פורסם 2014 ביוני 2412 שנים אהלן רציתי לדעת על עלי לכניסה לכל המחשבים שנמצאים על הרשת שלי מבלי להקים רשת ביתית?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.