HTC ONE M7 מישראל, חי בארה"ב. - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HTC ONE M7 מישראל, חי בארה"ב.


hardware maniac

Recommended Posts

שלום, מקווה שאני בפורום הנכון. אקצר ככל אפשר.

יש לי ONE M7 חדש בן 3 חודשים בקושי מישראל מחברת פלאפון. המכשיר מעולה אך ישנה בעייה שמפריעה לי בשגרת היום יום איתו. מהירות הגלישה.אני משלם ל T Mobile לחבילה הטובה ביותר ללא הגבלות מהירות עם תמיכה מלאה ב4G ובעבר חודש נסיון עם AT&T (ככה שהבעיה היא לא תלוי ספק) .

המכשיר שלי קולט אך ורק 3G. לא משנה איפה אני,באיזה עיר, באיזו מדינה וכו'. אנשי התמיכה הטכנית אמרו לי בגלל שהמכשיר מישראל אין לו תמיכה באנטנות ה4G פה. ההבנה שלי באנרויד היא טובה אך בסיסית. זה נכון? מה ניתן לעשות בנידון? זה מפריע לי מאוד.

בדיקות בסיסיות עם אפליקציית SPEED TEST הראו שאני גולש במהירות שנעה בין 2 מגה ל4 בממוצע, בעוד שחבר שלי עם גלקסי s5 שנקנה בארהב כמובן גולש על 15-20 מגה.כמובן ששנינו עם אותה חבילה בדיוק.

זה משגע אותי, אני גולש המון דרך הסמארטפון הן לצורכי עבודה והן לצרכיי האישיים ופנאי.

שקלתי לקנות בימים הקרובים G3 מקומי רק מהקריזות.

ניתן לעשות משהו בנידון עם המכשיר שלי? דעתכם? תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנן למספר גרסאות לכל מכשיר סלולרי שיוצא לשוק, והמכשיר הזה לא יוצא מן הכלל. המכשיר שרכשת בארץ בכלל לא תומך ב-4G (לפי האתר של פלאפון) כך שאין לזה קשר לספק. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה למצוא בארה"ב ספק עם תמיכה בכמה שיותר תדרים ברשת ה-3G שהמכשיר שלך תומך, בתקווה לקבל מהירות טיפה יותר סבירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם הבחור שכתב לפני , בדרך כלל המכשירים שנמכרים בארץ הינם מוגבלים (גירסאות לא הכי טובות מבחינת תדרים ועדכוני OTA) זה מחולק לאיזורים שונים בכל העולם , אני אישית תמיד קונה רק דרך האתר הזה :http://handtec.co.uk/ וגם אם זה נתפס במכס אז זה שווה את זה , ככה אני נשאר מעודכן תמיד ויש לי 4G בכל מקום .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארה"ב שונה מכל שאר העולם מבחינת התדרים שבהם משתמשת בעיקר בדור 4. מכשירים אמריקאים לא יתחברו לרשתות דור 4 ישראליות, אירופאיות ואסיתיות. ולהיפך. אפילו הרשתות השונות בתוך בארה"ב משתמשות בתדרים שונים. לכן בדר"כ לכל בארה"ב יש גרסה מכשיר נפרדת משלה.

מכור את המכשיר לישראלי שחי בישראל, וקנה מכשיר מתאים לרשת T Mobile - זה הפיתרון היחיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...