שני מקרים עם דואר שליחים של דואר ישראל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שני מקרים עם דואר שליחים של דואר ישראל


d30DK

Recommended Posts

היו לי שני מקרים לאחרונה עם דואר שליחים של דואר , חשבתי לשתף, אולי עוד אחרים נתקלו בסוג של טיפול כזה.

אני מזמין לא מעט חבילות מאמזון דרך BUY2USA. שליח עד הבית של דואר . על זה שילמתי ואת זה רוצה לקבל.

פעם אחת החבילה יצאה למסירה ביום שני ולא הגיעה בכלל. התקשרתי למוקד שליחים שהפנו אותי לטלפון של השליח וזה אמר לי שהוא רק ברביעי יגיע כאשר כל יום הוא נכנס לאזור (אני גר בישוב, לא בעיר).

כנראה עצלנות.ספגתי את זה, הייתי סבלני. החבילות לא היו דחופות.

בפעם אחרת שהיתה לפני שבועיים וחצי, הוא בכלל לא נכנס לישוב אלא השאיר את החבילה בסניף הדואר בישוב ליד שממנו אנחנו לוקחים דואר רשום (בישוב שלנו אין סניף, רק תיבות דואר).

התקשרתי לדואר כדי לברר איפה החבילה כי חיכיתי שיגיע וראיתי סטאטוס אחר בכלל במעקב החבילה. אמרו לי באמת שזה בסניף הדואר ליד הישוב שלנו.

אחר כך פניתי ל-BUY2USA שסיפקו לי את השירות שציפיתי לקבל והם גם טיפלו מול הדואר בעצמם והדואר התקשר אלי והתנצל כיוון שאני שילמתי על דואר שליחים, אני צריך לקבל חבילה עד הבית.

כנראה נזפו בשליח על העצלנות שלו.

הישוב ליד והישוב שלי בערך 500 מטר מרחק אחד מהשני, אותו כביש.. בקושי דקה נסיעה משם עד לבית שלי. למה להתעצל? :undecided:

המוצר היה חיישן לרכב שבלעדיו הרכב מושבת (לא מניע) וזה היה דחוף לי (בינתיים לקחתי את החיישן מרכב אחר) ובלי קשר, השארתי את אחד ההורים שיחכה לחבילה ואז יצא לעבודה.

צריך לשבח את BUY2USA שטיפלו בפנייתי ממש מהר, כבר יום למחרת הפנייה קיבלתי מהם שיחה וגם מהדואר עם התנצלות :xyxthumbs:

אם הייתי רוצה לקבל חבילה בדואר רשום הייתי מזמין מאיביי ובמקום זה שילמתי קצת יותר עבור דואר שליחים מהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Buy2USA היו בסדר בעניין הבעיה היא דואר .

לדעתי דואר זה גוף שצריכים להחליף כולו, לא לשפר אלא להחליף, לבנות מחדש, בידיוק כמו שInternet Explorer דפוק מהיסוד שלו, אותו דבר דואר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

stojakovic - כן ראיתי את הכתבות האלה. לי פעם אחת גם 'אבדה' חבילה בסניף, אבל מאחר והוא כזה קטן, וכל אחד מכיר את השני אז היא חיפשה ביסודיות ומצאה את החבילה.

שעות הפעילות של הדואר פשוט לא הגיוניות.. סניפים מרכזיים של ערים צריכים להיות פתוחים גם בערב.

אני לא מצליח אפילו להגיע לדואר בשעות הפתיחה, שזה לעיתים רק בבוקר ולעיתים רק אחה"צ.

Alon93 - אני לא גר באמצע שום מקום אלא ביישוב בשרון, ואם הדואר הגיע עד כה תמיד (בשנים האחרונות) אין כל סיבה שיפסיק. מילא אם לא היה מגיע מלכתחילה לא הייתי מתלונן ובטח לא מצפה לשליח.

אם זו מדיניות הדואר, בסדר, אפנים ואבין, אבל חשדתי שאולי זו עצלנות של השליח. אולי היתה לו רק חבילה אחת ולא רצה להיכנס לישוב.

כמו פעם אחת שהיו לו 5 חבילות שלי בבת אחת, ואמר לי שיגיע אחרי יומיים לישוב כאשר הוא צריך להגיע כל יום. על זה ויתרתי, אבל בחייאת, להשאיר חבילה בסניף הדואר? זה כבר לא בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדואר באמת בעייתי מאוד, אבל מה תעשה.

גם אצלי הסניף פתוח כמעט רק בבוקר, התור פשוט עצום (אחד הסניפים העמוסים בארץ, לרוב זמן ההמתנה עובר את ה20 דקות)

חודש שעבר שלחתי דואר רשום לחול, המידע על החבילה כלל לא עודכן באתר שלהם, הייתי בטוח שבטח איבדו את החבילה ובטח הלך לי הכסף (השווי של מה שבפנים) כי הם כמעט אפעם לא מפצים, בסוף החלטתי לבדוק קודם עם הנמען, מסתבר שבכל זאת קיבל את זה. מזל.

חודש שעבר איבדו לי שני חבילות.

וגם לי היה נסיון רע עם שליח עצלן, קניתי מדיח קומפקטי, כזה ששמים על השיש, לא גדול מדי ולא כבד, המשלוח היה עד הדלת, אבל השליח לא הסכים לעלות, הייתי צריך לרדת לקחת את זה.

מעבר לזה למזלי לא השתמשתי בשליחים יותר מדי.

בנוסף אני שולח די הרבה דואר 24 שעות, ואני גם מקבל את המעטפות האלו חזרה. הנחתי בסניף בתחילת שבוע את המעטפה, החותמת על הבול הייתה רק 5 ימים אחרי (דואר 24?!).

ואני גר בעיר במרכז, לא ביישוב.

ועכשיו אני שואל, מה תעשה? זה המצב ולא ניתן לשנות אותו.

הדואר עצמו בפשיטת רגל, אני מניח בגלל ניהול כושל בין היתר. אני בעד להעלות קצת מחירים (כי האמת שהם די זולים) ובתמורה לשפר את השירות, אבל ברור שיותר חשוב להעיף את כל מי שאחראי למצב הבעייתי שיש שם כיום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחירים זולים? בהשוואה למה, לארה"ב? המחירים של הדואר בארץ לא כל כך זולים. חוץ מזה אפשר ללמוד מהדואר בארה"ב שדואר יקר לא מחייב שהוא יעבוד כמו שצריך, הרבה פעמים עובדים של הדואר פותחים חבילות, גונבים את מה שבפנים ומעבירים הלאה חבילה ריקה. מצד שני יש לך את הדואר בסין ובאנגליה, הרבה יותר זול מבארץ ועובד יותר טוב.

אם מתחשבים במצב של הדואר בירושלים זה דיי מדהים שבכלל יש לכם דואר בישובים, אני בשביל דואר צריך להגיע שכונה אחרת שיש בה סניף עם 3 עמדות שמשרת משהו כמו 4 שכונות שונות :facepalm:מדהים להגיד את זה אבל זה שיפור בהשוואה למה שהיה לפני זה. כשהיה לנו שירותי דואר בשכונה את החבילות היו פשוט מניחים על הידית של הדלת, אם זה היה חבילה קטנה אפילו לא היו משתמשים בשקית:s07: כמובן שהרבה חבילות לא הגיעו למי שהזמין אותן כי גנבו אותן מהידיות...

דואר 24 זה הבדיחה הכי גדולה שראיתי בחיים שלי, 5 ימים זה עוד מצב טוב. אצלנו זה בערך שבוע עד שדואר כזה מגיע ליעד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ דואר בסין עובד כמו שצריך? :smiley7: אני מקווה שאתה לא מדבר על china post...

אני מחכה עכשיו לחבילה שהזמנתי לפני שבוע דרך buy2 (הגיעה למחסנים שלהם לפני שבוע). לפי האתר שלהם והמעקב החבילה הגיעה לארץ מאוד מהר, שוחררה מהמכס ונותבה לסניף דואר השליחים הקרוב לביתי. הבעיה שזה תקוע שם כבר יומיים, ורק היום קיבלתי sms מ-buy2 שהחבילה הגיעה לארץ...

פעמים קודמות שהזמנתי ברגע שהחבילה הייתה במוקד השליחים, יום למחרת או אפילו באותו יום היא כבר יצאה עם שליח. כבר עברו יומיים מהדד-ליין ש-buy2 נתנו להגעת החבילה. קרה למישהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שהוא עובד כמו שצריך, אמרתי שהוא זול יותר מדואר ועובד יותר טוב. תחשוב לרגע כמה חבילות יוצאות מסין ביום ועל זה שהם בודקים כל חבילה ביוצאת, למרות כל זה הם עובדים מהר יותר מדואר (והמחיר הרבה יותר נמוך). תבדוק פעם לעומק מה קורה עם המשלוח שלך ותראה שבדרך כלל החבילה יוצאת מסין אחרי שבוע וכל שאר הזמן זה המשלוח עצמו והעובדה שדואר לא זז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה אתה אומר את זה?

לא אומר שדואר הוא מצויין אבל פשוט נניח ואני מזמין מארהב או אנגליה, החבילות מגיעות די מהר, שבוע-שבועיים. ככה שנראה כאילו הדיליי דווקא קשור בזה שהחבילה מגיעה מהמזרח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתה לי חבילה מהונג קונג שהייתה אצלי בבית 14 ימי עבודה אחרי ההזמנה, זה אפשרי גם בהזמנות משם (מגן ל S3 MINI שנקנה בארץ בערך באותו הזמן והם הגיעו ביחד). מצד שני רוב ההזמנות שלי מאנגליה הגיעו 3-4 שבועות אחרי ההזמנה, ב 2 מקרים יצרתי קשר עם החנויות בחשש שהמוצר לא יגיע. בכל המקרים או שהחבילה הלכה לאיבוד בארץ, או שהיא הייתה במכס (דברים שמתחת ל 75$ והיו אמורים לעבור ישר) או המקרה המעצבן ביותר, העלו אבק בסניפים שונים של הדואר.

קל להגיד שהדואר בסין לא מהיר אבל צריך לזכור שיש שם שלב בדיקה נוסף שאין בארץ ויש שם הרבה (הרבה) יותר חבילות. בנוסף לזה בדרך כלל אחרי כמה ימים אפשר לראות שהחבילה עברה את כל התהליך והועברה למשלוח, משם זה עניין של מקום פנוי (במטוס/אוניה) וכמה זמן מהרגע שהחבילה מגיעה לארץ עד שמישהו רואה אותה ומתחיל להעביר הלאה (רק השלב הזה יכול להיות שבוע ואפילו יותר).

בקשר לארה"ב, דואר מהיר אבל כמו שציינתי יש שם הרבה מקרים שפותחים חבילות ומרוקנים את התוכן. בנוסף לבעית האמינות החמורה הזו מדובר גם באחד משרותי הדואר היקרים בעולם.

אתה מוזמן לעבור על כתבות מהשנה על בעיות בדואר, כל כמה שבועות יש אחת. בנוסף לבעיות בזמנים (שבוע למשלוח 24 וכו') יש בעיות בשירות, סגירת סניפים (שוב, הסניף שמשרת אותי בשכונה אחרת ומשרת לפחות 3 שכונות) והתנהלות לא תקינה עם חבילות (הרבה מוצרים שבורים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ דואר בסין עובד כמו שצריך? :smiley7: אני מקווה שאתה לא מדבר על china post...

אני מחכה עכשיו לחבילה שהזמנתי לפני שבוע דרך buy2 (הגיעה למחסנים שלהם לפני שבוע). לפי האתר שלהם והמעקב החבילה הגיעה לארץ מאוד מהר, שוחררה מהמכס ונותבה לסניף דואר השליחים הקרוב לביתי. הבעיה שזה תקוע שם כבר יומיים, ורק היום קיבלתי sms מ-buy2 שהחבילה הגיעה לארץ...

פעמים קודמות שהזמנתי ברגע שהחבילה הייתה במוקד השליחים, יום למחרת או אפילו באותו יום היא כבר יצאה עם שליח. כבר עברו יומיים מהדד-ליין ש-buy2 נתנו להגעת החבילה. קרה למישהו?

כן, קרה לי את אותו הדבר, ולדעתי הדבר קשור דווקא בחברת השילוח הזאת ולא בזה שזה מגיע מסין או מהמזרח, כי הזמנתי מלא דברים מסין והם הגיעו פי אלף יותר מהר, תוך שבוע שבועיים ,

, הם גם סתם כותבים שזה מגיע (במעקב שלהם) הרבה יותר מהר ממש שבאמת קורה בפועל,

ואיך בכלל המעקב הזה נעשה?! עובדי החברה נותנים השערה מופרכת ולא באמת עוקבים כמו שצריך אחרי החבילה,

ההשערה שלי היא שהם מנסים לצמצם עלויות משלוחים ומנסים לרכז כמה שיותר משלוחים לארץ ואז זה מתעכב פי אלף יותר,

נגיד מאמזון או מכל אתר פופולרי יש הרבה יותר משלוחים לארץ ולכן זה לא בעיה לרכז כל שבוע את המשלוחים, מאשר דרכם .

עוד השערה שנגיד וזה מגיע מסין, במקום שיעבור ישירות בלי לעצור אלינו זה צריך לעבור דרך המחסנים שלהם בארה"ב ויש פיקוח כפול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול קיבלתי חבילה כמו שלא קיבלתי מעולם.

הזמנתי מקורית לגלקסי 2 של דוד שלי מבריטניה, דואר לא רשום.

לרוב זה מגיע מהר, תוך 4-10 ימים.

קיבלתי את החבילה לאחר המתנה של 22 ימים, כאשר יש שרוף עוד מהמעטפה עצמה, נשרפה. ועדיין נותנים לי את החבילה.

פתחתי את החבילה, בתוכה יש נייר (חשבונית) שעטף את הקרטון של הסוללה ושניהם היו שרופים עם חור. הסוללה בתוך הקרטון היתה בתוך ניילון, היא נמסה / התפוצצה.

אין לי יכולת לעקוב מתי החבילה הגיעה ארצה אבל הייתי מהמר על החום הישראלי שהרג את הסוללה (היתה על עגלת דואר בחוץ, בשמש...) מאשר 'החום' בבריטניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...