזיר כמה מוצרי מחשוב בסניפים של מחשבים גדולה. הם בדקו להם את הצורה ורק אחרי שהצליחו לשחזר את התקלה שציינתי הם החליטו אם האחריות מכסה או לא מכסה, בשני מקרים הם החליטו שהאחריות לא מכסה והנזק נגרם על ידי המשתמש. הם לא לקחו את המוצר ולא החזירו כסף. כנראה שבכל העולם יש אנשים שמנסים לדפוק אחד את השני.

2. אני חולק עליך בנושא התבוסתנות לכאורה. אם היה פלוני פותח ת'רד בו הוא מספר איך נדפק לו הכרטיס לפתע, או שהוא חווה ירידה בבביצועים או משהו בסגנון, היה מקבל תגובה שמתאימה לבעיה שלו.

במקרה שלנו הסיפור כולל עוד מספר פרטים. הראשון: כבר נוצר קשר עם החנות, הם בדקו(!) והאשימו את הלקוח. השני: הכרטיס היה בעייתי המון זמן, לא נעשה שום דבר בנידון ואז כשהכל התפוצץ פתאום זה נהפך להיות עניין מכריע. השלישי: פותח השרשור בטוח באלף אחוז שהצדק עימו. אני לא מאמין שאפשר להציע יותר מלנסות אצל היבואן, היצרן או בית משפט.

1. דמגוגיה בגרוש. אם באמת מדובר בנזק שנגרם על ידי המשתמש ושהאחריות לא מכסה - זה לגיטימי לחלוטין. פה זה לא המקרה.

2. אבל זה בדיוק מה שהוא עשה - פתח ת'רד בו הוא סיפר איך נדפק לו הכרטיס לפתע. זה שהוא פנה לחנות והחנות האשימה את הלקוח (בהאשמה שלא מחזיקה מים וכלל לא הגיונית) - אז מה? כל מי שאומר לו שזאת בעיה שלו ושילך להזדיין - הוא תבוסתן מסריח.

דרך אגב, המקרה היחיד שבו אפשר להאשים את הלקוח בזה שהוא "לא פנה בזמן" למימוש אחריות זה אך ורק אם הוא פנה אחרי שכבר הסתיימה האחריות - וניסה להפעיל אותה בטענה ש"הבעיה קיימת כבר מזמן". במקרה כזה זו אכן בעיה שלו שהוא לא פנה בזמן והתעכב בפניה.

בכל מקרה אחר - זה לחלוטין לא רלוונטי אם הוא פנה תוך 5 דקות או תוך 5 ימים או תוך 5 חודשים. כל עוד המוצר באחריות אז המוצר באחריות. זה לא משנה אם הפניה נעשתה באופן מיידי או שהוא התעכב (מכל סיבה שהיא) בפתיחת קריאת השירות.

תבוסתנים מסריחים. איכס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנזק שאני רואה הוא קבל multilayer שרוף :

blown_cap.png

נזק לקבל multilayer לא יכול לקרות גם אם כן שפכת ברגים על הכ מסך, למעשה, הוא יכול לקרות רק אם חישמלת את הכ מסך אם 240V מהשקע בדיוק על הרכיב. חד משמעית רכיב לא תקין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. במקרה גרתי בלונדון כמה שנים, יצא לי להחזיר כמה מוצרי מחשוב בסניפים של מחשבים גדולה. הם בדקו להם את הצורה ורק אחרי שהצליחו לשחזר את התקלה שציינתי הם החליטו אם האחריות מכסה או לא מכסה, בשני מקרים הם החליטו שהאחריות לא מכסה והנזק נגרם על ידי המשתמש. הם לא לקחו את המוצר ולא החזירו כסף. כנראה שבכל העולם יש אנשים שמנסים לדפוק אחד את השני.
אל תתווכח עם Milford בנושא זה. אתה גרת רק בלונדון ורק כמה שנים. הוא גר בכל המדינות בעולם ובכל אחת גר אינסוף זמן, אז אם הוא אומר שרמאים מצד אחד ותבוסתנים מצד שני יש רק בישראל, אז הוא יודע. :)
כבר נוצר קשר עם החנות, הם בדקו(!) והאשימו את הלקוח.
בדקו? מה הם בדקו? הסתכלו חיצונית בכרטיס, גילו סימני שריפה ברכיב כלשהו ==> אוטומטית הלקוח אשם ואין אחריות? מהנסיון שלי בדיוק ככה בודקים במקומות שמחפשים להתנער מאחריות בכל תירוץ, ואני לא רואה שום סיבה לחשוב שעשו משהו אחר. זאת נראית לך בדיקה טובה, הגיונית, אמינה, הוגנת?
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מסכים עם מילפורד (לשם שינוי) ולמרות ההתבטאויות העלובות שלו והאנלוגיות בשקל (סלח לי..)

יש תקלה בכרטיס שבאחריות. מה שהיה לפני בכלל לא משנה.

אלא אם יש נזק פיזי של שבירה או מכות יבשות- חייבים להחליף לו את הכרטיס במסגרת האחריות.

-להאשים לקוח בקבל שרוף זה פשוט מגוחך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה איך הם בדקו את הכרטיס. אם אכן הייתה בדיקה "יבשה" מיידית - מיותר לציין שזה דבר שלא אמור להיות מקובל ע"י הלקוח ואני אישית לא הייתי יוצא מהחנות עד לבדיקה מעמיקה ומתן הסברים מפורטים על בעיה לדעתם (וכיצד זה מאפשר את אי מתן האחריות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה איך הם בדקו את הכרטיס. אם אכן הייתה בדיקה "יבשה" מיידית - מיותר לציין שזה דבר שלא אמור להיות מקובל ע"י הלקוח ואני אישית לא הייתי יוצא מהחנות עד לבדיקה מעמיקה ומתן הסברים מפורטים על בעיה לדעתם (וכיצד זה מאפשר את אי מתן האחריות).

עם עוד בין אדם שהתייעצתי איתו אמר שהזמן שהכרטיס שלי(5 ימים) ששהה בתיקון,לא מתווסף לזה שהביקורת של היבואנית בארץ הייתה אמיתית.מן הסתם זו לא טענה שיכולה לשמש אותי במשהו.

הנזק שאני רואה הוא קבל multilayer שרוף :

נזק לקבל multilayer לא יכול לקרות גם אם כן שפכת ברגים על הכ מסך, למעשה, הוא יכול לקרות רק אם חישמלת את הכ מסך אם 240V מהשקע בדיוק על הרכיב. חד משמעית רכיב לא תקין

טוב לדעת,בנוסף לזאת אני עומד להתכתב עםgigabyte usa לראות מה הם חושבים.אקח כמה של האיימלים עם הקוד סידורי של הכרטיס שלי בייחד עם ההתכתבות:).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סדום ועמורה.

חנויות גורמות ללקוחות נזק אדיר על נזקים שלא באשמתם(ואמורים להיות מכוסים באחריות), רק כדי לחסוך דולר או שניים על RMA ליצרן(במשלוח מקובץ כדי לחסוך עלויות).

כשלקוח קונה כרטיס גראפי הוא גם קונה את האחריות שמגיעה איתו.

אחריות זו כוללת גם תקלות ונזקים הנובעים מכשלים אלקטרונים.

כרטיסים גראפים חזקים הם מוצרים שלוקחים הכי הרבה חשמל במחשב, מתחמים יותר מכל רכיב אחר במחשב!!!, והאפשרות שהכרטיס ימות בתקופת האחריות ועליו יהיו סימני התחממות ושריפה היא אפשרות אמיתית!!!! והגיונית!!! וסבירה!!!

- - - תגובה אוחדה: - - -

מצד שני אני יכול להבין חנויות שכועסות על לקוחות שהם ילדים מתלהבים שהורסים כרטיסים בOC עצבני וחסר אחריות.

נראה אותכם מנהלים חנות שמגיעים אליה משום מה אחוזים גבוהים של ילדים עם כרטיסי OC שרופים, ומשהו באינטואיציה המבוגרת והמנוסה שלכם קולטת שהם מורחים אותכם המאניאקים הקטנים.

ויכול להיות שהחנות בדקה, וגילתה את מה שפותח הדיון אולי לא גילה לנו, שהכרטיס עבר אצלו OC שחיטה עם העלאת מתח.

אז אני ב100% הייתי נלחם ומנצח כי אני ב100% צודק.

עד כמה פותח הדיון צודק אני לא יודע לומר.

על פניו בחד הצדדיות שהוא בחר להציג לנו הוא צודק.

ואולי על פניו גם בחד הצדדיות של החנות הם צודקים.

אם הוא צודק והם טועים אז הוא צריך להחזיק את הצדק בידו כנשק אלוהים.

ואותו דבר לגבי החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- - - תגובה אוחדה: - - - מצד שני אני יכול להבין חנויות שכועסות על לקוחות שהם ילדים מתלהבים שהורסים כרטיסים בOC עצבני וחסר אחריות. נראה אותכם מנהלים חנות שמגיעים אליה משום מה אחוזים גבוהים של ילדים עם כרטיסי OC שרופים, ומשהו באינטואיציה המבוגרת והמנוסה שלכם קולטת שהם מורחים אותכם המאניאקים הקטנים. ויכול להיות שהחנות בדקה, וגילתה את מה שפותח הדיון אולי לא גילה לנו, שהכרטיס עבר אצלו OC שחיטה עם העלאת מתח.

לא,ג'גבייט אמרו רק שהבעייה נבעה מקצר.עכשיו סיכון לקצר יכול להיגרם בכרטיס ביום שבו יצא ממפעל עם איכות בנייה דפוקה של חוטיים רפויים שנוגעים במגע עם צ'יפ אחר וכו'(כלומר כאחד שהוא פצצת מתקתקת שמיועדת להתפוצץ),או סתם ממיים,ובקיצור נזק שאני גרמתי.

כמו שכבר כתבתי בעמ' הראשון,לא ביצעתי oc לכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק שתבינו כמה לדעתי חשוב להיזהר עם הכרטיס.

אני קניתי כרטיס GTX 560 TI של עם איוורור כפול, שמיועד לOC אך לא מגיע עם OC מהמפעל.

במטרה לא לעשות איתו OC, אלה לקבל משופר ויציבות חזקה יותר לאורך זמן עם תדרי סטוק.

ואכן, בעוד שאחרים לא יודעים למה יש להם צרות עם הכרטיסים, הכרטיס שלי יציב ואמין, ואני מרגיש זאת שנים על גבי שנים.

אם יש כרטיס גראפי שיגיע לגיל מופלג ויחרוג מהסטטיסטיקות, זה הכרטיס שלי.

וככה בדיוק אני רוצה אותו.

אני לא אומר עכשיו לכולם לא לעשות OC, במיוחד בכרטיסים שמיועדים לכך.

אבל לחשוב שאתם תוציאו לו את המיץ בהפרזה כאילו זה סרט מצויר, זאת טעות של מתחילים שאסור לתת להם רשיון לOC.

כרטיס גראפי זה לא מעבד.

גם למעבד יש גבולות, וצריך להיזהר ולדעת איך לעשות OC יציב ואיכותי עם יחס מתח/תדר יעיל ולא מוגזם.

אבל בכרטיס גראפי?? פי 10 צריך לשקול את העלות תועלת בהעלאת חום.

וכל הקראקים האלו של פריצת המתח, זה בשביל אנשים שיכולים לקנות ולזרוק את הכרטיס בשביל הכיף של אחר הצהרים.

זה בשביל אנשים שאבא שלהם קונה להם פרארי.

לא בשביל מישהו שרוצה שהכרטיס יחיה לו מעל שנה שנתיים ויעבוד יציב.

וזה גם לא במסגרת האחריות הקראקים האלה.

ילדים מטומטמים.

- - - תגובה אוחדה: - - -

לא,ג'גבייט אמרו רק שהבעייה נבעה מקצר.עכשיו סיכון לקצר יכול להיגרם בכרטיס ביום שבו יצא ממפעל עם איכות בנייה דפוקה של חוטיים רפויים שנוגעים במגע עם צ'יפ אחר וכו'(כלומר כאחד שהוא פצצת מתקתקת שמיועדת להתפוצץ),או סתם ממיים,ובקיצור נזק שאני גרמתי.

כמו שכבר כתבתי בעמ' הראשון,לא ביצעתי oc לכרטיס.

יש לך מים?

- - - תגובה אוחדה: - - -

הבעיה של חלק מהנוער היום שאין להם ערך לכלום.

ככה גם ההורים מלמדים אותם.

קונים להם את הדברים הכי יקרים, והם מתייחסים לאותם דברים יקרים כמו אל זבל.

וכשמשהו מתקלקל או נשבר או נגנב הם מבואסים קצת, אבל הם מקבלים כל כך הרבה שוב ושוב ושוב שהם שוכחים תוך רגע כמה חשוב לשמור על דברים.

אני מכיר לא מעט ילדים כאלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...