עבור לתוכן

יכול להיות שמכשיר LG G3 שורף לי מטענים?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

העניין הוא שיש פה עוד כמה אנשים שמטעינים עם מטענים שונים ולא נשרף להם המטען.

עם המטען הקודם השתמשתי להטעין את הגלקסי S3 במשך חודשיים והכל היה בסדר, הוא הטעין פה שלושה מכשירי S3 שלי ושל חברי לעבודה.

הבעיה החלה כאשר חיברתי את הLG.

את עניין הטעינה האיטית וההתראה אני מכיר וכבר נתקלתי בו בטעינה דרך המחשב.

הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא: אם יחליפו לי את המטען השני שנשרף, לנסות ולהטעין איתו רק בבית ולראות אם נשרף שוב, אם כן, בינארי צדק והמכשיר אחראי, אם לא, אז יש פה שילוב של מטען חרא+רשת חשמל לא הכי תקנית+חוסר מזל(שני מטענים).

  • תגובות 87
  • צפיות 25k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ה-S3 מוגבל ל-1A בקרנל. כך שמה שעבר במטען זה 1A במתח של 5V. כנראה שהמטען מסוגל להתמודד עם זה.

ה-G3 יקבל את המינימום שבין 1.8A והזרם שהמטען שלך מסוגל להוציא. כלומר, המטען יעביר 1.2 או 1.4 אמפר. אם הנתון הזה לא אמין בגלל שמדובר במטען סיני לא איכותי, יכול להיות שהזרם יהיה אף גדול ממה שמצוין עליו - עד 1.8 כאמור.

ואז מה שקרה זה שה-G3 אימץ יותר את המטען יותר ממש שה-S3 אימץ אותו, מסתבר שמעבר ליכולת של חלק מהרכיבים הפנימיים להעביר זרם.

זו לדעתי הסיבה בשלה המטען עבד עם S3 וכשל עם G3. הבעיה אינה בטלפון אלא במטען הגרוע. ייתכן שרשת חשמל לא יציבה תרמה לכך, כפי שהציע מילפורד.

המלצה שלי: קנה מטען מקורי של חברה מוכרת, כמו סמסונג, סוני, LG וכו'. תתרחק מכל הזבל שמוכרים בתחנות דלק ומכל החיקויים בדולר שיש באיביי.

פורסם

מילפורד, תכניס חוט חשמל ל 2 החורים בשקע ונראה אם הוא לוקח "רק" 16 אמפר

פורסם
  • מחבר

משהו שראיתי עכשיו, יש פה עוד מישהו שמשתמש במטען זהה רק של אייפון והכל בסדר איתו:

ezu5yqa9.jpg

פורסם

קרא את התגובה הקודמת שלי, הסברתי שם למה לדעתי לא הייתה בעיה ב-S3 ויש בעיה עם ה-LG. ההסבר הזה תופס גם לגבי אייפון.

פורסם
  • מחבר

הגיוני

פורסם
מילפורד, תכניס חוט חשמל ל 2 החורים בשקע ונראה אם הוא לוקח "רק" 16 אמפר

מה הקשר בין מחט לתחת?

פורסם

הצד של הקאטצ' שתלוי במטען מסתכם בזאת :

מטען כזה הוא מקור מתח, בדומה לספק של מחשב, ובדומה לחברת חשמל (ובניגוד למשל ל LED driver שהוא מקור זרם). מקור מתח של 5V 1A אמור להוציא תמיד 5V (לפי רמת הדיוק אליה הוא מיוצר - התקן של USB מאפשר סטייה מקס' של +-0.25V), בתנאי שהזרם בתחום 0-1A

אם מקור מתח עומד בתנאים האלה, כלומר מוציא את המתח הנכון ב 1A המקס' המותר, זה אומר שייצוב המתח שלו תחת עומס של בסביבות ה 1A עדיין מדוייק, וניתן לצפות שהוא ימשיך להוציא מתח קרוב ל 5V גם כשעוברים במידה מסויימת את ה 1A. מציאותית לא נדיר שגם כשמגיעים ל 1.5 או 2 A ייצוב המתח עדיין מצליח לקבל לא רחוק מ 5V.... גם שקע שכתוב עליו 16A, יאפשר להוציא ממנו כמה אלפיי A - במשך המילי שניות עד שהמפסק בלוח יקפוץ על מנת להגן

מה שאומר, שאם מחברים למקור מתח של 5V 1A משהוא שצריך 5V 1.5A, המתח עדיין יהיה לא רחוק מ 5V ובמעגל אכן יעברו 1.5A. הטלפון ייטען כמו שהוא אמור. המטען, שפחות או יותר יכול לייצב את המתח גם בתנאים האלה יעבוד ויתן את ה 1.5A, אבל הרכיבים שבו לא בנויים מבחינת גודל ואמצי קירור לעמוד ב 1.5A לזמן ממושך. הם יתחממו לטמפ' גבוהות והמטען ילך ויישרף באיטיות

בדיוק כמו ספק גנרי בביקורת - ספק כמו Zeus (לשעבר ABpower) שיכול להוציא 100W בלי שיתחמם יותר מידי. מחברים לו 200W. הוא יעבוד כמה דקות ויוציא 200W, עד שרכיב בתוכו (ובדרך כלל אותה דיודת יציאה כמו במטען שלך) יגיע לטמפ' גבוהה ויישרף

איך מטען אמור להתמודד אם המצב הזה ?

בספקי כוח גדולים כמו של מחשב, מקובל להוסיף הגנה ש "קופצת" והספק נכבה כשעוברים משמעותית את המקס' שלו. לאיפוס צריך להוציא אותו מהשקע ולחכות לפריקת המתח

במטענים בדרך כלל לא עושים את זה. אחת מהדרכים האחרות היא בצורה מכוונת להוריד את המתח כשעוברים את הזרם המקס' המותר. בדוגמה של מטען של 1A, כשעוברים את ה 1A המטען מפסיק להתנהג בתור מקור מתח קבוע ומוריד את המתח, תחת המתח הנמוך יותר הטלפון שמחובר אליו לא יוכל להטעין בזרם המלא וכך המטען מנסה להגביל את הזרם ביציאה שלו

יש מטענים שבהם זה ממומש בצורה טובה, המתח יורד אבל הוא עדיין מיוצב כראוי ופשוט מקבלים טעינה בזרם מוגבל

יש מטענים שבהם זה ממומש פשוט על ידיי שימוש ברכיבים שלא יכולים להוציא זרם גבוה בתוך המטען - השנאי ו/או חלק המתח הגבוה. את זה ניתן למצוא הרבה במטעני ebay. הורדת המתח הזאת היא הדבר היחיד שמונע מהם להישרף על המקום כשמחברים אותם למשהוא שלוקח זרם הטענה, אבל בגלל האיכות הנמוכה הכללית שלהם, גם זה לא מגן עליהם לחלוטין - הם יכולים להישרף בגלל התחממות יתר או סיבות אחרות שקשורות פשוט לאיכות הבניה הנמוכה. בביקורות מסוימות ניתן לראות שהם מתחילים להוריד את המתח הרבה לפניי שמגיעים בכלל לזרם המקס' שכתוב עליהם

(וזאת בנוסף לכך שהמתח שלהם מכיל הרבה מאוד קפיצות בהשוואה למטענים איכותיים)

יש מטענים כמו ה ARTOS הזה שבהם הקטע של הורדת המתח כנראה לא ממומש בכלל - הוא ממשיך לנסות לייצב 5V גם כשעוברים את המקס' המותר שלו, תוך כדיי שהוא פוגע בעצמו. אם זאת חוץ מהחוסר הזה בהגנה על זרם היציאה הוא לא נראה כמו מטען שבנוי בצורה גרועה במיוחד, כלומר, אם כל החסרונות הוא עדיין כמה רמות מעל מטעני ebay

פורסם

יש לי LG G2 ורציתי לקנות עבורו מטען נוסף וקניתי לפני כחודש את המטען הזה:

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=16645

אני קניתי אותו ב- 89 ש"ח, כנראה המחיר עלה

אני מאוד מרוצה.

מתי שחיפשתי מטען אז ראיתי שיש מטען של בלקין שמוציא עד 2.1 אמפר, אבל לא קניתי אותו כי המחיר שלו יותר גבוה והוא מגיע ללא כבל

http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12549

פורסם
  • מחבר

תודה על המידע.

פורסם

כרגיל אתה כותב הרבה אבל למעשה לא סותר שום דבר ממה שאמרתי - הטלפון לא "דורש" שום דבר אלא מקבל מה שנותנים לו. חבר אותו למטען של 1.8 והוא יטען בקצב של 1.8. חבר אותו למטען איטי יותר של 1.0 והוא יטען בקצב איטי יותר של 1.0.

אם תחבר מטען 1.0 לטלפון שהמטען המקורי שלו הוא 1.8, הוא יטעין את הטלפון בקצב איטי יותר של 1.0! הוא ממש לא יתאמץ בשביל להגיע ל 1.8 כמו שכתבת, זה פשוט לא נכון והמצאה גמורה.

פורסם

overload_1.jpg

overload_2.jpg

מטען של ipaq

פורסם

לא הבנתי ... לפני ה"טלפון" הוא נותן 5V ואחרי ה"טלפון" (שזה בעצם המנורות) הוא נותן 2.96V ?

פורסם

2.96 זה הזרם, הוא מנסה להסביר שהזרם נקבע על ידי הצרכן. ניתן לראות שהמטען מיועד לזרם של עד 2 אמפר אך הוא עדיין מצליח לספק 2.96 למרות שזה מאוד לא בריא עבורו.

פורסם

עכשיו הכל ברור ... תודה על ההסבר :]

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים