עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בקשה| צריך ייעוץ מכם לבעיות באינטרנט שלי (HOT)

Featured Replies

פורסם

שלום

לפני כמה חודשים עברתי מ012 להוט ומאז אני סובל מאינטרנט איטי , ניתוקים יומיומיים , עוצמת קליטה נמוכה .

בקיצור חרא של אינטרנט.

אין לי סבלנות להתקשר לספק ולהתלונן כי אני יודע מראש את התשובות השקריות שלהם.

יש לי HOTBOX שמחובר עם ראוטר TL-WR841HP . ומשם לפצל רשת של TPLINK וממנו מחובר מחשב נייח ועוד כבל רשת ארוך של 50 מטר בערך שמגיע לחדר הרחוק . עשיתי בחדר הרחוק נקודת רשת וחיברתי לשם ראוטר נוסף Model No. TL-WR841N / TL-WR841ND ושניהם עובדים יחד (לא על אותו ערוץ בWIFI)

אני לא חושב שבגלל כל מה שעשיתי אני סובל מאינטרנט איטי אלא זה בגלל הספקית הגרוע. (תקנו אותי אם אני טועה)

לכן אני מבקש את עזרתכם לאיזה ספקית כדאי לעבור שמתחייבת לאינטרנט טוב ומהיר וכמובן במחיר אטרקטיבי.

ספקית :HOT

תשתית : HOT

מהירות : 100M (אמור להיות)

תודה !

נערך על-ידי itay_izra

פורסם

לא הבנתי אם התקלה במחשב מסויים או בכולם

פורסם
  • מחבר

זה לא תקלה באף מחשב.

פשוט הסברתי איך התשתית של האינטרנט שלי עובדת.

ומה שאני רוצה לדעת כעיקרון לאיזה ספק כדאי לעבור כדי לקבל אינטרנט טוב ולא חובבני

פורסם

אתה בא בטענות להוט שהWIFI שלך לא בסדר?!!!

תתחיל מהשאלה עם אתה רוצה לפתור את הבעיה שיש לך או שאתה סתם יורד על משהו.

יש מצב שכל החיבורים אצלך עושים את הבעיה או לחילופין יש בעיה בתשתית של הוט (או הוטנט) והם יכולים וצריכים לפתור אותה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.