פורסם 2014 ביוני 1411 שנים חוץ מ watch dog שזו כנראה תקלה שהם צריכים לסדר, יש עוד משחק שדורש יותר מ 3GB ב FHD?
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים משחקים שמשתמשים ב ID TECH 5 יכולים להנות משיפור מסויים אם יש עוד זיכרון (בהזרמת טקסטורות הלא מדהימה שיש במנוע הזה).כמו שראינו WATCH DOG עובד על כרטיסי מסך של NVIDIA יותר טוב למרות שחסר להם זיכרון ולמרות שהמשחק היה אמור להיות מתוכנן לעבוד על GCN בגלל הקונסלות (רק מראה כמה הקוד של המשחק הזה מחורבן, כנראה בגלל זה הם היו צריכים לעשות NERF לקונסולות).נראה לי ש 4GB יהיה חשוב הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, מספיק לראות את THE WITCHER 3 בשביל להבין למה...למרות ש NVIDIA ו CDPR בקשר מאוד הדוק אז יכולל היות שהם ידאגו שהכל יעבוד כמו שצריך. נערך 2014 ביוני 1411 שנים על-ידי HuGeMouTh
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים נראה לי ש 4GB יהיה חשוב הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, מספיק לראות את THE WITCHER 3 בשביל להבין למה...איך מגיימפליי של כמה דקות, 9 חודשים לפני שהמשחק בכלל יוצא, אתה יכול להסיק לגבי כמות הזיכרון הדרושה?לא התרשמתי שהגרפיקה שם גבוהה או דורשנית יותר מזו של BF4, למשל. ואם BF4 מסתדר עם 2GB, אין סיבה שמשחקים אחרים ידרשו יותר.
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים אני משחק ב-Wolfenstein ברזולוציה של 2560 על 1440 ולא ראיתי שהוא לוקח זיכרון מעל 1500 מ"באני מניח שאפשר להגדיל את הצריכה עם פילטרים מיוחדים ואופציות אבל אפשר להסתדר גם עם 2 גיגה
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים במוקדם או במאוחר, מפתחים יתחילו להשתמש ב-Tiled Resources של DX11.2 / DX12.
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים זכרון המערכת (RAM) יכסה על מחסור בזכרון כ.מסך (VRAM). טקסטורות יועברו מה-RAM אל ה-VRAM בהתאם לצורך בהן במצב נתון (במקום שישבו כולן ב-VRAM), בצורה יעילה כביכול ללא פגיעת ביצועים. נערך 2014 ביוני 1411 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים איך יכול להיות שלא תהיה פגיעה בביצועים? הרי ה-RAM הרגיל הרבה יותר איטי מה-VRAM.
פורסם 2014 ביוני 1411 שנים בכל זאת התמונה תרונדר מה-VRAM. אם תהיה פגיעת ביצועים בעקבות המעבר מצד לצד, אני מניח שתהיה קטנה, אחרת מה זה שווהאגב, ברור לי שטכניקות כאלו ואחרות מיושמות כבר היום במשחקים, אחרת לא היינו רואים לדוגמא כרטיס AMD מנצל 3.6GB מתוך 4GB במשחק בעוד כרטיס NV מתחרה מנצל את כל ה 3GB עם ביצועים שווים או עדיפים (בלי קשר שה-fps לא בהכרח מספק בשני הצדדים בהגדרות כאלו).אני מניח ש DX12 בסך הכל ישפר ו\או יקל על מפתחים בתחום הזה של ניהול זכרון. נערך 2014 ביוני 1411 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2014 ביוני 1511 שנים מזכיר לי את ימי הfermi vs cayman היו הרבה אנשים שמתלבטים בין GTX570 ל6970 (או 6950). כעבור פרק זמן מסויים אלו שקנות GTX570 נשארו עם כרטיס בעל ליבה חזקה אך כמות הזיכרון הגבילה אותם. עמדתי בפני הדילמה הזו והחלטתי ללכת על ה290, אולי טעיתי ואולי לא , רק הזמן יגיד
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.