שאלה בנושע למאוורר ל-system - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנושע למאוורר ל-system


הדר

Recommended Posts

שלום לכולם. אני מקווה שאני בפורום הנכון...

היום התקנתי תוכנה מסויימת שבאה עם לוח האם והיא הודיעה לי שהמאוורר של ה-system לא עובד. פתחתי את המארז וגילתי שמאוורר ה-system לא עובד - כי אין מאוורר system (וזאת למרות שהדגשתי בחנות שאני רוצה מארז עם מספר מאווררים....). בכל אופן כמובן שאני רוצה לרכוש מאוורר (יש לי מאוורר על המעבד ומאוורר נוסף על כרטיס המסך והטמפרטורה של המחשב היא בסביבות 37 מעלות צלזיוס - כך שכרגע אני בסדר אבל אני לא רוצה למצוא את עצמי יום אחד עם מחשב מפוייח מבפנים....).

טוב בקיצור לשאלה - איזה מאוורר אתם ממליצים לקנות? והאם לכל מאוורר שנועד למארז יימצא מקום פיסי להתקין אותו. אל תשאלו אותי איזה מארז יש לי כי אני לא יודעת - משהו פשוט (כך מתברר) - והוא כמובן מארז מידי.

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שביקשת מארז עם מספר מאוררים זה לא אומר שלא קיבלת אותם. תיסתכלי טוב אין לך שום מאורר בתוך המארז אפילו לא בפאנל הקדמי?

אכשיו מה זה בעצם מאורר SYSTEM זה מאורר שמותקן על הלוח אם (כך שאין שום קשר למה שביקשת בחנות). אם אני לא תועה מאורר SYSTEM מורכב על הגשר הצפוני אם תראי טוב יש לך היטסינק (בצבע כסוף או זהב) שבעצם מספק את הקירור. כנראה שהלוח אם אם הגיעה ללא מאורר (לא כל הלוחות מגיעם אם מאוררים תלוי ביצרן בדגם). אכשיו טמפ' מעבד 37 מעלות זה טוב. איזה מפרט יש לך? יש פה אנשים שהטמפ' לא יורדת מ 70. אם את רוצה כמובן לשפר את הקירור של המחשב את יכולה לקנות מאורר נוסף שיכניס או יפלוט אוויר במארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מפרט המחשב שלי:

intel pentium 4.2 4GHz 512k

DDR 256MB 333MHz + 512MB 400MHz

Gigabyte 8st800

WD 40GB 7200rpm 8M JB

MX 440 64MB + TV OUT GForce4

CDRW 52 * 24 * 52

CDROM BENQ

אבל הסכלתי במפרט של לוח האם וראיתי לאיפה אמור להתחבר ה-system fan, יש שם מקום שאליו אמור להתחבר המאוורר ושום דבר לא מחובר אליו...

לא ראיתי שום מאוורר נוסף מעבר למאוורר שעל המעבד ומאוורר קטן מאוד על כרטיס המסך.

תנו לי המלצה למאוורר בבקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...