עבור לתוכן

איטיות וחוסר גישה

Featured Replies

פורסם

זה תקופה של שלושה שבועות ואפילו יותר , אני חש איטיות וחוסר גישה לאתרים רבים , אקראית באינטרנט .

מתבטא בזה שהדף לא עולה או שעולה לאט או שפעם עולה ופעם לא ..

קצב ההורדה תקין , הבעיה בטעינת האתרים!

אני בבזק בינלאומי

תשתית בזק

ראוטר 1043nd גרסה 2 .

אני חושש שהבעיה מהכיוון של הספק .

מה יכול לגרום לזה ?

פורסם

יש לי בעייה דומה, בזק בינלאומי + הוט.

פורסם

היי,

נשמח לסייע בבדיקת הנושא לעומק.

אנא שלח פרטי התקשרות וזמנים נוחים לחזרה ל-online@bezeqint.net ונדאג שנציג טכני יחזור אליך בכדי לסייע.

בברכה,

מתן, בזק בינלאומי

זה תקופה של שלושה שבועות ואפילו יותר , אני חש איטיות וחוסר גישה לאתרים רבים , אקראית באינטרנט .

מתבטא בזה שהדף לא עולה או שעולה לאט או שפעם עולה ופעם לא ..

קצב ההורדה תקין , הבעיה בטעינת האתרים!

אני בבזק בינלאומי

תשתית בזק

ראוטר 1043nd גרסה 2 .

אני חושש שהבעיה מהכיוון של הספק .

מה יכול לגרום לזה ?

פורסם

תתחיל עם בדיקת מהירות ב SPEEDTEST, במידה ועובד תקין הבעיה כנראה אצלך במחשב.

פורסם

תתחיל עם איתחול לראוטר.

פורסם
  • מחבר

יש בעיה רצינית של "ניתוקים" וקישוריות לא טובה , למשל אתרי אינטרנט לא עולים תמיד כמו שצריך , רדיו באינטרנט מתנתק . משחק רשת- כל הזמן מקבל ניתוקים .

עשיתי כבר את כל מה שרק אפשר (שידוע לי )

אתחולים , שינוי DNS , חיבור קווי , חיבור אלחוטי , סריקות וירוסים ומזיקים , הגדרות , פתיחת פורטים ..

כלומר אני כבר עשיתי די הרבה .

כשאני מתקשר ל"תמיכה" בבזק או לספק הם מתחילים לבלבל לי את המוח ולא מספקים פתרון .

אז מה יש לעשות במקרה כזה ?

הבעיה הכי גדולה מבחינתי ,שאני לא יכול לשחק במשחק רשת ( דיאבלו 3 ), כל הזמן מקבל ניתוקים .

לצורך העניין חברים שאני משחק איתם לא מקבלים ניתוקים ומשחקים כרגיל ( גרים באותו איזור אותה תשתית וספק ) .

יש בדיקות מסויימות יותר מתקדמות שאפשר לעשות כדי לנטר את הבעיה ?

פורסם
תתחיל עם בדיקת מהירות ב SPEEDTEST, במידה ועובד תקין הבעיה כנראה אצלך במחשב.

בתור אחד שמפרסם את העסק שלו בכל תגובה (שזה כמובן לגיטימי כל עוד ניתן גילוי מראש כמו שאתה עושה) עדיף שתחשוב היטב לפני מה שאתה כותב כי כתבת פה משהו שהוא לא נכון ומשדר חוסר מקצועיות.

לפותח הת'רד: תתקשר לספק שלך.

מדובר בבעיה שקרתה לי לפחות פעמיים עם בזב"ל והחלטתי שאני עובר להוטנט אחרי שיחה מאוד מרגיזה עם נציג טכני.

לעניין הבעיה, יש להם איזושהי דרך לאפס לך את החיבור או משהו בסגנון הזה והבעיה תיפתר אחרי שעה-שעתיים.

פורסם

אנשים לא יודעים, אבל חברות האינטרנט, כמו גם חברות התשתית, עובדות בשיטת הDEMAND IT OR LOSE IT.

כדי לחסוך עלויות הם יוצרים מערכת בה לקוחות מקבלים את הקצה הקצר של הקש.

ורק מי שמתלונן מעלים אותו חזרה, ונותנים לשאר להידרדר.

טובעים בבוץ ונאבקים לנשום.

פורסם
  • מחבר

אני התחברתי לשבוע אצל ספק 018 אקספון , רק לצורך הבדיקה אם תועיל החלפת הספק .

לא , הבעיות עדיין קיימות .

למה לדעתכם זה דווקא ספק ולא תשתית ?

פורסם

תעשה בדיקת מהירות תשתית עם הכלי של בזק באתר שלהם(אני מניח שיש להם אחד כמו שיש להוט).

פורסם
  • מחבר

שום דבר לא עוזר .

יש גם ניתוקים מהרשת כל הזמן .

בזק האלה נבלות מארץ הנבלות , שירות זבל בדיוק כמו הוט .

אני אדרוש שיגיע טכנאי ולהחליף ציוד .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים