פורסם 2014 באוגוסט 711 שנים האם אתם מעדיפים משחקים לינאריים שבהם המשחק מוביל אתכם למסלול מסויים ולאופן מסויים להשלמת משימות, או משחקי עולם פתוח שבהם אתם יכולים לשוטט בשטחים נרחבים, גם אם זה לא מקדם את העלילה?
פורסם 2014 באוגוסט 711 שנים מבחינת העלילה, הייתי מעדיף אותה יחסית לינארית. לא כ"כ מפריע לי שהחלטות משפיעות על דברים קטנים (או גדולים..) ברקע, כל עוד אין שינוי משמעותי בעלילה הראשית.כל עוד העלילה הראשית היא לינארית בצורה מספקת כנ"ל, לא מפריע לי אם העולם עצמו פתוח, ואני יכול לבחור אם להתעלם ממנו לגמרי או להתעסק מדי פעם במשימות צד כלשהן כאוות נפשי. זה כמובן רק בתנאי שיש אופציית fast travel נורמלית ולא צריך לטייל חצי עולם הלוך ושוב על כל שטות (ע"ע far cry 2)
פורסם 2014 באוגוסט 711 שנים וואו זה קשה... מצד אחד יש משהו מקסים במשחקי עולם פתוח. מצד שני, אני מספיק טוטאלי בדברים האלה כדי לרצות להגיע לכל מקום אפשרי במשחק וזה יגזול ממני הרבה זמן וכוחות... רק בשל כך אני כבר מעדיף משחקים ליניאריים
פורסם 2014 באוגוסט 711 שנים משחקי עולם פתוח לרוב לא ממוקדים מספיק וכוללים שעות רבות של בזבוז זמן. מעדיף לינארי או חצי פתוח (סטייל WITCHER 2, איזורים גדולים אבל מתקדמים בצורה לינארית מאחד לשני).
פורסם 2014 באוגוסט 711 שנים מחבר וואו זה קשה... מצד אחד יש משהו מקסים במשחקי עולם פתוח. מצד שני, אני מספיק טוטאלי בדברים האלה כדי לרצות להגיע לכל מקום אפשרי במשחק וזה יגזול ממני הרבה זמן וכוחות... רק בשל כך אני כבר מעדיף משחקים ליניאריים כנ"ל. OCD ועולם פתוח לא הולך ביחד...
פורסם 2014 באוגוסט 711 שנים עבורי עולם פתוח, ללא ספק.יש קסם מיוחד בעולם וירטואלי רחב ידיים, שנותן לך תחושה של מציאות מדומה. השוטטות עצמה מהנה, אפילו אם לא מתקדמים בעלילה הרשמית.מעולם לא התחברתי למירוץ של לסיים משחק אחרי X שעות. להפך, אני מעדיף שהמשחקים יימשכו כמה שיותר, מבלי לרדוף אחרי משימות.
פורסם 2014 באוגוסט 1011 שנים מחבר עבורי עולם פתוח, ללא ספק.יש קסם מיוחד בעולם וירטואלי רחב ידיים, שנותן לך תחושה של מציאות מדומה. השוטטות עצמה מהנה, אפילו אם לא מתקדמים בעלילה הרשמית.מעולם לא התחברתי למירוץ של לסיים משחק אחרי X שעות. להפך, אני מעדיף שהמשחקים יימשכו כמה שיותר, מבלי לרדוף אחרי משימות.תוכל לתת דוגמאות למשחקי עולם פתוח שהופכים את השיטוט למהנה בעיניך?
פורסם 2014 באוגוסט 1011 שנים משחקי עולם פתוח, אם נעשים מספיק טוב. אני לא תרנגולת, רוצה אפשרויות תנועה
פורסם 2014 באוגוסט 1011 שנים מחבר כנראה שאני לא מבין מוסכמות שקשורות במשחקי עולם פתוח... איך השחקן אמור לדעת שהוא על הנתיב שמקדם את העלילה ולא מבלה בשוטטות חסרת תוחלת באיזור אחר של המפה?
פורסם 2014 באוגוסט 1011 שנים במילה אחת שהיא שלוש מילים - GPSמשחקי עולם פתוח טובים יכילו GPS עם נקודות אליהן אתה יכול ללכת. יהיו לך נקודות עלילה ונקודות של משימות-משנה.זה עניין של סוג משחק אבל. מעטים משחקי הגוף השלישי שבהם אופציית העולם הפתוח לא אפשרית לפחות במידה מסויימת.
פורסם 2014 באוגוסט 1011 שנים תוכל לתת דוגמאות למשחקי עולם פתוח שהופכים את השיטוט למהנה בעיניך?World of WarcraftSkyrimבמידה מסוימת גם Assassin Creed, אפשר להתייחס לערים כאל עולם פתוח.
פורסם 2014 באוגוסט 1911 שנים מחבר Skyrimאת Skyrim יש לי מאחד הסיילים ועדיין לא הגעתי אליו. אבל עכשיו אני רואה ב-HLTB שזמן משחק טיפוסי הוא כ-30 שעות, ויכול להגיע למעל 100 שעות אם משחקים בנחת. אפילו 30 שעות זה בערך פי 3 או 4 ממשחק טיפוסי. מעניין אם הסיבה לכך היא שאנשים נוטים לשוטט במפה, או כי באמת המשחק כל כך ארוך ולא מעשי לסיים אותו בפחות זמן. עם הבאקלוג שיש לי אני לא בטוח שבא לי להכנס למסע כזה כרגע...
פורסם 2014 באוגוסט 1911 שנים 100 שעות? אתה אופטימי (+ סביבות ה200 שעות ששיחקתי אופליין) (יש לציין שזה עם 3-4 דמויות שונות)
פורסם 2014 באוגוסט 1911 שנים מחבר אם זה המצב אז באופן אירוני המשחק הזה צונח לתחתית הבאקלוג שלי... חבל, כנראה שמדובר במשחק טוב אבל החיים קצרים מדי בשביל לשחק במשחק אחד כל כך הרבה שעות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.