מערכת ניווט עם היסטורית תנועה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מערכת ניווט עם היסטורית תנועה


jackhammer

Recommended Posts

שלום לכולם.

מישהו מכיר או שירות שנותן היסטוריה של פקקים?

קורה לי הרבה שאני צריך להגיע למקום מסוים שאני לא מכיר את הדרך אליו ואני רוצה לדעת אם יהיו פקקים בשעה מסוימת.

לדוגמא אם יש לי פגישה עוד ימיים בשעה 11 בבוקר ואני יוצא מפתח תקווה לבאר שבע. אני רוצה לדעת מה כמות התנועה הממוצעת במסלולים שבין כתובת X לכתובת Y בשעה מסוימת.

השירות של וויז וגוגל מציגים פקקים בזמן אמת. אבל זה כבר מאוחר מידי.

אני צריך לדעת לפני אם יהיו פקקים כדי לתכנן לי את היום ולדעת כמה זמן נסיעה יקח לי.

מקווה שהסברתי את עצמי נכון,

אשמח להמלצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך את igo אבל הוא סולד מהחברה הזאת ברמות קשות. ואני חושב שבגוגל מפס אתה יכול להוריד מפות מראש ואז לנווט אופליין.

תיקון קטן לידע כללי- המפה יורדת למכשיר, אבל בשביל האלגוריתם ניווט ומצב הפקקים (במילים פשוטות- לנווט כמו ולא כמו סתם מפה) המכשיר צריך נתונים.

מה שאפשר לעשות זה להוריד מפה> לקבוע נקודת יעד ולהתחיל לנווט> ורק אז לכבות נתונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה לא יודע כמה הייתי סומך על זה מעבר לסתם ניסוי. מה שכן, מה שאני לא מבין זה למה שמישהו יהיה באיזשהו מקום בעולם בלי תקשורת נתונים. מי שיש לו כסף לרכב ודלק - יש לו גם כסף לסים מקומי עם DATA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום נקודה בדרך מפתח תקווה לבאר שבע שבה אין קליטה סלולרית.

לגבי שאר המקומות בעולם - לא מכיר מקומות כאלה (עם כבישים).

אתה מכיר הרבה מקומות שסלולים בהם כבישים והם ממופים ע"י תוכנות הניווט השונות אבל אין בהם קליטה סלולית? איזה למשל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בעולם לא.

שתי הנחות יסוד:

1. מערכות ניווט רלוונטיות רק למקומות עם ציוויליזציה, כבישים סלולים רשמיים שמנופים ע"י תוכנות הניווט השונות. כל מיני מסלולי שטח במקומות נטושי אדם (או לפחות האדם המודרני, בניגוד למשל לשבטים נידחים באפריקה) הם מסלולים שבמילא הניווט בהם לא קיים או לכל היותר מתבסס על נטו ללא תקשורת נתונים (אין שם "פקקים" ודיווחי תנועה).

2. המשמעות של חוסר גישה לתקשורת נתונים היא לחוסר גישה כולל ונרחב על פני שטח גדול ומשמעותי, לא על נקודות ספציפיות בין הרים / במנהרות וכו'. כאלה יש גם בישראל ובשפע, אבל הן לא רלוונטיות ולא קשורות לדיון. לצערי מההערה האחרונה שלך ("(כמעט)") אפשר להבין שאתה כן מתייחס גם לנקודות כאלה, גם בדיון לגבי שאר העולם.. אז שוב - נקודות ספציפיות "בלי קליטה" = קורה. אבל זה לא מפריע לשום דבר ולא רלוונטי לדיון. הכוונה היא לאיזורים שלמים (ערים/מדינות) נטולות קליטה סלולרית לחלוטין. אז שוב, אני לא מכיר בעולם מקומות כאלה שגם לא קיימת בהם סלולרית וגם יש בהם כבישים רשמיים שממופים ע"י תוכנות הניווט. אתה מכיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה היא איפה בדיוק, לאיזה מרחק, ומה תוואי הכביש.

אם למשל (אני לא יודע, סתם זורק לאוויר) איפשהו בדרך בין ווגאס ללוס אנג'לס (כביש ישר של 5 שעות נסיעה שרובו פשוט חוצה את המדבר של נבדה) נעלמת הקליטה לאורך כמה מיילים - זה לא באמת משנה. המפה ירדה כבר מזמן והמסלול חושב עוד בתחילת הדרך. אפילו דיווחים על שוטרים כבר התקבלו במהלך הדרך כשעוד היתה קליטה. אז נניח שאיבדת קליטה לאורך כמה מיילים.. אז מה? רוב הסיכויים שאפילו לא תשים לב.

לכן אני אומר שחשוב לעשות הפרדה בין מקומות "בלי קליטה" ובין מקומות "בלי פריסת סלולרית" שזה משהו אחר לגמרי שלא ממש קיים בעולם המערבי למיטב ידיעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מכיר הרבה מקומות שסלולים בהם כבישים והם ממופים ע"י תוכנות הניווט השונות אבל אין בהם קליטה סלולית? איזה למשל?

לא יודע לגבי "הרבה מקומות", אבל רק לפני כמה חודשים זה קרה לי באירלנד. רוב הזמן השתמשנו בגוגל מאפס לניווט, וצריך בו רק בהתחלה כדי למצוא את היעד ולהוריד את המפה למטמון. אבל מה, באמצע הדרך (כשהיינו באיזה דרך כפרית חשוכה ב-12 בלילה) האפליקציה קרסה ולא הייתה לנו קליטה, אז לא יכלנו לפתוח אותה מחדש. למזלנו טרחתי להוריד אחרת עם מפה אופליין אז יכלנו להשתמש בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...