פורסם 2014 ביוני 2311 שנים הם נותנים אחריות על המשלוח כל עוד אתה שולח אותו באריזה המקורית, מה פותח הדיון עשה? לא יודע הוא עדיין לא הגיב בנושא.או שלא הבנת את השתלשלות העניינים, או שאתה פשוט מיתמם.
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים סתם שאלה - למה מישהו חושב ש-TMS זורקים אחריות על מישהו אחר. - כי פותח אמר?כל משלוח מבוטח. אוספים מלקוח ומחליפים הכל לחדש.אין לי כוח להגיב פה - כי בא משתמש זורק לכם פצצה ונעלם , ואז אתם מתחילים להמציא דבריםTMS בקשיים? תודה מצב שלנו מעולהסגירת סניף ירושלים - שיקול כלכלי בלבד רווח לא מצדיק החזקת סניף נערך 2014 ביוני 2311 שנים על-ידי Kirill-TMS
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים אני לא מצליח להבין את כל אלו שטוענים ש TMS בסדר גמור.הם האחראים הישירים למצב המחשב שהתקבל חזרה,בין אם זו פאשלה אצלם במעבדה (אשמה ישירה), או בין אם זו פאשלה של חברת ההובלות/שליחויות - הם בחרו בחברה ולכן הם אחראים.מעניין איך היו מגיבים מצדדי TMS אם הכותרת הייתה"למה לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ KSP"במקרה כזה הפורום היה מעלה תמרות עשן ואור מדורות התבערה היה נישא למרחקים עצומים... נערך 2014 ביוני 2311 שנים על-ידי Cahiml
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים ^אתה משווה את כמות הקונים הלא מרוצים של ksp לכמות הקונים הלא מרוצים של tms?
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים כשאני נזכר בדיון על הזיכרון עם הוולטג' שמעט גבוהה יותר והתגובות שם אני מתחיל לצחקק. יש פה צבועים משהו.
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים זה מעניין את הת... שלי אם 99 הקונים שלפני מרוצים עד השמים,אבל המחשב החדש שאני רכשתי לא עובד תקין אם בכלל,והשרות של החברה גרם לי לנזק נוסף...אתה מזכיר לי הבדיחה על החולה שמגיע לניתוח ושואל את הרופא עד כמה מסוכן הניתוח ונענהשרק 1 מתוך 10 חולים נפטר כתוצאה מסיבוך בניתוח,אך מכיוון שהמנותח שלפניו מת, הסיכויים שלו לצאת ללא כל נזק הם 100%.אתה אמור להביע אמפטיה עם פותח הדיון שקיבל מחשב מחורבןוכעת מאכילים אותו בקש עם ה"שירות".
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים סתם שאלה - למה מישהו חושב ש-TMS זורקים אחריות על מישהו אחר. - כי פותח אמר?כל משלוח מבוטח. אוספים מלקוח ומחליפים הכל לחדש.מצוין, אלה בשורות טובות!אם כך אני מבין שבקרוב ייאסף המחשב השבור מבית הלקוח ויישלח אליו מחשב חדש ותקין?אגב, הסיבה שחשבנו ש-TMS זורקים אחריות, היא שנאמר ללקוח בשיחת טלפון שלהבא יגיע וייקח את המחשב בעצמו. נערך 2014 ביוני 2311 שנים על-ידי Animor
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים מתוך מאות או אפילו אלפי משתמשים מרוצים, קורה גם חרא, את אותו חרא תמיד מורחים על הקירות ודואגים שכולם יראו.מצד שני, TMS בחרו לעבוד עם משלוחים וצריכים ללמוד לאכול את החרא(בלי להעליב). לשמחתי, כמו שקיריל רשם, הם לא מתנערים מאחריות. רק לחשוב על הכאב ראש ועלות המשלוחים על הדברים הכי קטנים, למשל על משתמש שלא מצליח להתקין דרייבר לכרטיס מסך ומתלונן שהכרטיס תקול. לא מבין איך יש להם הכוח לכאבי הראש האלו.אני במקומם הייתי מבטל את המשלוחים, פותח סניף בחיפה וסניף בבאר-שבע וסלאמת.
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים פספסתי את התגובה של קיריל, אך שמחתי לקרוא אותה.חסרה לי התגובה של פותח הדיון infarlock.לאן הוא נעלם, ירד למחתרת ??
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים קשה לי להבין את הקטע הזה של משתמש שזורק פצצה, גורם לדיון של עשרות תגובות, אבל חוץ מהתגובה הראשונה נעלם.ולא מדובר במישהו שנרשם רק עכשיו, אלא לפני 4 שנים. כלומר, נראה שזה אדם אמיתי ולא טרול.
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים ה"פצצה" רק בראש שלכם. אתם מתרגשים יותר מדי מכל דבר. תנו לדיון לגווע עד שיחזור וזהו. נראה אם תצליחו להתאפק או תמשיכו לחפור כתמיד.
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים טרול או לא - קל לברר...יש קבלות, תמונות, פירוט ראוי - לא נשמע כמו טרול.קיריל - אתה מכיר את המקרה המדובר? נערך 2014 ביוני 2311 שנים על-ידי tmpusr
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים למה זורק פצצה ? הוא סיפר את המקרה וזהו. זה לא תכנית ריאלטי .יש לTMS תגובה עניינית ? שיגיבו ויספרו את הצד שלהם במקום להגיב כמו ילד בן 12. 'אין לי כח להגיב' .נו באמת , איזה סיבה יש להגיד לקונה לבוא ולקחת ? מה הסיכוי שגם בפעם השנייה המארז הגיע שבור \ חבול אם הוא יצא מהם תקין ? אם אחרי החזרת המארז , הכל היה מגיע בסדר , לא הייתה סיבה להתלונן ואפילו היה מקום לפרגן , אבל זה לא המקרה .
פורסם 2014 ביוני 2311 שנים "זורק פצצה ונעלם"? אתם רציניים?הדיון הזה נפתח אתמול ב-22:11 בלילה.סביר להניח שפותח הדיון הלך לישון, התעורר בבוקר, עוד לא חזר הביתה בכלל מאז שהוא פתח את הדיון - ואין לו מושג בכלל שהדיון הגיע לעמוד 5.אבל כמה קל לנסות להוציא אנשים "טרולים נוכלים" באמצעות טענות דמגוגיות, הא?התגובה של קיריל טובה, הוא ציין שהם לוקחים אחריות על כל המשלוחים.ולמיטב הבנתי (לפי התגובות פה, לא מכיר את הנהלים שלהם אישית) TMS מבטיחים שירות של איסוף והחזרה בחינם מבית הלקוח.אם כך, אני מצפה שהם יאספו את המחשב מבית הלקוח - ויחזירו לו אותו תקין. כל ניסיון להפיל את האשמה על חברת המשלוחים לא צריך לעניין את הלקוח הסופי, זאת בעיה שלהם מול החברה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.