עבור לתוכן

אז הוט עלו על השיטה של ההפחדות של "אני אתנתק"

Featured Replies

פורסם

רציתי קצת להפחיד את הוט כי האינטרנט שלי זוחל. ביקשתי להתנתק. הנציגה אמרה לי שהיא תעביר אותי. 15 דקות - והשיחה מנתנתקת.

מה עושים? כדי אשכרה לקבל איזשהי תוצאה. כי להתנתק אני יכול גם בלי להתקשר להוט.

פורסם

תתקשר לתמיכה כדי לגלות את מקור הבעיה.

ואם אתה לא מרוצה אז תתנתק. אין משהו אחר..

פורסם

קודם כל נסה להבין איפה הבעיה.

אתה בטוח שמדובר בבעיה בתשתית?

אם כן תמשיך להתלונן כדי שיסדרו את זה.

או שתעבור לתשתית בזק.

גם לי היו חודשים רבים של בעיות אינטרנט חוזרות ומתמשכות בשנה האחרונה.

הוט הם בדיחה בטיפול בתקלות שאינן פשוטות ונפוצות.

מבחינות מסויימות אפשר לומר שתשתית הוט זה משחק מזל.

תמשיך לזרוק את הקוביה עד שתנקה את השולחן, או תפסיק לשחק.

אתה יודע מתי נפתרה לי הבעיה בדירה הקודמת? (אחרי חודשים של תלונות וחוסר טיפול בתקלה, או אפילו הכרה בבעיה).

אחרי ששכנים שגם להם היו את אותם ניתוקים בקו, התחילו לעזוב את הוט אחד אחרי השני.

עד אז כלום!!!

הם לא ידעו מה קורה, איך לטפל בזה, שום כלום.

ככל הידוע לי הבעיה בכלל "נפתרה" בגלל ההקלה על התשתית אחרי שהתנתקו ממנה לקוחות.

ולא בגלל "פיתרון" של ממש במקור האמיתי של הבעיה.

בכלל השירות של הוט זה סיוט.

עשיתי מעבר דירה, קבעו לי טכנאי.

למחרת התקשר נציג והציע לי טריפל ב190 שקל לחודש למשך 3 חודשים, ללא דמי התקנה.

התקנה במעבר דירה עולה 150 שקל, אז אמרתי יאללה ננתק אחרי חודש ונחסוך 60 שקל. (חובה לא לפני ולא אחרי חודש כדי להימנע מתשלומים נוספים, יש רק יום אחד מסויים בו זה אפשרי)

למחרת התקשרה אלי נציגה והציעה לי את הטריפל ב100 שקל לחודשיים, ללא דמי התקנה.

אז ביקשתי מההוא לבטל את ה"תוספת".

ההוא ביטל לי גם את המעבר דירה.

יצר לי עיכוב של שבוע.

פשוט אסור להתעסק איתם.

כל דבר קטן איתם זה סיוט.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

אני חושב שהוא רק רצה להזיז עניינים ולא באמת להתנתק.

פורסם

ברור. כדי להתנתק הם צריכים לשלוח לו טכנאי. מאמין שיצרו איתו קשר לפני.

פורסם
ברור. כדי להתנתק הם צריכים לשלוח לו טכנאי. מאמין שיצרו איתו קשר לפני.

לא נכון.

הוא יכול לשלוח נתק, לאסוף את כל הציוד (ממירים+שלטים+מודמים וכו') לתוך שקית זבל שחורה וגדולה ולזרוק אותה בסניף הוטמובייל הקרוב, שמהווים נקודות איסוף לציוד הוט. לקבל על זה אישור וזהו.

פורסם

לי היו שנתיים עם הוט, לא רציפות, בשני בתים שונים, ובשתיהן האינטרנט היה בעייתי כל הזמן.

ואל תחשוב שלא התקשרתי לתמיכה. דיברתי איתם מעל ל-20 פעם בכל אחת מהשנים, ובזבזתי עשרות שעות על המוקדנים המטומטמים שלהם.

בחיים לא חוזר אליהם.

פורסם

בהוט אתה צריך למצוא נציג שרוצה לעזור לך וזאת הבעיה, הנציגים היו מנתקים לי בפנים, אומרים לי להמתין על הקו ואחרי חצי שעה השיחה הייתה מתנתקת או שהם האשימו אותי ואת המחשב שלי בכל הבעיות, במקרה יום אחד לנציג שלהם התחשק לעזור לי ו5 דקות מאוחר יותר הוא פתר לי תקלה שנמשכה חודשיים והיו אצלי 2 טכנאים בגללה.

פורסם

להוט גם יש קטע מטורף עם המערכת ניהול תשתית שלהם.

ככל שעובר הזמן יש איטיות מצטברת על הקו.

אפשר לראות את זה בPING במשחקים או כל בדיקה שיטתית אחרת.

איתחול מודם פותר את זה.

למה זה קורה אתם שואלים?

זאת הדרך של הוט לחסוך משאבים בעשרות אחוזים ולדאוג שהתעבורה לה הם מעוניינים לעשות PRIORITY תמיד תישאר למעלה.

ולמי שמתלונן פשוט אומרים לאתחל מודם.

אולי לא בכל איזור זאת בעיה של ממש, או בעיה בקנה מידה גדול.

אבל זה קיים כשיטת עבודה, ומופיע באיזורים בהם יש עומסים או דוחים שדרוג תשתיות/ציוד.

פורסם

אני נמצא אם הוט כבר מההתחלה שעוד זה היה אנלוגי ולא הייתה בעיה כי לא היה בעיה בציוד אבל ברגע שהם עברו לשיטה הדיגיטלית היו להם הרבה בעיות כי הציוד היה לא מתאים

וגם והעצמה הייתה חלשה ואז החליפו לי את הציוד בארון תקשורת ושמו מגבר אות דיגיטלי לקח להם שבועיים לסדר את הבעיה היו אצלי לפחות 8 אנשים בדרגות שנות שבדקו ועשו את המעבר

ואז אחרי זמן שנה הם עברו שדרגו את המודם ליותר ערוצים וכך שיפרו יותר וחוץ מדי פעם בעיות תקלות אצלם או בעיות בציוד או שדרוגים אין לי הרבה בעיות

ולמי שיש בעיות צריך לשבת להם היום על הוריד עד שיפתרו את הבעיות לא לבתר כי היום מאז שקנה את הוט הצרפתי לפני שנה שנה + הכול יותר קשה צריך יותר סבלנות

גם מאז שעברתי ל FIBERBOX הכול יותר טוב אין הרבה בעיות אין נפילות של המודם כמו שיש להרבה עם המודם הישן למרות שהוא כולל הכול ביחד רשת וכבלים וטלפון

הוא יותר אמין מכול מוצר בנפרד זה נשמע מוזר אבל זה מניסיון שלי גם אחרי חודש מונדיאל שהיה עמוס לא היו לי כמעת בעיות

נערך על-ידי סוכריות MאנדM

פורסם

אני דווקא הייתי מתחיל ישר לבתר ואח"כ רואה מה קורה.

פורסם
רציתי קצת להפחיד את הוט כי האינטרנט שלי זוחל. ביקשתי להתנתק. הנציגה אמרה לי שהיא תעביר אותי. 15 דקות - והשיחה מנתנתקת.
אז ניסית לסבן מישהו והמישהו סיבן אותך. איזה כיף כשזה קורה, נכון? :)

נערך על-ידי QttP

פורסם
  • מחבר
אז ניסית לסבן מישהו והמישהו סיבן אותך. איזה כיף כשזה קורה, נכון? :)

קל לדבר מתוך עמדה כשהתשתית שלך בסדר גמור ולא עושה בעיות.

וואללה בתור סטודנט גם אני הייתי בשירות לקוחות ואכלתי חרא וזה הרס לי את הבריאות. אז?

ובסוף הלכתי לעמוד תמיכה שלהם בפייסבוק ורשמתי נוסחא ארוכה של מה שאני אמור לקבל ומה קורה בתכלס ועל היום הראשון של תחילת שבוע מישהו מהם סידר לי את הבעיה, למרות שהנציג התורן שלהם החזיר לי תשובה שאני צריך לתת להם בדיקת מהירות כאילו שום דבר לא קרה מאחורי הקלעים.

לא רק שהעלאה לYOUTUBE כרגע עובדת כמו שצריך, אלא גם שבפלייסטיישן סוף סוף אני מוריד משחק של 17 ג'יגה תוך שעה כמו בSTEAM ולא תוך יום.

פורסם
קל לדבר מתוך עמדה כשהתשתית שלך בסדר גמור ולא עושה בעיות.
מה הקשר?

כשהתשתית שלי עושה בעיות אני מתקשר ואומר שהתשתית שלי עושה בעיות ודורש שיתקנו. אני לא מתחיל לחרטט ב"אני רוצה להתנתק".

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים