פורסם 2014 בספטמבר 2111 שנים מקווה שזה הפורום המתאים לשאלה הזו, או אולי צרכנות. אם לא מתאים אשמח אם אחד המנהלים יעביר. רציתי לדעת אם אני רוכש מעבד i7-4790K מארה"ב, האם בארץ יש לי אחריות עליו? האם בכלל יש אחריות עליו? כלומר האם לשלוח אותו לארה"ב לאינטל או שאני חייב לשלוח למוכר שממנו רכשתי את המעבד? ובנוסף, האם אפשר בכל זאת לעשות ביטוח OC למעבד? ממה שמצאתי אצל אינטל, אפשר לבדוק לגבי אחריות רק בהקלדת מספר זיהוי של המעבד שרשום עליו, אבל אם הקופסה סגורה אין לי אפשרות לדעת האם יש עליו ביטוח או לא. תודה מראש!
פורסם 2014 בספטמבר 2111 שנים כנראה שתצטרך לשלוח אותו. מה שכן, הסיכוי שהמעבד יתקלקל אפסי. לא הייתי דואג מענייני אחריות.
פורסם 2014 בספטמבר 2111 שנים כל עוד זה מעבד BOX, יש לך אחריות. זה יופיע בהקלדה של המספרים באתר האחריות של אינטל.אפשר לעשות ביטוח OC לכל מעבד BOX כמדומני.
פורסם 2014 בספטמבר 2111 שנים מחבר חשוב לי לעשות ביטוח OC כי מעולם לא עשיתי כזה (כמובן שאם אעשה,זה יהיה בזהירות ולפי מדריכים ואלמד הכל לפני כן). אבל רוצה להיות בטוח ומוגן מהבחינה הזו.וכן זה מעבד BOX כמובן. לא TRAY שלהם אין אחריות מלבד מי שמכר לך אותו לפי המידע שהם מספקים.
פורסם 2014 בספטמבר 2111 שנים החשש היחידי הוא שהמעבד פגום מראש. משהו מאוד נדיר. עוד יותר נדיר זה שהוא תקין, אך יתקלקל היי פעם.
פורסם 2014 באוקטובר 211 שנים למעבדי BOX יש אחריות בינלאומית של אינטל. נניח שהלך המעבד , אתה שולח מייל לתמיכה של אינטל והם יארגנו איסוף על חשבונם של המעבד ע"י DHL ותוך שבוע בערך תקבל מעבד חדש לבית.
פורסם 2014 באוקטובר 211 שנים לפעמים זמן האחריות, אבל בעיקרון נותן האחריות, אינטל לאומת החנות ממנה רכשת את המעבד. נערך 2014 באוקטובר 211 שנים על-ידי OR2OOO
פורסם 2014 באוקטובר 311 שנים דווקא זה היה נכון יותר לC2D , כיום המעבדים רגישים בהרבה, יותר מידי מתח לבקר זיכרון והמעבד מת מהר מאוד
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.