פורסם 2014 ביולי 1511 שנים אהלןכחלק מהפרוייקט שיש לי, מכינים משחק קטן עם אובייקטים שרצים וזזים על TIMER באופן רנדומלי על המסך ( הם ה BAD PLAYER - מתנגשים ב"קיר" של האפליקציה והולכים לכיוון ההפוך), יש שחקן טוב שהוא ה GOOD PLAYER ואני אמור לחמוק מהם בעקרון, אם נוגעים בי - אני נפסל.חלק מהפרויקט הוא לגרום לאותם אובייקטים שנוגעים אחד בשני - להעלם מהמסך ואם נוגעים בי - לפסול את המשחק.אני לא מוצא ממש דרך לעשות זאת, אפשר עזרה בנושא?המשחקון רץ על WPF בכל מיני קלאסים שונים, לא מוצא את הדרך להכניס קוד נורמלי אל תוך הקלאס המיועד good/bad player.אשמח לעזרה, תודה
פורסם 2014 ביולי 1511 שנים בזמנו עשיתי משהו דומה עם XNA שם זה הרבה יותר קל (יש פונקציות שמזהות חפיפה)בקוד "רגיל" הפתרון שלך הוא פשוט להשוות את המיקום של השחקן (4 פינות במקרה של ריבוע או קירוב במקרה של צורה שהיא לא ריבוע) לכל המיקומים של האויבים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.