עבור לתוכן

מחשב בהזמנה אישית [בניה] - האם ניתן לבטל עסקה?

Featured Replies

פורסם

יצרת קשר עם TMS?

האמת היא שמקובל להזמין מחשב בלי קירור - הרבה אנשים מעבירים את הקירור ממחשב למחשב או שקנו קירור מים בנפרד.

האנלוגיה לרכב קצת עקומה, רכב זה מוצר קומפלט, לא אוסף של רכיבים.

  • תגובות 69
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

בן תודה על התגובה, השאלה אם בהתחשב בנסיבות במקום לשלוח את כרטיס המסך- להמתין שייבדק וישלח אלי שוב [מעריך שמדובר בעוד שבוע?]

לא עדיף לי פשוט לבטל עסקה?

מיותר לציין שמבחינתי האישית המוניטין שלהם לא גבוה [בלשון המעטה] ואני לא סומך עליהם בתור מעבדה או בתור חברה שמספקת שירות כלשהו ולכן העדפה הברורה שלי היא לבטל עסקה, לשלם את ה-100ש"ח הארורים האלה ולהתחיל מחדש מול בית עסק אחר....

גיל אכן יצרתי קשר, זה התחיל בזה שבחור אחד אמר לי "בדר"כ אנחנו מודיעים ללקוחות כנראה שאתה נפלת בין הכסאות"

לאחר מכן שהתקשרתי שוב וביקשתי כבר לבטל נאמר לי שזה יעבור למנהל שיחזור אלי בשעות הבוקר, כרגע עבר יום עבודה שלם ולא חזרו אלי... שהתקשרתי במהלך היום לברר נאמר לי "הכי קל לנו להגיד שאין ביטול עסקה וזהו" בתגובה לזה ששאלתי מה בודקים בכלל אם המחשב כולו אצלי? בודקים שהכסף עבר? בודקים שאנחנו בישראל? בודקים אם דעאש מגיעים אוטוטו? לא הבנתי מה הם בודקים

פורסם

איך שנוח לך אחרי הכל,

לא יודע על החנות הספציפית,

אבל הרבה פעמים בפרט במקרים כאלו, הם מחליפים את החומרה על המקום.

פורסם

תשמע, על מחשב בבנייה מותאמת אישית באמת אין החזרות.

אבל עדיף לך לטפל בבעיה שלך. כרטיס המסך תקול? ש-TMS ישברו את הראש. שים לב שיש להם שירות איסוף והחזרה מהבית בחינם, אם יש לך זמן תן להם לאסוף אותו.

פורסם
  • מחבר

מה הסיבה שעל מחשב בבניה אישית אין החזרה?

האם יש הבדל אם זה מערך רכיבים שאני בוחר או שמישהו שהוגדר כמוכרן בוחר?

החלקים הרי סביר להניח מגיעים מאיזה מחסן שנמצא צמוד לדלפק המכירות, לא?

זמן? אני בלי מחשב, מתנהל מגלקסי 2...

הלכתי ושילמתי קרוב לארבעת אלפים שקלים כדי שיהיה לי מחשב ואוכל לחזור ולהיות ילד קצת...

לדעתך גיל יש לי זמן? :undecided:

פורסם

זו דעתך, לא דעתי.

סע אליהם וסגור את זה, אני בטוח שתצא משם מרוצה. סיכוי טוב שיחליפו לך את הכרטיס על המקום (אם הוא אכן תקול).

DOA זה דבר שקורה. במקרה שלך, מאחר ולא קנית גם קירור למעבד, לא יכלו לבדוק את המחשב לפני ששחררו אותו.

פורסם
  • מחבר

נאמר לי שחיברו מאוורר והמחשב נבדק...

פורסם

1) יש לי תחושה שהדיון יגיע ל10 עמודים ללא סיבה.

2) אני לדוגמא הזמנתי מחשב (קומפלט) חוץ מהקירור והכ"מ מפלונטר, את הקירור רכשתי במקום אחר.

3) חנויות כמו TMS, הסיבה שהן זולות, זה כי הן לא מחזיקות מלאי אינסופי אצלהן, הרבה מוזמן מהיבואן בעת הזמנתך, במיוחד פריטים שאינם נפוצים.

4) את כל הטענות שהעלית פה, אני מציע שתתקשר לTMS, תסביר להם את הסיפור, אני בטוח שקיריל ישמח לעזור לך שם, הוא לא מתחמק מאחריות (ולא, לא נפתח דיון על זה, אני רק כותב דברים מניסיון וחוויה אישית שלי), אך כמובן לדבר בנועם ובנינוחות.

אני לא יודע אם עבדת פעם בשירות לקוחות, בחנות או בכל עבודה אחרת שנותנת שירות לאנשים. במידה ולא, אז תדע כלל, אם אתה צועק על הנציג ו/או מוכרן ו/או עובד, אתה לא מוסיף לו חשק לעזור לך, זה בכל תחום בחיים.

אשמח לעדכון אחרי שדיברת איתם.

5) מה המפרט של המחשב שלך?

פורסם
  • מחבר

אהלן דובי, אני גם חושש שהעמוד יגיע להמון עמודים, לכן ביקשתי שישימו לב לפרטים עוד קודם...

סעיף 4 כמובן שניסיתי, אחרת אין טעם בלהעלות לדיון לפה את הבעיה שלי.

עבדתי בשירות לקוחות, אני מתפלא שאתה לא מבין את זה דרך סגנון הכתיבה...:cognee:.

לגבי מפרט המחשב אוכל אולי עוד מעט להעלות כמה תמונות, נראה אם אישתי תמצא זמן לעזור לי

- - - תגובה אוחדה: - - -

php6Bt8wq.JPG

phpLs874l.JPG

פורסם
[שימו לב- לפי מנגינת דיינו של פסח]

ידידי, הייתי רוצה לשאול לגילך, אם אתה מעל 18, האם כבודו מחזיק רכב? אם מחזיק רכב, האם כבודו אי פעם ביצע טיפול לרכבו?

אם אי פעם ביצע טיפול לרכבו, האם נזדקק לברקסים? אם נזדקק לברקסים, האם הסכימו לשחרר את הרכב מבלי להחליף? בצורה לא בטיחותית?

לצורך העניין התחכמתי איתך כי באת לסכם את העניין, להגיד TA DAM אפשר במופע קוסמות כזה או אחר, לא מול בנאדם שפונה לעזרה. תפנים.

הנושא הזה אינו נושא של שחור ולבן, וכן- יש דבר כזה שנקרא ציפיית לקוח שבדרך כלל [כמובן שלא תמיד] יש מאחוריה הגיון בריא!

ובגלל שלפני העריכה שלך רשמת שמכונית לא בונים- קח, תפתח עוד איזה תחביב

http://jalopnik.com/the-ten-most-sacrilegious-custom-cars-ever-built-1482663437

צודק, ההתנהגות שלי לא במקום. מצד שני, אם היית מסביר את עצמך טוב יותר בלי האשמות לחנות, כי זה די ברור שהם לא אשמים (לפחות לא בקטע של המעבד), כנראה הבעיה שלך הייתה נפתרת מהר יותר.

מצטער אם פגעתי בך, כי לא הייתה לי כוונה לעשות זאת.

אתה (חבר שלך) הזמנת רכיבים ולא מחשב. זה כמו שאני אזמין מנוע עם טורבו ואגיד למוסכניק שלי שישתיל לי מנוע חדש. הוא כנראה לא ידאג להודיע לי שאני צריך גם להחליף מחשב ניהול מנוע, ברקסים, גיר וכו'.

כמו שהסבירו לך, זה מקובל להזמין מחשב בלי קירור.

בכל מקרה, אין לי מה יותר להוסיף. הרוב נאמר על ידי החברה פה בדיון. תפנה ל TMS ודבר איתם. ולהבא תתעייץ עם אנשים שמבינים. זה בסדר לא להיות מומחה בהכל ובגלל זה יש לדוגמא את הפורום הזה.

פורסם

אני גם חושב שמה שגיל ודובי הציעו זה הכיוון הכדאי מבחינתך.

פורסם

א. פתחת חשבון באתר ועשית הזמנה על רשימת חלקים שאתה רוצה שנרכיב לך יחדיו,כלומר אף נציג לא עזר לך בבחירת חלקים למערכת שהזמנת.

ב. לא כללת קירור למעבד בהזמנתך, דבר שקורה לעיתים קרובות בסיבות כאלה ואחרות, ולא רק קירורים אלה חלקים שונים של מחשב. חוסר של קירור בהזמנה לא מונע להרכיב את המערכת הרי לא מדובר במארז או לוח אם ולך במקרים כאלה אין להפיל אשמה על החנות בגין רשלנות,כפי שציין אחד הנציגים בדרך כלל אנו שאולים את הלקוחות אך במקרה זה מדובר בעובד חדש יחסית שבישבלו זה היה תהליך סטנדרטי של אישור הזמנה.

ג. מחשב נבדק אחרי הרכבה עם קירור אחר,כולל התקנת מערכת הפעלה דרייברים ובדיקות מאמץ.

ד. שהתקשרת לחנות לא התלוננת שיש בעיה חומרתית אלה רצית להחזיר את המחשב ולקת זיכוי על סכום ששולם.

לא ניתן להחזיר חלקים שהוזמנו במיוחד למערכת בהתאמה אישית במיוחד שאין במקרה הנ"ל אחד הנציגים שהמליץ לך על חלק לא מתאים או מכר לך מחשב בלי קירור.

חלקים שרכשת לא נוכן למכור במחיר מלא ללקוח הבא. התקשרת ב-17 לחודש בשעות הערב ושאלת האם ניתן לקבל זיכוי, פנינו ליבואן כדי לבדוק אפשרות של זיכוי תמורת דמי ביטוי סמלים במקרה זה. אבל לצערי לא מקבלים תשובה על פניות כאלה במקום. אתה כנראה חסר סבלנות במקרה זה ומצפה לקבל תשובה תוך כמה שעות, בגלל זה נאמר לך שהכי קל לתת תשובה סטנדרטית ומקובלת שלא ניתן לקבל זיכוי על מחשב שהורכב אישית,למרות שפנינו במויחד ליבאון במקרה שלך, אתה מצידך לא רצית להמתין לתשובה שנקבל ופנית לא פה/גם למועצה לגנת הצרכן אם הספקת, זכותך המלאה.

אפשרויות שאנו מציעים

א. לאסוף את הכרטיס מסך שאתה טוען שהוא תקול עם שליח, במקרה הוא תקול לשלוח לך חדש.

ב. תגיע לנתניה/לחולון ונבדוק נבדוק לך את המחשב במקום ונחליף את הכרטיס מסך במקום אם הוא תקול. (לתאם מראש)

פורסם
  • מחבר

חבר'ה אני מודה לכם על התגובות פה

כנראה בסופו של דבר אני אלך למעבדה פרטית וזהו, אני פשוט לא סומך עליהם בתור בית עסק..

אמנם היו פה סה"כ 4 משתתפים, אבל אני מקווה שכל מי שיקרא בעתיד על הזמנת מחשב יגיע לת'רד הזה איכשהו וידע להיזהר

*תעשו ראיון מקדים למי שבונה עבורכם מחשב, שלא תגלו שהוא בכלל גנן או דייג.

*תעשו בירורים [והרבה] על החברה ממנה אתם עתידים לקנות.

אם בכל זאת, אחרי הבדיקות שעשיתם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות ממקום מסוים, תדאגו שזה לא יהיה TMS

אני השבוע שילמתי שם 3500ש"ח כמו שאפשר לראות בתמונה למעלה והמחשב שלי כרגע לא עובד.

אם החלטתם שהמחשב לא עובד באשמתי, אאחל לכם פשוט לא להיות במצב הזה ולקוות שאם תטעו כן יהיה מי שידע להפנות את תשומת לבכם לנושא

בחור בן 30 שמודה מולכם שביצע את העסקה המסריחה בחייו.

תודה על העזרה, עומרי.

פורסם

ואשמת מי אתה חושב שזה? אתה טוען שהחנות מכרו לך מוצר תקול ביודעין?

פורסם

לגבי TMS, אם כמו שאתה מזהיר אחרים היית בעצמך נכנס לפורום כבר מראש היית יכול להיזהר בעצמך כי לא חסר בעיות עם השירות סטייל "הוט" שלהם.

ממקרים קודמים בין אם החנות אשמה או לא היא פשוט לא יודעת להתנהל מול לקוחות ובגלל דברים כאלה השם שלה מוכתם ובצדק.

במקרה שלך ממה שאני מבין,

החנות הפילה את עצמה כשאחד מהנציגים הצדיק אותך ואמר שלא שאלו בגלל שזה נפל בין הכיסאות, מה זה השטויות האלו ? זאת תשובה של עסק? התשובות של האנשים פה בפורום יותר מקובלות.

בכל מקרה מה לגבי הכרטיס מסך ?עכשיו שהמחשב בנוי ועם קירור למעבד למה הם לא בודקים מה מקור הבעיה לשאר המחשב? הם מחויבים לבדוק את המחשב ולתת לך תשובה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים